صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ

ابزار های آنالیز سئو

 

مهم ترین ابزار هایی که برای آنالیز سئو باید از آنها استفاده کنید

 

در این مطلب قصد داریم تا شما را با مهم ترین ابزار های بررسی، تجزیه و تحلیل سئو آشنا کنیم. در این مطلب سعی کرده ایم تا مهم ترین این ابزار را به شما معرفی کنیم و مختصری در رابطه با نحوه کار کردن با آنها توضیح دهیم.

WooRank

WooRank از جمله ابزار های freemium در بررسی وب به شمار می آید؛ شما با استفاده از woorank می توانید به بررسی فوری سایت خود بپردازید.

 

Woorank این امکان را به شما می دهد که برای 7 روز به صورت رایگان از آن استفاده کنید؛ از جمله دیگر آپشن هایی که این ابزار در اختیار شما قرار می دهد مشاهده گازرش های قبلی درباره سئو، بررسی های نا محدود و ... است.

لازم به ذکر است که اگر علاقمند به خرید یک برنامه پولی باشید حداقل می بایست 49 دلار در ماه پرداخت کنید.

 

 


شما برای آنالیز متن خود به 8 ثانیه زمان احتیاج خواهید داشت.

·         چک لیست نهایی: اینها مهم ترین آیتم های عملی برای وب سایت شما به حساب می آیند.

·         سئو: در این قسمت سئو صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت مانند: عنوان، شرح و متن مناسب، کلمات کلیدی، بک لینک و ...

·         موبایل: این قسمت به بررسی نسخه تلفن همراه وب سایت شما خواهد پرداخت. در این قسمت بهترین شیوه های بهینه سازی تلفن همراه ارزیابی می شود.

·         این قسمت میزان کارایی وب سایت شما را مورد بررسی قرار خواهد داد که از جمله می توان به نشانه گذاری ها، یک صفحه سفارشی 404، میزان محتوا و ...

·         فن آوری: میزانفناوریدراینقسمتموردبررسیقرار خواهد گرفت که شامل: رعایت استاندارد های W3C، بهینه سازی سرعت و ... می باشد.

·         اجتماعی: نشانگر محبوبیت شما در شبکه های اجتماعی می باشد.

·         بازدید کننندگان: برسی میزان ترافیک و کاربران سایت که میزان محبوبیت وب سایت را نشان می دهد.

SEO Site Checkup

 

 


SEO Site Checkup قادر است تا به صورت رایگان یک تحیلیل مقایسه ای از وب سایت شما و یک رقیب اختیاری را با بررسی 45 فاکتور مهم در 6 دسته مختلف تحلیل می کند.

بر اساس همین فاکتور های مقایسه ای، SEO Site Checkup خلاصه ای را تهیه کرده  که شامل نمره های عددی و بررسی چک لیست هاس شکست خورده می باشد.

 

 


·         سئو: در این بخش مقایسه سئو صورت خواهد گرفت که شمال بررسی کلمات کلیدی و سیاست استفاده از ان در قسمت های مختلف، وجود Robots.txt, HTML و ... می باشد

·         بهینه سازی های سرعت: این فاکتور به بررسی سرعت بار گذاری صفحه وب می باشد که عواملی همچون اندازه صفحه، فشرده سازی، ذخیره سازی، سرعت سرور و ... می شود.

·         سرور و امنیت: این بخش به بررسی برخی ویژگی های مهم امنیتی سایت می پردازد که به عنوان مثال می توان از: کانونیزاسیون مناسب، ظاهر شدن در لیست سیاه مشکوک، دسترسی غیر ضروری یا نمایش اطلاعات حساس به بالقوه و ... نام برد.

·         قابلیت اسفاده از تلفن همراه: بررسی نحوه بارگزاری سایت شما بر روی تلفن همراه و با ارائه تصویری که بر روی تلفن همراه ظاهر می شود.

·         وب معنایی - این تلاش می کند تا تعیین کند که آیا سایت از داده های ساختاری استفاده می کند (به عنوان مثال، microdata schema.org)

Site Auditor

 

 


Site Auditor یکی از ابزار های سئو به شمار می آید که توسط Raven Tools به عنوان بخشی از محل بازاریابی اینترنتی ارائه شده است.

Raven Tools قادر است تا برای 30 روز خدمات رایگانی را به شما ارائه دهد و پس از اتمام مدت زمان استفاده آزمایشی، هزینه هر ماه استفاده از این سیستم حداقل 99 دلار خواهد بود.


 

HubSpot’s Marketing Grader


 

نحوه کار این سیستم متفاوت کمی با سایر ابزار هایی دارد که در این مطلب برای شما ارائه داده ایم.

این ابزار سئو و استراتژی بازار یابی شما را کمی عمیق تر نسبت به سایر ابزار ها مورد بررسی قرار می دهد.