توضیحاتی در مورد نحوه ارزیابی رقابت در هر کلمه کلیدی



هر کلمه کلیدی که میخواهید رتبه بالایی در آن کسب کنید، در واقع رقابتی است که وارد آن میشوید
و همچنین باید مطمئن شوید که وارد رقابت هایی میشوید که شانس خوبی برای پیروزی در آن دارید.

برخی از کاربران رقابت کلمات کلیدی را اشتباه متوجه شده اند. آنها فکر می کنند مثلا اگر عبارت وام را در گوگل بزنند
و مثلا گوگل 60 میلیون سایت نشان دهد، در این صورت فکر میکنند که 60 میلیون رقیب در کلمه وام دارند.
ولی این درست نیست زیرا قسمت بیشتری از آن 60 میلیون علاقه ای به رتبه گرفتن در کلمه وام را ندارند
و گوگل طبق وظیفه تمام وب سایت هایی که کلمه وام در آنها است را برای شما نشان میدهد.

تنها چیزی که مهم است این است که کدام وب سایت ها با کلمه وام در صفحه اول گوگل هستند
و تنها رقیبان شما همین ده سایتی هستند که در صفحه اول گوگل نمایش داده میشوند.


حال که رقیبان خود را شناختید باید ببینید که چقدر آنها قوی هستند که برای اینکار باید مسائل زیر را بررسی کنید :


عنوان لینک: اگر دیدید کسانیکه در صفحه اول هستند ولی کلمه وام در عنوان لینک های آنان وجود ندارد بدانید رقابت برای شما آسان است

تگ های درون صفحه: اگر دیدید که کلمه وام را در هدر و یا در عکسهای موجود در سایتشان استفاده کرده اند بدانید که رقیبانتان ضعیف نیستند

محتوا : اگر دیدید که توضیحاتی که زیر لینک سایت رقیبان شما که در گوگل نمایش داده میشود با کیفیت بود بدانید رقابت سختی در پیش دارید

پیج رنک :اگر سایت های صفحه اول دارای پیج رنک 4 و بیشتر بودند بدانید رقابت سخت است

بک لینک این مهمترین عامل ارزیابی قدرت رقیبان شما است

اگر رقیبان شما از سایتهایی با حداقل پیج رنک 2 یا اتوریتی های بالا بک لینک حاوی کلمه کلیدی مورد نظر را داشته باشند، بدانید که رقابت بسیار سخت است



میتوانید برای تهیه رپورتاژ آگهی به بخش بک لینک دائمی مراجعه نمایید .

توضیحاتی مهم نکات مهم بک لینک

پیش از این به جلوگیری از کاهش رتبه در گوگل اشاره شد مطالعه نمایید .

قالب آماده