صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

استاندارد های خرید بک لینک

بک لیـنک چیست

بک لینک به لینک هایی گفته می شود که در سایت های معتبر و پر بازدید قرار می گیرند و با کلیک بر روی آنها مخاطب به سایت ما هدایت می شود. معمولا برای لینک سازی یا لینک بیلدینک و گرفتن بک لینک از سایت های معتبر، نیاز است رپورتاژ آگهی تولید شود و در این رپورتاژها نام سایت و یا نام برند محصول مورد نظر به صورت کاملا حرفه ای قرار داده شود. پس از درج این محتوا در سایت های معتبر و پر بازدید، مخاطبان بسیار زیادی روزانه از این مطلب بازدید کرده و در صورت نیاز به محصول یا خدمات اشاره شده، بر روی لینک کلیک کرده و به صورت اتوماتیک وارد سایت ما می شوند.

یکی از عوامل مهم در سئـو ، تهیه کردن بک لینک برای سایت خود است و یکی از فالکتور های ضروری در موتور های جستجو بشمار می آید و تا حد ممکن میتوانید از سایت های هم موضوع بک لینک تهیه نمایید . از مواردی استراتژی خرید بک لینک تنوع نوع بک لینک هاست (شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها، ویکی پدیا ، انجمن های گفتگو ، درج کامنت و …) که تاثیر بسیاری در افـزایش رتبه سایت شما دارند.

 

 

استاندارد های خرید بک لینک

برای خرید بک لینک باید یک‌سری از استاندارهای معمول را رعایت کرد تا ربات های گوگل بر ضد لینک های سایت عمل نکنند. طبیعتاً هدف همه‌ی وبمستران پیشرفت سایت‌شان است و برای رسیدن به این مهم از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد. یکی از مواردی که در پیشبرد اهداف سایت نقش اساسی خواهد داشت، بک لینک‌ها هستند. ایجاد بک لینک و یا خرید آن می تواند گامی موثر در ارتقای سریع‌تر سایت باشد، اما خرید بک لینک نیز باید در یک بستر مناسب انجام شود که در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد.


سایت اتوریتی مناسب

اولین نکته ای که برای خرید بک لینک باید به آن توجه کرد، اتوریتی صفحه مورد نظر است. هر چه سایت مدنظر برای خرید بک لینک، دارای اتوریتی بالاتری باشد، یعنی از دید گوگل اهمیت زیادی دارد، لذا چنین سایتی می تواند کمک کننده باشد.

 

 

اسپم نبودن سایت

در نظر داشته باشید که برای خرید بک لینک سایت مورد نظر نباید دارای اسپم اسکور باشد. یا حداقل اینکه اسپم اسکور آن خیلی پایین باید باشد. فقط در این صورت است که شانس بیشتری برای ارتقا سایت‌تان خواهید داشت.


 

درج بک لینک در قالب محتوا

توصیه می کنیم زمانی که قصد خرید بک لینک دارید، حتماً آن را در قالب یک محتوا خریداری کنید. در واقع منظورمان همان رپورتاژ است. چرا که علاوه بر دائمی بودن آن، فالو بودن لینک ها نیز برای ارتقای سایت اهمیت خواهد داشت.


 

خرید بک لینک از سایت های هم موضوع

دقت کنید که باید از سایت هایی خرید بک لینک انجام دهید که هم موضوع با سایت شما می باشد. طبیعتاً ارتباط موضوعی دو سایت شانس بیشتری را برای پیشرفت سایت‌تان قائل خواهد بود.


 

تنوع خرید بک لینک

صاحبان سایت در نظر داشته باشند که بهتر است که لینک های درج شده سایت‌شان در انواع شبکه های اجتماعی و یا سایت های مختلف صورت بگیرد. پراکندگی درج لینک کمک خواهد کرد تا از تکراری بودن لینک ها کاسته شود.



 

زمان خرید بک لینک برای سایت های تازه تاسیس

صاحبان سایت های تازه تأسیس باید در نظر داشته باشند که پس از راه اندازی سایت نباید به صورت فله ای اقدام به خرید بک لینک کنند. با توجه به اینکه سایت در ابتدای راه اندازی خود می باشد و هنوز رتبه‌ی خاصی را از گوگل به خودش اختصاص نداده است، خرید بک لینک حتی به صورت تکی می تواند خطر پنالتی شدن سایت را افزایش دهد. این گونه از سایت ها بهتر است که حداقل سه الی چهار ماه بدون آنکه اقدام به خرید بک لینک کنند، فقط به تولید محتوا بپردازند و سپس هر چند ماه یک بار می توانند شروع به خرید بک لینک کنند.  توصیه می کنیم در مدتی که تولید محتوا انجام می شود، در شبکه های مختلف اجتماعی به فعالیت بپردازید و مطالب یونیک خود را به اشتراک بگذارید. همچنین در وبلاگ ساز نیز می توانید فعالیت کنید تا بدین گونه سایت خود را برای خرید بک لینک آماده کرده باشید.

 

 

زمان خرید بک لینک برای سایت های قدمت دار

اما سایت های قدمت دار می توانند با دغدغه کمتری اقدام به خرید بک لینک کنند. حتی در بعضی از موارد و البته با رعایت یک‌سری اصول، خرید فله ای بک لینک نیز توصیه می شود، چرا که صفحه اصلی سایت های قدمت دار از محبوبیت بیشتری نزد گوگل برخوردار است و اگر خرید بک لینک ها از سایت های معتبر نیز صورت بگیرد، می تواند تأثیر بسزایی را در پیشرفت این‌گونه سایت ها داشته باشد.  معمولاً سئـوکاران برای سایت های بزرگ، خرید بک لینک ماهانه را توصیه می کنند. این در حالی است که سایت های کوچک‌تر یا در واقع سایت‌های تازه تأسیس مجاز به استفاده از خرید بکلینک به صورت ماهانه نیستند و حداقل زمان مجاز برای آنها هر سه ماه یک بار خواهد بود. نکته آخر اینکه تنها چیزی که در خرید بک لینک باید به آن توجه بیشتری داشت، خرید از سایت های باسابقه و محبوب است.

 

 

نکات پایانی و مشاوره

همکاران و مدیران سایت ها طبق توضیحاتی که ارائه شد سایت شما قدمت دار یا تازه تاسیس است که باید سعی کنید طبق توضیحات داده شده لینک خریداری کنید یا اگه به این کار اطلاع یا تجربه ندارید آن را بسپارید به ما با تماس و مشاوره رایگان از خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی برای سایت شما آنالیز و راهنمایی خواهیم نمود. که بهترین نتیجه را از گوگل دریافت کنید و به راحتی به کسب و کار خود رونق دهید. 

بطور مثال : کلمه کلیدی سایت شما در صفحات اول گوگل هستند ولی  لینک 6 یا 7 هست شما جهت افزایش این کلمه نیاز به بک لینک بیشتری دارید تا در نتایج گوگل لینک اول شوید، چون سایر رقبا از نظر بک لینک و تولید محتوا نسبت به شما قوی تر هستن و اگر شما میخواهید بالاتر از رقیب خود باشید نیاز به خرید بک لینک دارید تا لینک های وب سایت شما افزایش یابد و مطالب شما سریعتر در گوگل ایندکس شود. تهیه رپورتاژ آگهی و بک لینک طبق استانداردهای گوگل ثبت و تهیه نمایید. حتما از همکاران ما جهت بررسی سایت و مشاوره با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید تا اطلاعاتی دقیق و جامعی برای دریافت بک لینک و رپورتاژ به شما ارائه بدن. سپاس از همراهی شما دوستان


 

مشاوره رایگان بگیرید ...

https://rozup.ir/view/3152199/Telegram%20-Backlinka-IR.jpg

 

 تهیه و تنظیم از وبـ سایت بکـ.لینکا✔️

دسته بندی شده در : بک لینک , آموزش سئو و بهینه سازی ,