صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

راهکار های برای رفتن به صفحه اول گوگل

با چه راهکاری و چگونه در صفحات اول گوگل باشیم؟

 

سوالاتی که خیلی از کاربران برای امدن به صفحات اول گوگل داشتند ...

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

چگونه در جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشیم؟

به صورت طبیعی چگونه در جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشیم؟

 

https://rozup.ir/view/2714920/Rahkar-2.jpg

 

با چه راهکاری و چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

اینکه چگونه در صفحه اول گوگل باشیم و چگونه در جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشیم به رعایت یک سری از نکات ساده و در عین حال مهم بستگی دارد. عده ای گمان می کنند که برای این منظور نیاز به صرف هزینه های بالا و یا استفاده و به کارگیری نرم افزار های پیشرفته ای لازم است. البته یکی از شیوه های آمدن به صفحه ی اول گوگل پرداخت هزینه است. اما این تنها راه نیست و ما می توانیم به صورت کاملا طبیعی و با پیروی از یک سری دستورالعمل متوجه شویم که چگونه در صفحه اول گوگل باشیم. در ابتدا لازم است بدانید که گوگل و موتور های جستجو به طور کلی چگونه کار می کنند. پس از آن به بررسی روش هایی می پردازیم کهپاسخ شما را به این سوال که "چگونه در جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشیم؟"خواهد داد.



روش عملکرد موتور جستجوی گوگل

قبل از هر چیزی باید بدانید که گوگل اینترنت نیست. یعنی اینکه وبسایت شما در گوگل نمایش داده نمی شود، به این معنی نیست که این وبسایت در اینترنت وجود ندارد. وبسایت شما می تواند در اینترنت منتشر شود بدون اینکه در جستجوی گوگل و در نتایج کلمات خاص کلیدی نمایش داده شده شود. روش کار موتور جستجوی گوگل به این صورت است که این موتور جستجو سیستم های کامپیوتری اتوماتیکی دارد که در تمام ساعات در حال فعالیت هستند. این سیستم های کامپیوتری به صورت رندم و تصادفی از وبسایت ها بازدید می کنند، عکس هایی از هر صفحه برداشت و آن ها را در یک پایگاه داده عظیم قرار می دهند. گوگل بر اساس عکس هایی که از صفحه های مختلف گرفته، تمام متن ها و دیگر محتوا های آن ها را بررسی می کند. این محتوا هاعکس، ویدئو، متن و فایل صوتی باشند. با این بررسی گوگل تعیین می کند که موضوع خاص آن صفحه چیست. گوگل بر این اساس تعیین می کند که بر اساس کلمه کلیدی های خاص، چه صفحاتی و با چه ترتیبی باید نمایش داده شوند. اینکه چگونه در جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشیم و چگونه در صفحه اول گوگل باشیم، به کیفیت و استاندارد محتوای موجود در صفحات وبسایت ما بستگی دارد.

 

 

چگونه وبسایت ما در جستجوی گوگل نمایش داده شود؟

در چند خط آینده به بررسی این می پردازیم که در جستجوی گوگل نمایش داده شویم، نه اینکه چگونه در صفحه اول گوگل باشیم. در ابتدا مطمئن شوید که وبسایت شما در گوگل لیست شده باشد. برای اینکه مطمئن شوید، دمین خود را در گوگل سرچ کنید. اگر لیست صفحات وبسایت خود را دیدید، بنابراین گوگل وبسایت شما را در لیست خود قرار داده. در غیر اینصورت باید اقدام کنید و وبسایت خود را ایندکس کنید.

حال باید بدانید که گوگل تنها وبسایت هایی را نمایش می دهد که مرتبط با کلمات کلیدی مورد جستجو باشند. پس مطمئن شوید که محتوای صفحات شما با کلمات کلیدی مورد جستجو مرتبط باشند. در غیر اینصورت احتمال اینکه گوگل شما را نمایش ندهد وجود دارد.

این نکته را فراموش نکنید که وبسایت شما اگر در صفحه ی اول حضور ندارد، به معنای عدم حضور در لیست گوگل نیست. ممکن است شما در صفحه ی 2 باشید و یا در صفحه ی 82 و یا جایی در این بین.



چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

پاسخ این سوالات که چگونه در صفحه اول گوگل باشیم یا چگونه در جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشیم به واقع یک پاسخ میلیون دلاری است و از اهمیت بالایی برخوردار است. حضور در صفحه ی اول گوگل می تواند آینده ی یک صنعت را تحت الشعاع قرار دهد.

به طور کلی دو شیوه ی اصلی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها در رتبه های اول و صفحه ی اول گوگل قرار بگیرید.

1.     می توانید با پرداخت هزینه هایی که گوگل برای شما تعیین می کند در صفحه ی اول قرار بگیرید. البته هزینه ی خیلی بالایی نیست، اما با توجه به قیمت بالای ارز در کشور ممکن است برای همه ی تجارت ها به صرفه نباشد.

2.     روش دومی که چگونه در صفحه اول گوگل باشیم این است که به طور کاملا طبیعی و بدون نیاز به هیچ پرداختی در رتبه های خوب گوگل قرار داشته باشیم.

در ادامه به صورت کامل این دو شیوه را که چگونه در جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشیم را توضیح خواهیم داد.


 

 

با صرف هزینه چگونه در جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشیم؟

راحت ترین و سریع ترین راه برای آمدن به صفحه ی اول گوگل بر اساس یک سری کلمه کلیدی خاص، پرداخت هزینه برای تبلیغات است. کلمات کلیدی که مد نظرتان است را انتخاب کنید، سپس مانند یک حراج پیشنهاد دهید که برای هر سری که تبلیغ شما پخش می شود چه مبلغی را در نظر دارید. هرچقدر که مبلغ بیشتری پرداخت کنید، تصویر تبلیغ شما در جایگاه بالاتری از صفحه نمایش داده می شود. همچنین می توانید یک مبلغ روزانه را در نظر بگیرید. بنابراین زمانی که بودجه ی شما به پایان رسد، گوگل تبلیغ شما را دیگر پخش نخواهد کرد تا دوباره پرداخت کنید. این شیوه برای اکثر صنایع، روشی کاملا کم هزینه و ساده برای دیده شدن در صفحه اول گوگل است. بنابراین پرداخت برای تبلیغات یک پاسخ به این سوالات است که چگونه در جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشیم و چگونه در صفحه اول گوگل باشیم.



به صورت طبیعی چگونه در جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشیم؟

در این روش با پرداخت نمی توان در صفحه ی اول گوگل قرار گرفت. اینکه در این روش چگونه در جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشیم به بهینه سازی دقیق و بلند مدت بسیاری از فاکتور های موجود در وبسایت ما بستگی دارد.این فاکتور ها به شرح زیر هستند:

·         کیفیت و بلندی محتوای موجود در صفحه شما

·         کیفیت و تعداد لینک های ورودی به وبسایت

·         سرعت بالا آمدن صفحات

·         لغات کلیدی و محتوای صفحه

·         اعتبار و مجوز نام دامنه

·         امنیت صفحه

·         دستورالعمل URL

رعایت تمام این نکات پاسخی هستند که به سوالات چگونه در جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشیم و چگونه در صفحه اول گوگل باشیم، داده می شوند. در این روش هزینه ای بابت تبلیغات پرداخت نخواهید کرد.

 

به خاطر داشته باشید که شما بر روی یک کلمه یا عبارت تمرکز می کنید و تلاش خواهید کرد که رنکینگ مناسبی برای آن لغت یا عبارت خاص پیدا کنید. این مساله و این دستاورد به معنی این نیست که شما برای تمام لغات یا عبارات مشابه نیز به رنکینگ بالایی دست خواهید یافت. تمام روش هایی که ذکر شده را باید برای هر کلمه یا عبارتی که قصد یافتن رنکینگ برای آن را دارید، تکرار کنید. و به یاد داشته باشید که گوگل همواره در حال آپدیت کردن رنکینگ خود است. برای ماندن در صفحه ی اول باید اقدامات لازم را انجام داده و به روز باشید.

 https://rozup.ir/view/2714922/Rahkar-4.jpg


خلاصه مقاله ...

اینکه چگونه در صفحه اول گوگل باشیم و چگونه در جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشیم به رعایت یک سری از نکات ساده و در عین حال مهم بستگی دارد.می توانید با پرداخت هزینه هایی که گوگل برای شما تعیین می کند در صفحه ی اول قرار بگیرید. همچنین به طور کاملا طبیعی و بدون نیاز به هیچ پرداختی می توانیم در رتبه های خوب گوگل قرار داشته باشیم.

یکی از بهترین روش های افزایش رتبه کلمات کلیدی در موتور های جستجو تهیه رپورتاژ آگهی و یا خرید بک لینک میباشد که خیلی از کاربران و وبمستران جهت رتبه گرفتن سایت اقدام به خرید میکنند.

 

https://rozup.ir/view/3110771/Repr%20-%20Backlinka-ir.jpg

 

لطفا نظرات خودتون در مورد این مطلب کامنت کنید✔️

 تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️

دسته بندی شده در : بک لینک , آموزش سئو و بهینه سازی ,