صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

سوشیال سیگنال چیست و چه تأثیری روی سئو سایت دارد؟

سوشیـال سیگنال چیست و چه تاثیـری روی سئـو وب سایت دارد؟
سوشیال سیگنال که به سیگنال شبکه های اجتماعی هم معروف هستند در اصل به مجموع نظرات، اشتراک گذاری ها، لایک ها و تعاملاتی که یک وب سایت در شبکه های اجتماعی مختلف دریافت می کند گفته می شود و اگر اغراق نباشد این سیگنال ها توسط شرکت گوگل برای اینکه بدانند یک سایت چقدر ارزشمند است، در نظر گرفته می شود.

قدرت سوشیال سیگنال زمانی مشخص می شود که یک وب سایت در شبکه های اجتماعی از محتواهایی استفاده کند که بیشتر لایک شده و توسط خیلی دیگر از افراد و مخاطبین به اشتراک گذاشته شده باشد و به طبع این مورد تأثیری خیلی زیادی روی سئو و بهینه سازی سایت و همچنین رتبه بندی گوگل در نتایج جستجو خواهد گذاشت و از نظر گوگل به عنوان نوعی بک لینک در نظر گرفته می شود.

اما قبل از اینکه به صورت کامل در مورد سوشیال سیگنال صحبت کنیم اجازه دهید مقداری در مورد شبکه های اجتماعی صحبت کنیم به خاطر اینکه استفاده از شبکه های اجتماعی نقش خیلی زیادی در زندگی روزمره ما انسان ها دارند و به طبع گوگل هم از این موضوع آگاهی کامل دارد.

 https://rozup.ir/view/2906751/Signal%20-%20Backlinka-IR%20(5).jpg

 

شبکه اجتماعی چیست و چه کاربردی دارند؟

از نظر جان بارنز که اصطلاح شبکه اجتماعی هم زاییده ذهن وی است می توان آن را اینگونه معرفی کرد:

شبکه های اجتماعی زمانی به وجود خواهند آمد که یک سری افراد چه به صورت تکی و چه به صورت گروهی اطلاعات و دانش خودشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و در حال حاضر امروزه شبکه های اجتماعی شکل و شمایلی واقعی تر به خودش گرفته و یک اجتماع مجازی است که بین افراد تشکیل شده و در حال تبادل اطلاعات هستند.

اما اجازه دهید برگردیم به سراغ بحث اصلی خودمان:

 https://rozup.ir/view/2906752/Signal%20-%20Backlinka-IR%20(6).jpg

 

چرا سوشیال سیگنال از اهمیت زیادی در موتورهای جستجو برخوردار است؟

تمام سایت های دنیا سعی می کنند در بهترین رتبه های جستجوی گوگل قرار بگیرند و این نشان می دهد که گوگل و موتورهای جستجویش سعی بر این دارند که بهترین نتایج را به کاربر نشان دهد و در اصل تمام هم و غم گوگل فقط کاربر است و این یعنی گوگل به دنبال رضایت آنها است.

یکی از مواردی که می تواند رضایت کاربر را در بر داشته باشد استفاده از شبکه های اجتماعی یا همان سوشیال سیگنال است و هر چیزی که رضایت کاربر را در بر داشته باشد به طور حتم در الگوریتم ها و قوانین گوگل قرار خواهد گرفت و تأثیر خیلی زیادی هم در سئو و رتبه بندی سایت ها دارد و شاید محکم ترین و مهمترین دلیلی که می توان برای این موضوع بیان کرد این است که کاربران زمان خیلی زیادی را در شبکه های اجتماعی به سر می برند و گوگل بعد از مدتی متوجه حضور پر رنگ کاربران در این شبکه ها شد و تصمیم گرفت که سوشیال سیگنال را جزئی از رتبه بندی سایت ها در نتایج بگیرد.

 

 https://rozup.ir/view/2906753/Signal%20-%20Backlinka-IR%20(7).jpg

 

چه سایت هایی برای دریافت سوشیال سیگنال تأثیر بیشتری دارند؟

در دنیا شبکه های اجتماعی و سایت های خیلی زیادی وجود دارند که بازدید کننده و ترافیک زیادی از کاربر را از آن خودشان می کنند و برای دریافت سوشیال سیگنال کاربرد خیلی زیادیدارند که طبق آمار به شرح زیر است:

شبکه اجتماعی فیسبوک:

به طور حتم یکی از موفق ترین و مهمترین شبکه اجتماعی در دنیا که کاربران خیلی زیادی در آن فعالیت می کنند فیسبوک است که تأثیر خیلی زیادی هم در سوشیال سیگنال شما خواهند داشت.

شبکه اجتماعی توییتر:

یکی از شبکه های اجتماعی که با گوگل توافق کرده و با توجه به این توافق تأثیر خیلی زیادی هم در سیگنال شبکه های اجتماعی دارد، توییتر است که البته یکی از شبکه های بسیار پر بازدید و جذاب هم به شمار می رود.

وب سایت و شبکه اجتماعی یوتیوب:

یوتیوب در اصل بزرگترین و جامع ترین وب سایت و شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری ویدیو در دنیا محسوب می شود و مربوط به سایت گوگل است که قطعاً تأثیر خیلی زیادی برای دریافت سوشیال سیگنال خواهد داشت.

 https://rozup.ir/view/3138354/Reportazh%20Kochak-%20Backlinka-IR.gif

شبکه محبوب ایرانی ها اینستاگرام:

اینستاگرام معرف حضور همه ایرانی ها هست چرا که یکی از شبکه های محبوب و معروف در ایران به حساب می آید و به طور حتم فعالیت در این شبکه، می تواند سیگنال های خوبی را برای شما به همراه داشته باشد و هر چه تعداد دنبال کننده های شما بیشتر باشد می توانید از لینک هایی که در استوری خودتان قرار می دهید ترافیک و بازدید کننده های زیادی را به دست بیاورید.

پینترست:

این شبکه اجتماعی به نسبت دیگر شبکه ها از قدرت کمتری برخوردار است اما باز هم بسیار مورد توجه گوگل است به خصوص در مواقعی که یک تصویر را منتشر می کنید موجب می شود که از طرف گوگل بهتر ایندکس شود و این مورد در ارتقاء رتبه سایت تان تأثیر خیلی زیادی خواهد گذاشت.

شبکه اجتماعی لینکدین مخصوص مدیران و صاحبان کسب و کارها:

یکی از شبکه های اجتماعی که موجب دریافت سوشیال سیگنال خیلی خوبی می شود استفاده از لینکدین است که بیشتر مربوط به صاحبان و مدیران کسب و کارها است که برای داشتن پروفایل قدرتمند از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند.

 

 https://rozup.ir/view/2906746/Signal%20-%20Backlinka-IR%20(1).jpg

 

تأثیر سوشیال سیگنال در بهبود سئو و همچنین رتبه بندی سایت ها

به طور حتم تأثیر سوشیال سیگنال زمانی خودش را در سئو و رتبه سایت در نتایج جستجو نشان می دهد که تعداد خیلی زیادی از کاربران و مخاطبین شبکه های اجتماعی اقدام به اشتراک گذاری مطالب شما به همراه URLمربوطه کنند، چرا که از نظر گوگل این اشتراک گذاری ها نشان از مفید بود محتوای این صفحه دارد و این مورد به مرور زمان باعث بالا رفتن ارزش سایت و دامنه یا همان دامین اتوریتی سایت خواهد شد.

به طبع هر چه این اشتراک گذاری ها بیشتر باشد قدرت سوشیال سیگنال هم بیشتر خواهد شد و این به معنای بهبود سئو و رتبه بندی سایت در نتایج جستجو است. اما یک سوال مهم که ذهن خیلی ها را به خودش درگیر کرده این است:

 

https://rozup.ir/view/2906749/Signal%20-%20Backlinka-IR%20(3).jpg

 

گوگل در شبکه های اجتماعی و سوشیال سیگنال دقیقاً به دنبال چیست؟

مطمئناً زمانی گوگل سئو و رتبه سایت تان را بهبود می بخشد که در شبکه های اجتماعی در مورد مطالب سایت تان صحبت شود. این یعنی شما یک مطلب که مفید و کاربردی از نظر کاربر است را ارسال نمایید و دیگر کاربران آن را لایک کنند و یا کامنت گذاری کنند و یا در مورد آن با دیگر افراد بحث و گفتگو کنند و گوگل به دنبال چنین مطالبی می گردد تا به وسیله همین سوشیال سیگنال ارزش سایت تان را بیشتر کند.

در نهایت همین مورد باعث افزایش رتبه سایت تان در نتایج جستجوی گوگل می شود و به طبع موتورهای جستجو به صورت برنامه ریزی شده اند که با کوچکترین اشتراک گذاری ها و صحبت در مورد پست های شما واکنش نشان می دهند و تأثیر این مورد را در رتبه بندی سایت تان کاملاً مشهود خواهد بود.

افزایش بازدید و ترافیک بیشتر

یکی از فاکتورهای سئو که گوگل هم به آن اهمیت خیلی زیادی داده فعالیت در شبکه های اجتماعی برای بالا بردن سوشیال سیگنال مطالب سایت تان است تا به این وسیله بتواند ترافیک و بازدید کننده سایت تان را بیشتر از پیش کند و در نتیجه باعث به دست آوردن بهترین رتبه در نتایج جستجوی گوگل باشد که گوگل برای سایت هایی بیشتر ارزش قائل است که اولاً محتواهایی خوب و قوی را منتشر کنند، ثانیاً حضوری پر رنگ در شبکه های اجتماعی از خودشان نشان دهند و این باعث رضایت گوگل خواهد شد.

 

از طریق سوشیال سیگنال می توانید بک لینک های با ارزشی دریافت کنید

مطمئناً تأثیر بک لینک در بهبود سئو و همچنین کسب بهترین رتبه سایت، بر هیچ کسی پوشیده نیست و در این مسیر موارد زیادی وجود دارد که بتوانید بک لینک های با ارزش و با کیفیتی به دست بیاورید و یکی از این موارد فعالیت در شبکه های اجتماعی است اما به گونه ای که دیگران بتوانند مطالب تان را در دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

قطع به یقین سایت هایی که حضوری مستمر و پر رنگ در شبکه های اجتماعی از خودشان نشان دهند و برند خودشان را به دیگران خوب معرفی کنند، گوگل هم برای آنها سنگ تمام خواهد گذاشت و رتبه بهتری را به نسبت دیگر رقبا به آنها خواهد داد.

 

  https://rozup.ir/view/2906748/Signal%20-%20Backlinka-IR%20(2).jpg

 

از چه روش هایی می توان سوشیال سیگنال رایگان و کاملاً طبیعی به دست آورد؟

با تمام مطالبی که ارائه کردیم باید به این نتیجه رسیده باشید که محبوب شدن از نظر گوگل هم می تواند کار سختی باشد و هم آسان. اما راحت ترین راه ممکن این است که فعالیت تان را در شبکه های اجتماعی بیشتر کنید تا به این وسیله بتوانید سوشیال سیگنال رایگان و کاملاً طبیعی به دست بیاورید. در اینجا به چند روش اشاره می کنیم:

 

روش اول: به صورت روزانه پست ارسال کنید

اگر قصدتان این است که سوشیال سیگنال رایگان و کاملاً طبیعی به دست بیاورید پس قدم اول این است که به صورت روزانه در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید و حتماً در پست هایی که قرار می دهید آدرس سایت، نام سایت، لوگو و برند خودتان را قرار دهید. با این عمل خیلی سریع تر به یک برند تبدیل خواهید شد.


روش دوم: حتماً از عکس و ویدیو برای دریافت سوشیال سیگنال استفاده کنید

یکی از روش هایی که می تواند تعامل میان شما و کاربران را افزایش دهد و در نتیجه به دریافت سوشیال سیگنال می انجامد استفاده از عکس، تصاویر و ویدیو است و چه بهتر که این تصاویر و فیلم ها را خودتان شخصاً تولید کنید.

 

 

روش سوم: حتماً در شبکه های اجتماعی به صحبت های مخاطبین گوش دهید

یکی از مواردی که می تواند شما را محبوب و دوست داشتنی کند این است که در کمترین زمان ممکن به صحبت ها و به خصوص انتقادهایی که از طرف کاربران می شنوید پاسخگو باشید و هرگز عصبانی نشوید. با این کار است که می توانید ارزش سوشیال سیگنال به دست آمده را دو چندان کنید.


https://rozup.ir/view/2976419/Baner%20-%20Sakht%20Link%201-Backlinka.gif

روش چهارم: اگر قصدتان دریافت سوشیال سیگنال است تا جای ممکن در تمامی شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید

همان طوری که اشاره کردیم شبکه های اجتماعی متفاوت و خیلی زیادی هستند که می توانید به صورت رایگان در آن فعالیت کنید و بک لینک های با کیفیت و از همه مهمتر سوشیال سیگنال با ارزشی را به دست بیاورید. از اینستاگرام شبکه محبوب ایرانی ها گرفته تا فیسبوک، توییتر، لینکدین، پینترست و غیره. فقط کافیست با اکانت و نام کاربری خودتان وارد شوید و با توجه به کلمات کلیدی که مد نظرتان هست شروع به فعالیت کنید.

 

 

روش پنجم: برگزاری مسابقه

برگزاری مسابقه در شبکه های اجتماعی می تواند یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتری باشد. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که از کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند بخواهید در مسابقه شرکت کنند و دوستان خودشان را هم تگ کنند تا به این وسیله هم در این مسابقه شرکت کنند و هم آنها را تحریک کنید تا عضوی از شبکه اجتماعی شما شوند.



روش ششم: برای دریافت سوشیال سیگنال حتماً تبادل لینک یا تبادل محتوا داشته باشید

یکی از روش هایی که می توانید به وسیله آن سوشیال سیگنال رایگان و طبیعی و با ارزش به دست بیاورید این است که با دیگر برندها تبادل لینک یا تبادل محتوا داشته باشید و از آنها درخواست کنید به ازای قرار دادن محتوا یا لینک سایت شان در شبکه های اجتماعی تان، آنها هم همین کار را در قبال محتواها و یا لینک های شما انجام دهند و این می تواند یکی از کارهای با ارزش برای دریافت سوشیال سیگنال باشد.

 

 

روش هفتم: اولویت دریافت سوشیال سیگنال با شبکه های اجتماعی جامعه هدف است

یکی از نکاتی که بایستی به آن دقت کنید این است که اولویت فعالیت در شبکه های اجتماعی را به شبکه ای اختصاص دهید که بیشتر جامعه هدف یا همان مخاطبین هدفتان در آن قرار دارند. به طور مثال شخصی که فروشنده ساعت مچی است استفاده و فعالیت در لینکدین شاید کار بیهوده ای برای وی باشد چرا که با یک مقدار فعالیت کمتر می تواند در اینستاگرام مشتری های بیشتری را جذب خودش کند و به طبع سود بیشتری را هم به دست خواهد آورد. پس تا جای ممکن حتماً اولویت فعالیت در شبکه های اجتماعی را مشخص کنید که مخاطبین هدف بیشتری را در بر دارد و سپس شروع به فعالیت کنید.


آنالیز و چک کردن تعداد سوشیال سیگنال به چه صورت است؟

برای اینکه بتوانید تعداد سوشیال سیگنال وبسایت خودتون را بررسی نمایید از سایت های زیـر استفاده کنید. توجه کنید که آدرس URL دقیق هر صفحه را وارد کنید و نتایجی که به شما نشان می دهد ، تعداد سوشیال سیگنال همان صفحه میباشد.

http://shareyt.com/SocialCounter.php
در سایت بالا بیش از 12 سایتی که در آن سوشیال سیگنال دارید نشان خواهد داد.

https://www.blackhatlinks.com/social_media_shares_signals_checker.php
در سایت بالا فقط 3 سایت که در آن سوشیال سیگنال دارید نمایش میدهد.

 


معرفی سایت های رایگان سوشیال سیگنال

http://bookmark-dofollow.com
    https://www.facebook.com
    https://www.linkedin.com
    https://plus.google.com
    http://twitter.com
    https://www.instagram.com
    https://www.pinterest.com
    https://www.quora.com
    http://www.girlsaskguys.com
    https://www.producthunt.com
    https://angel.co
    https://medium.com
    https://www.kickstarter.com
    https://www.tumblr.com
    https://vk.com
    https://www.reddit.com
    http://www.tagged.com
    https://myspace.com
    https://www.stumbleupon.com
    https://www.foursquare.com
    http://www.yelp.com
    https://500px.com
    https://www.shutterfly.com
    http://photobucket.com
    https://www.flickr.com
    http://www.fotolog.com
    https://www.last.fm
    https://soundcloud.com
    https://www.youtube.com
    https://vimeo.com
    https://www.xing.com
    http://us.viadeo.com/en
    https://www.ryze.com
    http://sprybirds.com
    https://www.solaborate.com
    http://etoro.com
    http://xanga.com
    https://www.livejournal.com
    http://ask.fm
    https://www.tumblr.com
    http://www.odnoklassniki.ru
    https://www.meetup.com
    https://medium.com
    http://blogger.com



https://rozup.ir/view/3110771/Repr%20-%20Backlinka-ir.jpg

لطفا نظرات خودتون در مورد این مطلب کامنت کنید✔️

 تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️