صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

خرید رپورتاژ آگهی در سایت ورزش سه varzesh3.com

یکی از روش های شناساندن سایت یا یک کسب و کار در فضای مجازی ارسال یک گزارش یا یک مصاحبه به صورت تبلیغاتی در وب‌سایت هایی است که دارای یک‌سری شرایط حداقلی هستند. معمولاً در سایت هایی مجاز به ارسال رپورتاژ آگهی هستیم که بیشتر در دید عموم مردم قرار دارد. حال با توجه به حوزه ای که در آن فعالیت می کنیم، موظفیم سایتی را برای درج آگهی رپورتاژ انتخاب کنیم  که در حوزه فعالیت خودمان باشد.  اما گاهاً پیش می آید که به دلیل شرایط خاص و یا محبوب بودن یک‌سری از سایت ها، موضوع هم‌تراز بودن موضوع رپورتاژ با موضوع سایت مورد نظر، نادیده گرفته شود. به طور مثال سایت ورزش 3 از جمله سایت هایی است که اکثر افراد آن را می شناسند، به همین دلیل انتشار آگهی یا رپورتاژ با هر موضوعی در آن توصیه می شود.


بیوگرافی سایت ورزش3

به جرأت می توان گفت که سایت ورزش 3 از جمله محبوب ترین سایت ها در حوزه ورزش است. این سایت خیلی زود در بین مردم جا افتاد و نه تنها در حوزه فوتبال، بلکه در دیگر حوزه های ورزشی نیز فعالیت خود را به جد دنبال کرد و طولی نکشید که در عرض چند سال به یکی از سایت های مطرح ورزشی ایران تبدیل شد. در حال حاضر سایت ورزش 3 با امکانات بسیار خوب و تحت پوشش قرار دادن کلیه مسابقات ورزشی (ایرانی و خارجی) روند رو به رشدی را دنبال می کند.

 

فواید خرید رپورتاژ آگهی در ورزش سه چیست

 احتمال خواندن شدن بیشتر رپورتاژ

یکی از فواید استفاده از رپورتاژ در سایت ورزش 3 این است که مطلب یا آگهی مورد نظر در میان دیگر مطالب اصلی سایت به نمایش در می آید. خب! فکر می کنیم که فرق ارائه یک مطلب در سایدبار و یا در دیگر گوشه های مختلف سایت با نمایش آن در میان مطالب اصلی کاملاً مشهود باشد. اینکه مراجعه کنندگان سایت ورزش 3 می توانند به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای رپورتاژ آگهی‌تان را مرور کنند، امتیاز بسیار خوبی برای آگهی‌تان محسوب می شود. این موضوع می تواند بر پیشرفت به‌یک‌باره‌ی حوزه تبلیغاتی شما کمک شایانی کند.


 

کسب اعتبار

در بازار سرمایه و یا در دیگر بازارهای کسب و کار مانند فضای اینترنتی، اعتبار حرف اول را می زند. اما چگونه می توان این اعتبار را بدست آورد؟ ساده است! فقط کافی است سایت هایی که با مردم ارتباط بیشتری دارند را انتخاب کنید. بله! ورزش 3 نیز یکی از همین سایت هاست. زمانی که مراجعه کننده های سایت ورزش 3 رپورتاژ آگهی شما را در این سایت مشاهده می کنند، اولین چیزی که به ذهن‌شان خطور می کند، این است که می گویند: "حتماً این برند از ارزش بسیار خوبی برخوردار بوده است که سایت ورزش 3 معرفی آن را ترجیح داده." می بینید که با معرفی کسب و کارتان در سایت هایی مانند ورزش 3 به سرعت می توانید کسب اعتبار کنید.



 هزینه کمتر رپورتاژ

عجله نکنید! ما از قیمت های رپورتاژ خبر داریم! اما می خواهیم بدون هیچ حرف و حدیثی یک چیز به شما بگوییم. مطمئن باشید که روش های دیگر تبلیغاتی در سایت های مختلف بخصوص در سایت ورزش 3 بسیار گران تر نسبت به درج و خرید رپورتاژ آگهی خواهد بود. می توانید امتحان کنید! فرض کنید برای خرید بنر در سایت ورزش 3 اقدام کرده اید، بدون شک هزینه قرار دادن بنر چندین برابر هزینه درج رپورتاژ است. به همین دلیل است که می گوییم رپورتاژ از هزینه کمتری برخوردار است. این موضوع برای تمامی سایت های معتبر صدق می کند.


 

دائمی بودن رپورتاژ

یکی از ویژگی های درج رپورتاژ در سایت ها دائمی بودن آن است که سایت ورزش 3 نیز به همین منوال عمل می کند. تأثیرپذیری دائمی بودن یک رپوتاژ غیر قابل انکار است، آن هم در مقابل هزینه ای که می شود. بدون شک یکی از راه های دیده شدن و کسب اعتبار که برای سالیان سال در سایت ورزش 3 وجود خواهد داشت، خرید رپورتاژ آگهی است. ضمن اینکه از دید گوگل، حذف نشدن لینک‌های آگهی رپورتاژ از سایت ورزش 3 در دراز مدت می تواند تأثیر بیشتری بر روی اعتبار کسب و کار (یا دامنه سایت‌تان) داشته باشد.

 

 

اهمیت و ویژگی های رپورتاژ آگهی در سایت ورزش3

اگر دارای یک سایت هستید و بدنبال افزایش رتبه دامنه‌ی آن باشید، بهترین کار ثبت یک رپورتاژ قدرتمند در سایت های معتبر مانند ورزش 3 است. از آنجایی که این‌گونه از سایت ها بازدیدکنندگان فراوانی دارد و به صورت روزانه نیز بر بازدید مطالب آن افزوده می شود، دارای رتبه بسیار خوبی از دید گوگل می باشد، لذا درج رپورتاژ در سایت ورزش 3 در دراز مدت می تواند رتبه خوبی را به سایت شما اختصاص دهد.

همچنین برای افزایش ترافیک سایت‌تان، می توانید از گزینه درج آگهی رپورتاژ در سایت ورزش 3 استفاده کنید. این کار زمانی نتیجه دوچندان خواهد داد که محصولی را برای معرفی در این سایت درج خواهید کرد.

 باز هم عرض می کنیم که یکی از ویژگی های قرار دادن رپورتاژ آگهی در ورزش 3 ثبت شدن دائمی آن است که به پیشرفت صفحه یا محصول‌تان کمک بزرگی خواهد کرد. همین که برای تأثیر رپورتاژ در این سایت، نیاز به تمدید ماهانه یا سالانه نخواهید داشت، از لحاظ هزینه نیز بسیار بصرفه تر خواهد بود.

 

 

 

انتشار رپورتاژ آگهی درسایت ورزش3 برای چه کسانی مفید است؟

به طور کلی توصیه همه سئو کاران به مدیران سایت‌ها برای انتخاب سایت به جهت درج رپورتاژ این است که حدالامکان سایت هایی را برای این منظور انتخاب کنند که با موضوع فعالیت‌شان ارتباط نزدیک داشته باشد. اما آیا می توان استثنایی قائل شد؟ با کمی مکث و بررسی می توان برای درج بعضی از رپورتاژها در بعضی از سایت ها مانند ورزش 3 موضوع ارتباط دو سایت را نادیده گرفت. اما چه چیزهایی نیاز است تا این نادیده گرفتن انجام شود؟ قطعاً اعتبار سایت؛ چه از لحاظ دید بازدیدکننده و چه از لحاظ گوگل، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در واقع همه مدیران در هر کسب و کاری که هستند می توانند از سایت ورزش 3 درخواست رپورتاژ آگهی کنند، اما به طور حتم افرادی که در حوزه های ورزشی مشغول به فعالیت هستند، نتایج شگفت انگیزتری خواهند گرفت. با این حال به راحتی نمی توان از نتایج بسیار خوب درج رپورتاژ آگهی در ورزش 3 برای دیگر موضوعات چشم پوشی کرد.


 
https://rozup.ir/view/3167594/Varzesh3%20-%20Backlinka-Ir%20(1).jpg

آنالیز سئوی سایت ورزش سه www.varzesh3.com

ورزش سه یکی از پربازدیدترین سایت های ایرانی که جزء 10 سایت پربازدید ایران قرار گرفته است. محتوا این سایت از جدیدترین اخبار ورزشی ایران و خارجی است که بصورت لحاظه این سایت آپدیت میشود. عمر دامین ورزش3 از سال 2011 میلادی و با اتوریتی 63 و تعداد لینک 11/500 در الکسا و مطالب ایندکش شده بیش از 850/000 تا قرار دارد. و به دلیل بالا بودن هزینه تبلیغات بنری شما با انتشار رپورتاژ آگهی در ورزش3 از بازخورد خیلی بهتر بهرهمند خواهید شد تا درج سفارش بنری ، پس با هزینه ای در ورزش3 آگهی خود را ایجاد کنید تا در گوگل رتبه مناسبی برسید.

 

www.varzesh3.com

 

پیج اتوریتی 63
دامین اتوریتی 49
عمر دامنه 9 سال
ضریب اعتماد 8/32
بک لینک الکسا 
11,500
رتبه الکسا  زیر 10 ایران 
ایندکس گوگل 854,000
اسپم اسکور 37%




هزینه سفارش رپورتاژ آگهی در ورزش3 www.varzesh3.com

 

رپورتاژ آگهی دائمی
 امکان درج 2 لینک فالو
نمونه رپورتاژ در varzesh3.com
هزینه رپورتاژ آگهی 15/000/000 تومان






مشاوره رایگان جهت سفارش آگهی در ورزش سه.کام

https://rozup.ir/view/3152200/Whatsapp-Backlinka-IR.jpghttps://rozup.ir/view/3152199/Telegram%20-Backlinka-IR.jpg

 

 تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️