صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

تبلیغات در گوگل یا Google Adwords

گوگل ادز (Google Ads) که قبلاً با نام گوگل ادوردز (Google AdWords) نام گذاری شده جهت تبلیغات براساس هر کلیک به سایت شما کاربرد دارد.

گوگل ادز همان تبلیغات در گوگل میباشد که شرکت گوگل در ازای دریافت مبلغی به شما این مکان رو میدهد تبلیغ سایت یا خدمات خود را بپردازید.

 

https://rozup.ir/view/2690108/google-ads.gif

 

آشنایی بیشتر با گوگل ادز (Google Ads)
تبلیغات یکی از مهم ترین روش جهت پیشرفت هر کسب کاری است. در حال حاضر گوگل پر بازدیدترین وبسایت در جهان است. رتبه یک الکسا و بیش از 42 میلیارد بازدید در هر ماه نشان میباشد.

گوگل ادز این امکان را برای شما به وجود میاورد که تبلیغ خود را در صفحه اول و در بالای سایر نتایج قرار دهید. در این صورت تعداد مشتریان و بازدید کننده های سایت شما بصورت چشمگیری رشد خواهد داشت.

گوگل این تبلیغات را، بر اساس کلمه کلیدی که کاربران جستجو می کنند به کاربران مورد نظر نمایش دهد. زمانی که کاربران بر روی این تبلیغات کلیک می کنند گوگل ادز کار خود را انجام داده و هزینه وارد کردن این بازدید کننده را دریافت می کند.

 

مزایای تبلیغات در گوگل یا Google Adwords چیست ؟

1- نمایش آگهی براساس کلمه کلیدی های سایت خود

2- تعیین بازه زمانی درج اگهی

3- نمایش آگهی براساس منطقه جغرافیایی

4- تعیین بودجه برای آگهی خود

5- نمایش آگهی در صدر نتایج جستجو

6- گزارش دقیق آمار آگهی

 

 

فرق بین بک لینـک و گوگل ادز یا Google Adwords
وبمستران عزیز که در تبلیغات در گوگل سفارش میدهند باید همیشه هزینه ای جهت تبلیغ کلیکی در گوگل پرداخت نمایید

اکثرا برای همه سایت ها گزینه تبلیغات در گوگل مفید واقع نمیشود و نتیجه مطلوبی نسبت به هزینه ای که پرداخت میکنید بازخورد ندارد.

اما با روش سئو , بک لینک و تولید محتوای خوب برای سایت تون میتوانید سایت خود را در صفحات اول گوگل بیارید و بهترین نتیجه را از سمت گوگل دریافت کنید.

این کار نیاز به زمان و کمی دشوار است برای وبمستران اما با روش های سئو و بک لینک میتونید سریعتر کلمات کلیدی سایت خود را در نتایج افزایش دهید و دیگر نیازی به هزینه تبلیغات در گوگل ندارید.

 

https://rozup.ir/view/3110771/Repr%20-%20Backlinka-ir.jpg

 

مزایده گوگل ادز چیست؟

در واقع کسی که بیشترین مبلغ تبلیغ را به ازای هر کلیک بپردازد در صفحه اول لینک اول یا بالاترین نتیجه را برای تبلیغ به دست خواهد آورد. به همین ترتیب نتیجه دوم در اختیار کسی قرار خواهد گرفت که مبلغ کمتری نسبت به نفر اول ولی بیشتر از سایرین پرداخت کرده باشد.

 

تبلیغات در گوگل یا Google Adwords

 

هزینه تبلیغ در گوگل ادز چقدر است؟

میانگین هزینه کلیک در Google Adwords بر اساس کلمات کلیدی و زمینه فعالیت متفاوت است، اما تقریبا ۲٫۳۲ دلار در شبکه جستجو و ۰٫۵۸ دلار در شبکه نمایش داده شده است.

گوگل ادز نرخ تبلیغ برای هر کلمه کلیدی را بر اساس تعداد رقبا برای یک کلمه کلیدی و مبلغ پیشنهادی آن ها در کنار تعدادی آیتم دیگر در نهایت تعیین کننده قیمت تبلیغات در صفحه اول گوگل است.

 

نمایش تبلیغات در گوگل ادز به چه صورت است؟

این لینک‌ ها با رنگ سبز کلمه‌ای به نام AD در کنار خود نمایش داده میشود  که نشان‌ دهنده تبلیغات در گوگل است و جالب هست که بدانید این لینک‌ها به غیر از ۱۰ لینک نمایشی در بخش نتایج جستجو هستند.

 

https://rozup.ir/view/2690106/google-adwords-elmefarda.jpg

در برخی مواقع جستجو ها به شکل زیر نمایش داده خواهد شد.

https://rozup.ir/view/2690107/what-is-adwords-1.jpg

 

گوگل‌ادز بزرگترین منبع درآمد شرکت گوگل در سال‌ های اخیر است

گوگل‌ادوردز در حال حاضر بیشترین درآمد را از میان سرویس‌های ارائه شده توسط گوگل نصیب این شرکت بزرگ می‌کند که البته از طرف دیگر برای کاربران این سیستم نیز بسیار مفید واقع شده است. این سیستم حرفه‌ای تقریبا بیش از ۹۵درصد درآمدهای گوگل را شامل می‌شود که رقم بسیار بزرگی را نشان می‌دهد.

 

 

https://rozup.ir/view/3110721/Faktor%202020%20-%20Backlinka-Ir%20(4).jpg


لطفا نظرات خودتون در مورد این مطلب کامنت کنید✔️

 تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️