صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

مدت زمان تاثیر بک لینک ها در نتایج جستجو

 مقدمه

مطمئنا برای افرادی که از طریق اینترنت کسب در آمد می کنند مهم است که چطور بتوانند کار و یا وسیله خود را بیشتر به کاربران اینترنتی نشان دهند.همین موضوع پای سئو را به دنیای دیجیتال بازکرده است و بک لینک ها نیز تبدیل به بحث داغ این روز ها در این زمینه شده اند. حال آن که بدانیم تاثیر بک لینک ها در گوگل چه میزان و به چه شکلی است کمک شایانی به ما در جهت گسترش تجارت الکترونیک خواهد کرد.

 

بک لینک چیست؟

بک لینک ها در واقع به عنوان یک مجرای ارتباطی بین دو سایت تلقی می شوند که کاربر می توان از طریق یکی از آن ها به سایت دیگر دسترسی پیدا کند. تعداد و کیفیت بک لینک ها می تواند در رتبه بندی شما در گوگل تاثیر داشته باشد.نکته مهم در این بخش این است که هر چه سایت های معتبر تر با رنکینگ های بالاتری به سایت شما لینک دهند تاثیر بک لینک ها بیشتر شده و رتبه شما در گوگل افزایش پیدا خواهد کرد.

 https://rozup.ir/view/2913227/Zaman%20-%20Backlinka-IR%20(3).jpg

انواع لینک سـازی

به طور کلی لینک سازی را می توان به دو قسم داخلی و خارجی تقسیم کرد .تفاوت اساسی نیز بین این دو روش وجود دارد. لینک سازی داخلی به این معناست که شما بین صفحات سایت خودتان لینک هایی را ایجاد نمایید. لینک سازی خارجی نیز به این معناست که بک لینک هایی به سایت های دیگر در صفحات سایت شما موجود باشد.

همانطور که میدانید بک لینک ها یکی از عوامل مهم در بهینه سازی وب سایت یا سئو هستند. این لینک ها میتوانند با ارجاع خواننده به بخش های مختلف وب سایت شما رتبه بندی شما را در گوگل افزایش دهند.

اما لازم است بدانیم که آیا تاثیر بک لینک ها روندی طولانی مدت است یاخیر!

یکی از سوالات مهم کاربران تاثـیر گذاری بک لینک ها کی رخ میدهد ؟

بهترین مدت نمایش سفارش بک لینک چه مدت است ؟

 

جدا از مقوله اهمیت بک لینک ها ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که تاثیر بک لینک ها در سئوی سایت چه مدت زمان به طول می انجامد؟ تاثیر بک لینک ها در واقع شامل سه فاز اصلی می شود که میتوان به ترتیب زیر از آنها نام برد:

·        ایندکس

·        جهش مشخص در رتبه سایت

·        تعادل سرعت در رشد رتبه وب سایت

 

ایندکس شدن به چه معناست؟

شاید تصور کنید که با ارائه مطلب خود در وبسایتتان به سرعت وارد صفحه جست و جوی گوگل می شوید اما اینطور نیست. اندکی بعد از اینکه مطلب شما در وبسایت ثبت شد, ایندکس می شود, یعنی در گوگل ثبت می شود. هرچه تعداد محتواهای شما بیشتر باشد, محتواهای قبلی به سرعت بایگانی خواهند شد و در لیست اطلاعات موجود در گوگل قرار می گیرند. با اینکه گوگل شرکت بسیار بزرگیست اما انجام این روند معمولا چندین روز به طول می انجامد. اینکه شما از چه بک لینک هایی استفاده می کنید, جایگاه و قدرت کلی وبسایت شما عواملی هستند که در تاثیر بک لینک ها موثرند.

جهش ناگهانی!

در قسمت بعدی, بک لینک ها باعث یک پیشرفت ناگهانی در وبسایت شما می شوند. همانطور که به دست آوردن رتبه های بالا در گوگل امر آسانی نیست, پیشرفت و جهش ناگهانی نیز در رتبه های بالا سخت تر است. ممکن است که رسیدن از صفحات هفتم به سوم و چهارم کار راحتی باشد اما رسیدن شما از رتبه ششم به اول نیازمند اقداماتی است که تلاش بیشتری را نیز می طلبد. این مرحله در واقع تاثیر اولیه بک لینک را در بهینه سازی رتبه وب سایت شما نشان می دهد.

قدم آخر؛ تعادل سرعت

ممکن است تصور کنید به همان سرعتی که به رتبه 9 راه یافته اید رتبه شما بالاتر خواهد رفت, جالب است بدانید که در این مرحله و با ایجادیک تعادل نسبی در رشد وبسایت شما, دو الی سه سال طول میکشد تا بتوانید به رتبه اول دست پیدا کنید. مدت زمان تاثیر نهایی بک لینک ها را نمی توان به طور دقیق تعیین کرد اما به طور عمده بین 2 الی 3 سال طول می کشد که شما با استفاده از بهترین بک لینک ها به رتبه های اول گوگل دست یابید.

 https://rozup.ir/view/2913225/Zaman%20-%20Backlinka-IR%20(1).jpg

فاکتـورهایی که در تعیین مدت زمان تاثیـر بک لینک ها موثر هستند کدامند؟

دامنه وب سایت شما

این که شما از چه دامنه ای استفاده می کنید به طور قطع در تاثیر بک لینک های شما در مدت زمان کوتاه موثر است. در نتیجه بررسی ها نشان می دهند که هرچه قدرت یک دامنه بیشتر باشد و به اصطلاح دامنه وسیع تر باشد, سرعت تاثیرگذاری بک لینک ها نیز بیشتر می شود چرا که وب سایت هایی که از دامنه های معتبر و بزرگ استفاده می کنند اغلب بیشتر مورد توجه گوگل قرار می گیرند.

نوع بک لینک ها

همانطور که میدانید بک لینک ها به دو دسته خوب و بد تقسیم بندی می شوند. بک لینک های خوب, لینک هایی هستند که باعث افزایش رتبه شما در گوگل می شوند و در سمت دیگر بک لینک های بد, ممکن است که تاثیری بر رتبه بندی شما نداشته و یا در بدترین حالت رتبه بندی شما را با ایجاد سئوی منفی کاهش دهند. نوع بک لینک ها در واقع عامل مهمی در تعیین سرعت تاثیر هستند, چرا که بک لینک های بد نیز میتوانند به همان سرعتی که بک لینک های خوب اثر می گذارند موثر باشند و رتبه وبسایت شما را کاهش دهند. پس برای استفاده از بک لینک ها نهایت احتیاط را رعایت کنید.

برند شما

ممکن است که تصور کنید جایگاه و برند شما مورد اهمیت گوگل نیست اما جالب است بدانید که وبسایت های قدیمی تر به نسبت آسان تر می توانند به رتبه های بالا دست پیدا کنند.  سایتی که در زمینه تبلیغات قوی تر عمل می کند به راحتی می تواند با قرار دادن یک مطلب جدید رتبه خود را بالا ببرد, البته به شرطی که مطلب مورد استفاده طبق قوانین سئو نویسی تهیه شده باشد.

سرعت بک لینک ها

اگر شما لینک های مورد استفاده خود را سریعتر دریافت کنید احتمال بالا رفتن رتبه شما در گوگل نیز بیشتر می شود. دقت داشته باشید که شرکت گوگل از آن چیزی که تصورش را میکنید هوشمند تر است و در صورت ساخت بک لینک های غیر طبیعی به سرعت وبسایت شما را از لیست موتور های جست و جو پاک می کند.

ارتباط و متن بک لینک ها

اگر وبسایت که شما از آن بک لینک دریافت می کنیدیک وب سایت غیر مرتبط باشد, نه تنها باعث کاهش سرعت تاثیر بک لینک ها می شود بلکه می تواند به طور کل رتبه شما را نزول دهد. اگر شما بتوانید سه یا چهار لینک از وب سایت های معتبر دریافت کنید خیلی بهتر از دریافت 20 بک لینک از سایت های نامعتبر است.  همچنین متن لینک شما نیز در افزایش نرخ کلیک موثر است که همین امر به نوبه خود می تواند سرعت تاثیرگذاری بک لینک ها را افزایش دهد.

در نهایت ...

دقت داشته باشید که استفاده از بک لینک ها شاید در ابتدا روندی سریع محسوب شود اما تاثیر طولانی مدت آنها نیز به مدت زمانی نسبتا طولانی نیاز دارد. شما با استفاده از بک لینک های میتوانید رتبه بندی خود را در گوگل افزایش دهید و آن را تثبیت کنید, پس اگر لازم است با استفاده از این روش زمانی را صبر کنید مطمئن باشید که در نهایت به نفع شما خواهد بود.

 https://rozup.ir/view/2913226/Zaman%20-%20Backlinka-IR%20(2).jpg

تاثیر گذاری بک لینک ها کی رخ می دهد؟

موتور های جستجو مانند گوگل هر کدام معیار های مختلفی برای دسته بندی سایت ها دارند.همچنین از دید گوگل تاثیر بک لینک هایی که به سایت شما داده می شود یکسان نیست.فاکتور های زیادی برای دسته بندی تاثیر بک لینک ها وجود دارد.

1.       اعتبار دامنه :یکی از موارد تاثیر بک لینک ها در گوگل مربوط به اعتبار دامنه می باشد.همین اعتبار دامنه نیز خود بر اساس فاکتور های مختلفی رتبه بندی می شود.اعتبار دامنه بالاتر ؛تاثیر بک لینک در گوگل را نیز بالا تر خواهد برد.

2.      اعتبار صفحه :در واقع اعتبار صفحه نظیر همان اعتبار دامنه عمل می کند با این تفاوت که اعتبار صفحه در برای بخش خاصی از دامنه محاسبه می شود.افزایش اعتبار صفحات سایت شما بستگی به نوع لینک سازی های داخلی در سایت شما دارد. هر چه بک لینک های داخلی خوبی داشته باشید این صفحات تبدیل به معتبر ترین صفحات دامنه شما خواهند شد و تاثیر بک لینک ها را در این صفحات افزایش می دهند.

3.     تعداد لینک های خروجی :این نکته در تاثیر بک لینک ها بسیار اهمیت دارد که هر صفجه ای که به شما لینک می دهد مطمئنا به سایت های دیگر نیز لینک داده است. هر چه تعداد لینک های خروجی یک سایت بیشتر باشد از میزان تاثیر بک لینک های آن کاسته می شود. نمونه آن نیز مربوط به سایت های فروش بک لینک و رپورتاژ ها می باشد.

4.     ارتباط موضوع بک لینک ها :مورد دیگر که تاثیر بک لینک ها در گوگل را مشخص می کند ارتباط موضوعی بک لینک ها می باشد. به این معنا که اگر موضوع سایت شما با بک لینک هایی که از سایت های دیگر به شما داده شده است یکی باشد تاثیر بیشتری در جایگاه گوگل خواهد داشت.

5.     محل قرار گیری بک لینک ها:شاید برای تان عجیب باشد که حتی محل قرار گیری بک لینک ها نیز می توانند تاثیر آن ها در موتور جستجو را زیاد و یا کم نمایند. تاثیر بک لینک هایی که داخل متن و محتوای صفحه قرار می گیرد بیشتر از تاثیر بک لینک هایی است که در بخش فوتر و یا ساید بار قرار می گیرند.همچنین مدت زمـان تاثیر بک لینک ها در گوگل نیز به موارد بالا بستگی خواهد داشت.



بهترین مدت نمایش بک لینک و رپـورتاژ آگهی چقدر باید در سایت ها قرار بگیرد؟

زمان تقریبی یـا تاثیرات اولـیه بک لینک روی وب سایت مشتری درچند هفته ی اول مشخص میشود حالا بستگی به ایندکس سایت طرف هم دارد.
میتونه یک یــا چند ماه در این مدت طول بکشد و زمان نهایی تاثیر گذاری بک لینک که نتیجه خوبی از سمت گوگل دریافت خواهید نمود طی 3 الی 9 ماه آینده خواهد بود.

زمان تاثیر گذاری رپورتاژ آگهی کمی متفاوت تر است شاید زمان بیشتری نسبت به بک لینک طول بکشد تا لینک های مقاله شناسایی شوند. این نوع آگهی چون از مقاله اختصاصی و از چند کلمه کلیدی سایت تان استفاده میکنید تاثیر فوق العاده ای برای وب سایت شما دارد. و حتما برای افزایش رتبه سایت تون از این نوع آگهی که مدت نمایش آن دائمی میباشد تهیه نمایید.

ولیکن بهترین مدت نمایش برای سفارش بک لینک یا رپورتاژ آگهی دائمی است که از سمت گوگل امتیاز ویژه ای دریافت میکنید و باعث میشه سرعت ایندکس عناوین و مطالب شما بیشتر شود.

 

https://rozup.ir/view/2724168/Modat-Zaman-Link.jpg

 

خلاصه محتوا :

بک لینک ها در واقع لینک هایی هستند که از یک وب سایت دیگر گرفته و یا توسط سایت خودتان تولید می شود. این بک لینک ها می تواند کمک شایانی به افزایش رتبه شما در گوگل داشته باشد. مدت زمان تاثیر بک لینک ها متفاوت است و می تواند از یک جهش ناگهانی تا یک الی دو سال به طول می انجامد.

هر چند که مدت نمایش دائمی بهترین راه برای تاثیر این نوع لینک ها میباشد.


https://rozup.ir/view/2976419/Baner%20-%20Sakht%20Link%201-Backlinka.gif

لطفا نـظرات خـودتون راجب این مطلب بفـرمایید!

 تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا

دسته بندی شده در : بک لینک , آموزش سئو و بهینه سازی ,