صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

خرید رپورتاژ آگهی نمناک namnak.com

رپـورتاژ آگهی سایت نمناک

رپورتاژ آگهی یکی از راه‌های بسیار موثر برای افزایش ورودی در سایت می‌باشد که همه‌ی مدیران وب‌سایت‌ها بدون استثنا در پی آن هستند. معنای رپورتاژ آگهی این است که در آن؛ در خصوص یک خبر یا یک محصول، اطلاعاتی به مشتری داده می‌شود که استفاده از چندین لینک نیز در آن متداول است. دریافت بک لینک با استفاده از رپورتاژ آگهی از جمله مواردی است که مدیران یک سایت در جهت پیشرفت سایت از آن استفاده می‌کنند. با این حال باید توجه ویژه‌ای به سایتی که از آن رپورتاژ آگهی دریافت می‌شود، کرد چرا که سایت مدنظر باید از هر لحاظ معتبر باشد.

نمناک از جمله سایت‌هایی است که چندین سال در حوزه‌های مختلف مشغول به فعالیت است. مطمئناً نام این سایت را شنیده‌ و از مطالب ارزشمند آن نیز استفاده کرده‌اید. به جرأت می‌توان گفت که سایت نمناک از بهترین سایت‌هایی است که می‌توان آن را به راحتی برای درج رپورتاژ آگهی استفاده کرد. حال در ادامه قصد داریم در خصوص چرایی انتخاب این سایت برای درج رپورتاژ صحبت کنیم.



 

بیوگرافی و عمرفعالیت نمناک

همانطور که حتماً اطلاع دارید، سایت نمناک در حال حاضر از جمله سایت‌های پربازدید ایران محسوب می‌شود که آغاز فعالیت آن به سال 91 باز می‌گردد. در ابتدا هدف مدیران این وب‌سایت سرگرم کردن کاربران با استفاده از مطالب جذاب بوده است از این رو مدیران آن، به جمع آوری مطالب مناسب روی آوردند که تقریباً بعد از 4 سال فعالیت مستمر، اقدام به تغییر رویه در ارائه مطالب سایت کردند که در حال حاضر سایت نمناک در حوزه‌های مختلفی مانند ورزش، سلامت، سبک زندگی، دین و مذهب، سرگرمی و غیره مشغول به فعالیت است. هر چند می‌توان هدف اصلی این سایت را به آگاه‌سازی مردم در خصوص چگونگی داشتن یک زندگی ایده آل مرتبط دانست.

با این تفاسیر و با توجه به اینکه کاربران زیادی به صورت روزانه از این سایت دیدن می‌کنند، می‌توان گفت که استفاده از نمناک بعنوان درج رپورتاژ آگهی نوید یک رشد بسیار خوب برای هر سایتی را می‌دهد، خصوصاً سایت‌هایی که در ابتدای فعالیت‌شان قرار دارند.


 

 


ویژگی های انتشار رپورتاژ آگهی درسایت نمناک

قطعاً اولین موردی که باید برای درج آگهی رپورتاژ توسط مدیران یک سایت بررسی شود، تعداد ورودی‌های سایت مورد نظر است که سایت نمناک از این لحاظ شرایط بسیار خوبی دارد. در واقع هزاران ورودی یکتا در روز به سایت نمناک نشان از این دارد که مطالب این سایت کاملاً ارزنده است و می‌تواند مناسب همه‌ی افراد جامعه باشد. لذا اولین مولفه‌ برای قرار دادن آگهی رپورتاژ در سایت نمناک دیده شدن است.

موضوع بعدی که باید مورد بررسی قرار بگیرد، درصد محبوبیت سایت است. در واقع هر چقدر که سایت مدنظر جهت درج رپورتاژ آگهی از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد، پر واضح است که بازدیدکنندگان بیشتری را نیز خواهد داشت و این یعنی، مطلب درج شده بعنوان رپورتاژ از سوی افراد بیشتری مشاهده می‌شود که این امر می‌تواند به افزایش دیده شدن کسب و کارتان ختم شود.

اهمیت یک سایت از دید گوگل و الکسا نیز یکی دیگر از مواردی است که باید در انتخاب سایت مدنظر مورد بررسی قرار گیرد. الکسا که یک سایت جهانی است سایت‌های مختلف را درجه بندی می‌کند که سایت نمناک در بین سایت‌های ایرانی رتبه شگفت انگیز 9 را به خود اختصاص داده است و این نشان‌دهنده‌ی میزان محبوبیت این سایت است.

با این تفاسیر به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه‌ای می‌توانید سایت نمناک را برای درج رپورتاژ انتخاب کنید که این موضوع به طور قطع می‌تواند در افزایش ورودی به سایت و یا دیده شدن کسب و کارتان کمک کند.

 

 


درج رپورتاژ آگهی درسایت نمناک پربازده خواهد بود؟

بازدهی یک رپورتاژ آگهی به موارد زیادی بستگی دارد. زمانی که یک سایت از ورودی‌های روزانه زیادی برخوردار باشد، می‌توان به افزایش ورودی و به چشم آمدن رپورتاژ نیز امیدوار بود. نوع دیگر بازدهی را می‌توان به افزایش اعتبار سایت مدنظر مرتبط دانست. در واقع هر چه سایتی که از آن رپورتاژ دریافت می‌شود معتبرتر باشد، به طور قطع بازدهی درج رپورتاژ آن نیز افزایش می‌شود. گفتنی است که سایت نمناک در این دو موضوع کاملاً نسبت به دیگر سایت‌ها سرآمد است و به جرأت می‌توان گفت که در صورتی که از رپورتاژهای این سایت استفاده کنید، دو مورد افزایش بازدید و اعتبار را بدون شک دریافت خواهید کرد.

مطلب مهم دیگری که وجود دارد این است؛ زمانی که اقدام به درج رپورتاژ آگهی در سایت نمناک می‌کنید، این رپورتاژ در ابتدای مطالب منتشر می‌شود که چنین موضوعی بدون شک می‌تواند سبب افزایش مشاهده توسط کاربران شود و این یعنی شانس دیده شدن مطالب‌تان افزایش یافته و نهایتاً بازدهی بسیار مناسبی را دریافت خواهید کرد.

در مرحله بعدی کافی است که مطلبی از موضوعات مختلف را در گوگل سرچ کنید، خصوصاً مطالبی که به حوزه کاری‌تان مربوط است؛ خواهید دید که مطالب سایت نمناک در چند ردیف ابتدایی گوگل قرار دارند و این نشان‌دهنده‌ی این است که در هر کسب و کاری که هستید، می‌توانید با درج آگهی رپورتاژ در سایت نمناک به افزایش اعتبار و بازدید مطالب خود امیدوار باشید.



 

 

رپورتاژ آگهی نمناک نسبت به سایرسایت ها چه برتری دارد؟

بعد از بررسی سایت‌ها به جهت مناسب بودن آنها برای درج آگهی، نوبت به قیمت درج آگهی می‌رسد که مسئله بسیار مهمی برای مدیران وب‌سایت‌هاست. در خصوص قیمت درج رپورتاژ آگهی سایت نمناک باید عرض کنیم که با توجه به کیفیت بالای مطالب و پربازدید بودن آن، باز هم هزینه درج آگهی رپورتاژ بسیار معقولانه در نظر گرفته شده است تا بسیاری از مدیران سایت‌ها با کمترین مشکلی اقدام به ثبت سفارش کنند.

دقت کنید که بسیاری از سایت‌های هم موضوع با سایت نمناک که مطالب کم کیفیتی را نیز منتشر می‌کنند اقدام به دریافت هزینه‌های گزاف برای درج رپورتاژ می‌کنند که طبیعتاً تأثیر خاصی نیز برای خریداران نخواهد داشت. از این رو توصیه می‌کنیم که با توجه به اینکه هزینه درج آگهی رپورتاژ در سایت نمناک بسیار مناسب است، حتماً از آن استفاده کنید.

موضوع بعدی را نیز می‌توان به دائمی بودن رپورتاژ آگهی اختصاص داد. بعضی از سایت‌ها به اسم دائمی بودن، بعد از مدتی رپورتاژ آگهی را بدون هیچ اطلاعیه‌ای از روی سایت پاک می‌کنند که با توجه به اینکه مدیران سایت نمناک خود را در برابر شما عزیزان مسئول می‌دانند برای همیشه رپورتاژ آگهی‌تان را در سایت حفظ خواهند کرد. از این رو با خیال راحت می‌توانید از این سایت رپورتاژ آگهی خریداری کنید.



 

خلاصه کلام

با توجه به مطالب گفته شده، اگر قصد خرید رپورتاژ آگهی سایت نمناک دارید، توصیه می‌کنیم که از سایت بک لینکا اقدام نمایید، این کار به دو دلیل قابل توجیه است. ابتدا اینکه اگر بخواهید به طور مستقیم از سایت نمناک رپورتاژ آگهی دریافت کنید، ممکن است برای چند ماه پشت خط بمانید، چرا که افراد زیادی به صورت روزانه درخواست رپورتاژ آگهی را برای این سایت ارسال می‌کنند، لذا اگر می‌خواهید در مدت زمان کوتاه‌تری نوبت به درج رپورتاژ شما شود، استفاده از بک لینکا توصیه می‌شود.

فارغ از این موضوع اگر برای دریافت رپورتاژ آگهی سایت نمناک تخفیف بیشتری نیز می‌خواهید، حتماً از سایت بک لینکا اقدام به ثبت سفارش کنید. پر واضح است که این دو موضوع مهمترین شرایطی است که مدیر یک وب‌سایت برای درج آگهی رپورتاژ باید در نظر بگیرد. حال برای ثبت درخواست، کافی است که به سایت بک لینکا مراجعه کرده و نسبت به ثبت درخواست درج رپورتاژ در سایت نمناک اقدام نمایید.

 
https://rozup.ir/view/3239680/Namnak%20-%20Backlinka-IR%20(1).jpg

آنالیز سئوی سایت نمناک www.namnak.com

www.namnak.com  
پیج اتوریتی 57
دامین اتوریتی 39
عمر دامنه 8
ضریب اعتماد 8/42
بکلینک الکسا  8800
رتبه الکسا  زیر 10 ایران
ایندکس گوگل  77,000
اسپم اسکور  23%

 


هزینه انتشار رپورتاژ آگهی در نمناک

رپورتاژ آگهی دائمی
 درج 3 لینک فالو
نمونه رپورتاژ نمناک
هزینه رپورتاژ آگهی 1/240/000 تومان

 



سفارش درج آگهی رپورتاژ در سایت نمناک.کام

https://rozup.ir/view/3188314/whatsapp_100X100.pnghttps://rozup.ir/view/3188313/telegram_100X100.png

 

 تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️