صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

ثبت بک لینک های gov. و edu

 بک­لینک فقط، بک لینک های .edu و .gov

امروز در این مقاله به شما خواهیم آموخت که بک­ لینک های .gov و .edu چه هستند، چگونه می­توانیم آن­ها را ایجاد کنیم و مزایا و معایب استفاده از این نوع بکلینک ها چیست. پس با ما همراه باشید تا با به­ روزترین ترفندهای دنیای سئو آشنا شوید.

  https://rozup.ir/view/2735059/Backlink-Edu-3.jpg

 

بک لینک های gov و edu چه هستند؟

اگر بخواهیم بسیار ساده آن­ها را شرح دهیم، نوع از بک­ لینک های بسیار موثر در رتبه­ بندی و ارزشیابی دربین موتورهای جستجوگر، همچون گوگل می­باشد، که از طریق سایت های آموزشی ( با پسوندهای .edu ) و سایت­های سازمان­ها،نهادها و ارگان­های دولتی ( با پسوندهای .gov ) گرفته می­شود.

سوالی که پیش می­اید این است که چرا انقدر برای کارشناسان سئو این نوع بک­ لینک­ ها اهمیت است؟

خب در بسیاری از گردهمایی­ها و انجمن­های معتبر، در مورد آنالیز و کراولینگ ( Crawling ) موتورهای جستجوگر در بین صفحات این گونه سایت­ها ( سایت­های آموزشی و دولتی ) در الگوریتمی که تعیین شده دارای ارزش بالایی هستند و ارئه بک­لینک از آنها، علاوه براینکه سایت شما را پنالتی نمی­کند، بلکه تاثیر مثبت دو چندان دارد.

 

چرا برای موتورهای جستجوگر همچون گوگل اینگونه بک ­لینک­ها اهمیت بسیاری دارد؟

مشخصا اینگونه سایت ها به راحتی و بدونه داشتن ارزش محتواییغنی،به شما اجازه بک لینک گیری را نخواهند داد و از دیدگاه کارشناسان سئوی شرکت­هایی همچون گوگل و بینگ، هنگامی که در چنین سایت­های، لینکی از سایت شما قرار دارد، پس به­حتم و یقین محتوای درون سایت شما ارزش و کیفیت بالایی داشته است و به همین سادگی تاثیری مضاعف بر روی رنک سایت شما خواهد داشت.

Nail Patel ;

" در دنیای سئو، لینک­های .GOV همچون جام مقدس ( بسیار با ارزش ) هستند. به دست آوردن یک بک­لینک و یا اشاره از سایت­هایی مانند .GOV همچون پیدا کردن ال درادو، یا غار گنج و یا چشمه جوانی است."

اگر برای میزان ارزش سایت ها و تاثیر مثبت آنها از طریق بک­لینکگیری معیاری بین 0 تا 100 تعریف کنیم ( به اصطلاحAuthority )  ، به عنوان مثال خواهیم داشت :

  • Coca-Cola.com — Domain Authority of 87
  • .gov — Domain Authority of 97

فک کنم تا حدودی با معنا و مفهوم و ارزش بک­لینک های .gov و .edu آشنا شدید. حالا به سراغ سوال بعدی می­رویم.


چگونه می­توانیم آن­ها را ایجاد کنیم؟

به زبان خودمانی تر چطور می­توانیم یکی از این بک­لینک های استثنایی رو به­دست بیاوریم؟! در ابتدا می بایست این دو برادر از یکدیگر جدا کنیم، تا بتوانیم به صورت اختصاصی در مورد نحوه به دست آوردن هر کدام صحبت کنیم.

 

https://rozup.ir/view/2735057/Backlink-Edu-1.jpg

نحوه بک­ لینک گیری .edu

پیدا کردن دامنه های مناسب .edu اولین گام در اجرای استراتژی های لازم برای ساختن لینک های قدرتمند است. فهرست سایت­های مناسب، بسته به استراتژی خاصی که شما خواهید داشت، متفاوت خواهد بود، اما برای شروع، با جستجوی پیشرفته، شما می توانیدلیستی از سایت­های هدف تهیه نمایید.

برای مثال در موتور جستجوگر واژه site:.edu را سرچ نمایید، تا لیست شما را محدود نماید و بر اساس استراتژی شما نتایج جستار شود.حال برای جستجوی بهینه­تر در ادامه site:.eduو نام محدوده جغرافیایی و هدف خود را تعیین کنید. به عنوان مثال بنده در زمینه هتل در ایالت لاس­وگاس هدف گذاری نموده ام پس site:.edu and losvegashetel را سرچ می­نمایم و لیستی از تمامی سایت ها با دامنه­ی .edu و در منطقه و هدف موردنظرم یافت می­شود.

بزارید یک فرمول ساده برای این کار تهیه کنیم :

Site: + (دامین مورد نظر)+and + مکان و نوع کاربری

سپس بعد از تهیه­ی لیستی از سایت های هدف، می­بایست راه های ارتباطی و ایجاد اطمینان سایت­های هدف را پیدا نموده و سعی کنیم، از آن­ها بک­لینک بگیریم. به عنوان مثال می­توانیم عضو انجمن دانشجویان یک سایت دانشگاهی معتبر شویم و یا با تولید محتوای مربوط به مسائل دانشجویی، مانند رزرو خوابگاه و یا کار پاره وقت از طریق لینک­های مرتبط سایت اصلی، معرفی گردید و هزاران راه و ترفند دیگر.

https://rozup.ir/view/2735058/Backlink-Edu-2.jpg

نحوه بک ­لینک گیری .gov

تمامی مراحل اولیه همچون تعیین استراتژی و ایجاد لیست هدف به همان صورت دامین .edu می­باشد و تنها تفاوت بین بک­لینک گیری بین این دو دامین نحوه گرفتن بک­لینک از سایت های هدف است. در بسیاری از مقاله ها بیان گردیده است که گرفتن بک­لینک .gov کمی سختتر از بک­لینک .edu است.

بزارید میزان اهمیت بک­لینک .gov را اینگونه برایتان توضیح دهم. بسیاری از شما نام کمپانی پوشاک Brooks Brothers شنیده­اید، این کمپانی تولید کننده پوشاک برای بسیاری از رئیس جمهورهای آمریکا بوده و برای کارمندان دولت تخفیف های خاصی در نظر گرفته است. اما و اما در عوض برای ارائه اینگونه خدمات، از طریق وبلاگ های دولتی حمایت می­شود و بک­لینک های بسیار خوبی دریافت می­نماید. مشخصا پسنوندهای .gov برای سایت­ها و وبلاگ­های دولتی،نهادها، ارگان­ها و غیره استفاده می­شود و اکثرا به مقاصد دولتی آمریکا ختم می­شود. در آماری که در سال 2014 اعلام گردید، نزدیک به 6000 سایت با این دامنه به ثبت رسیده­اند.

مشخصا ارزش بالای لینک های گرفته شده از سایت های دولتی بسیار وسوسه انگیز است و تلاش برای بدست آوردن اینگونه لینک­ها بسیار دشوار. در اینجا چند مثال از کمپانی های مختلف و نحوه لینک گیری آنها برای شما نشان خواهیم داد.

Idealist.org

با سازمان رفاه عمومی ماساچوسف

Salary.com

با وزارت کار و نیروی انسانی وینسکانسین

American Egg Board

با سایت رسمی ایالت کلرادو

تمامی این سایت­ها با تعامل دو جانبه و ارائه خدمات به ارگان­های مربوطه توانسته ­اند رضایت و اعتماد آن­ها را جلب نموده و از این طرق بک­لینک بگیرند. مشخصا ارتباط بین سازمان و نهاد با خدمات و محصولاتی که از سایت شما ارائه می­گردد بسیار هائز اهمیت است. به عنوان مثال سایت Solary.com در زمینه کار و مشاغل فعالیت می­نماید و به عنوان یک بنگاه کاریابی شناخته شده است، در نتیجه سازمان کار و نیروی انسانی ایالت وینسکانسین ارتباط مستقیم با این سایت خواهد داشت و یک فرصت مناسب برای مردم ایالت خود فراهم می­نماید.

https://rozup.ir/view/2735060/Backlink-Edu-4.jpg

معایب، مزایا و ترفندهای بک­لینک های .edu و .gov در SEO

در یک جمله، هیچ عیب و ضرری و به اصطلاح تخصصی به پنالتی رفتنی در لینک های .edu و .gov وجود ندارد، آسوده خاطر باشید!

در دنیای سئو، لینک گرفتن از سایت­های دیگر دارای قوانین و قواعد بسیار خاصی می­باشد و دقت بسیار زیادی نیاز دارد. به عنوان مثال تعداد لینک­های ورودی به صفحه هدف شما در روز بسیار مهم است و یا سایتی که از آن لینک میگیرید آیا اعتبار و ارزش لازم را دارد یا خیر؟ و دیگر مسائل، اما استفاده از لینک های آموزشی و دولتی در زمینه­ی سئوی سایت بسیار مفید بوده و هر چند با سختی و تلاش زیاد و به تعداد کم بتوانید از این گونه سایت ها لینک دریافت نمایید، رنک و اعتبار سایت شما را به میزان قابل توجهی افزایش می­دهد. هزاران راه و روش برای دریافت لینک­های آموزشی و دولتی تا به حال ارائه شده است و شما با کمی تحقیق می­توانید راه مناسب خود را دریابید. 


ترفند

اگر موفق به کسب بک لینک های .edu و یا .gov شدید، سعی کنید آن را سال­ها تحت نظارت و بررسی قرار دهید، تا بتواند همچون یک صندوق پس­انداز پرسود برای شما عمل کند! یکی دیگر از ترفندهای موجود استفاده از محتوای تاپ و یونیک است، اگر محتوایی منحصربه فرد ارائه نمایید، شاهد خواهید بود که علاوه بر پذیرش لینک شما از طریق سایت های دولتی و آموزشی، بلکه از دیگر سایت های معتبر با دیگر دامین­ها نیز خواهید بود.

 

 https://rozup.ir/view/3119680/Reportazh%209-%20Backlinka-IR.gif

آموزش ثبت بک لینک فالو رایگان ترکیبی از وب سایت های gov و edu

 

آموزش ثبت سایت در وب سایت های خارجی

وارد سایت زیر میشوید ( 11 سایت در پایین صفحه درج کردیم )

https://philpapers.org

گزینه Create an account رو کلیک کنید

در کادر ثبت نام , نام خانوادگی , ایمیل معتبر , و رمز خود را وارد کنید سپس گزینه آخر Submit رو بزنید

اگر مانند تصویر زیر پیغام اومد ثبت نام شما با موفقیت انجام شده

 

https://rozup.ir/view/2735052/Tasvir%201.PNG.png

حالا وارد ایمیل تون بشید و روی لینک ارسالی کلیک یا تایید کنید

 https://rozup.ir/view/2735053/tasvir-22.jpg

 

بعد از کلیک روی لینک ارسالی وارد سایت شده و گزینه ای که در تصویر مشخص شده کلیک کنید

 

 https://rozup.ir/view/2735054/Tasvir-33.jpg

 

و در آخر از بخش چپ سایت ( که در تصویر مشخص شده )

  https://rozup.ir/view/2735055/Tasvir-44.jpg

 

گزینه ADD YOUR WEBSITE کلیک کنید و ادرس سایت مورد نظر تون رو قرار و گزینه save رو بزنید.

 دیگر وب سایت ها هم به این روش انجام میدید که لیست سایت ها در پایین همین صفحه قرار دادم خدمت دوستان

 

https://rozup.ir/view/2738993/Edu%20Backlinka-IR.jpg

 

لیست 11 وب سایت خارجی رایگان جهت گرفتن بک لینک پروفایل دائمی از دامین های معتبر و با اتوریتی بالا

https://setiweb.ssl.berkeley.edu

https://forums.huduser.gov

https://www.intensedebate.com

https://mootools.net

https://forum.kryptronic.com

https://www.fanfiction.net

http://www.abstractfonts.com

https://trello.com

http://lib.akb.nis.edu.kz

https://philpapers.org

https://n4g.com

 

 

یکی از روش های افـزایـش رتـبه در موتور های جستجو خرید رپورتاژ آگهی یا خرید خرید بک لینک پروفایل است

که تاثیرگذارترین راه برای مدیران وب سایت ها میباشد.


https://rozup.ir/view/2988903/google%20-%20Baner%20-%20Backlinka-IR.gif

لطفا نظرات خود را در مورد این مطلب در قسمت پایین سایت ارسال نمایید✔️

 تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️


دسته بندی شده در : بک لینک , آموزش سئو و بهینه سازی ,