صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

خرید رپورتاژ آگهی تجارت نیوز tejaratnews.com

 برای دیده شدن و کسب اعتبار، خرید رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر یکی از راه های بسیار خوبی‌ست که اکثر وبمستران به کرات آن را انجام می دهند. حال اینکه در چه سایت های معتبری اقدام به خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک شود، یکی از دغدغه های بحق مدیران سایت می باشد. اگر به فکر دیده شدن در سطح کلان هستید، استفاده از خبرگزاری‌هایی مانند تجارت نیوز یک محرک بسیار خوب برای این هدف خواهد بود. حال شاید برای‌تان این سوال پیش بیاید که چرا سایت تجارت نیوز تأثیر فوق العاده‌ای بر رشد و دیده شدن سایت‌تان می گذارد! ما در ادامه قصد داریم در خصوص ویژگی های منحصربفرد سایت تجارت نیوز با شما صحبت کنیم.

 


بیوگرافی و عمر سایت تجارت نیوز

از جمله سایت هایی که در زمینه اقتصاد ایران و جهان مشغول به فعالیت است، رسانه تجارت نیوز نام دارد. این سایت که بیش از 13 سال که از سال 2007 میلادی شروع فعالیت کرده که، دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. ناگفته نماند که این سایت به هیچ ارگانی وابسته نیست و به بخش خصوصی تعلق دارد. در این سالهای فعالیت، همیشه سعی کرده است تا واقعیت های اقتصادی ایران و سایر جهان را به تصویر بکشد که بر اساس نظرسنجی های مختلف و اظهارنظرهای مردم تا حد زیادی به موفقیت دست پیدا کرده است. دست اندر کاران سایت تجارت نیوز در طول خدمت‌رسانی به مردم به اصول خود پایبند بوده اند. احترام به قوانین کشور و نگاه متعادل به جامعه یکی از اصلی ترین اصول تجارت نیوز بوده است. محتوای این رسانه کاملاً تخصصی و زیر نظر کارشناسان حرفه ای انجام می گیرد. خلاقیت در تولید محتوا نیز از دیگر اصولی است که همیشه سعی بر رعایت کردن آن داشته است.


 

 ویژگی های انتشار رپورتاژ آگهی در تجارت نیوز چیست؟

با توجه به اینکه به صورت روزانه هزاران مخاطب به سایت تجارت نیوز مراجعه می کنند، با خرید رپورتاژ آگهی در سایت تجارت نیوز این امکان برای شما فراهم می شود که مطالب و یا کسب و کارتان را به افراد بیشتری نمایش دهید. در نظر داشته باشید که طیف گسترده ای از مردم مطالب این رسانه را زیر نظر داشته و شانس این را خواهید داشت تا از همه طیف کاربر، رپورتاژ آگهی شما را مشاهده کنند.

رپورتاژ های منتشر شده در سایت های خبری، به این دلیل که با عناوین خبری در سایت قرار داده می شوند، شانس بالاتری برای دیده شدن دارند. به طور حتم اگر یک رپورتاژ با عنوان خبری گونه را در سایتی با موضوع پزشکی قرار دهید، بازدهی آن مانند بازدهی انتشار آن در یک سایت خبری مانند تجارت نیوز نخواهد بود.

همچنین به دلیل آنکه سایت های خبری مانند رسانه تجارت نیوز مورد اعتماد بیشتر مردم قرار دارد، با انتشار رپورتاژ آگهی در آن می توانید بخشی از این اعتبار را برای سایت خود نیز کسب کنید. پر واضح است که هر چه تعداد خرید رپورتاژ آگهی در سایت تجارت نیوز بیشتر باشد، اعتماد بدست آمده چند برابر خواهد شد.


 

فواید خرید رپورتاژ آگهی در تجارت نیوز چیست؟

مدیران سایت ها حتماً می دانند که برای خرید رپورتاژ آگهی کافی است که فقط یک بار اقدام کنند و بعد از به ثبت رساندن رپورتاژ آگهی مدنظر در سایت تجارت نیوز دیگر لازم نیست هر چند ماه یک بار آن را تمدید نمایند. خرید رپورتاژ این ویژگی بسیار عالی را دارد که معمولاً صاحبان سایت از آن نهایت استفاده را می برند. این موضوع برای خرید بک لینک که ملزم به تمدید ماهانه می باشد، کلافه کننده است. چرا که اگر یک روز دیرتر اقدام به تمدید کنید، لینک سایت‌تان از سایتی که بک لینک خریداری کرده اید، حذف خواهد شد و این موضوع می تواند به سایت‌تان ضربه بزند. اما در خرید رپورتاژ آگهی در سایت تجارت نیوز به صورت دائمی خواهد بود و این موضوع یکی از فواید بسیار خوب خرید رپورتاژ در این رسانه است.

یکی دیگر از فواید درج رپورتاژ آگهی در سایت تجارت نیوز سرازیر شدن بازدیدکنندگان بلافاصله پس از درج آگهی است. همانطور که عنوان کردیم، رسانه تجارت نیوز طیف وسیعی از افراد را به خود می بیند که این موضوع شانس شما را برای کلیک بر روی لینک های سایت‌تان افزایش می دهد.



تجارت نیوز از نظر سئـو و رتبه چگونه است؟

سئوی مناسب سایت تجارت نیوز یکی از مواردی است که باعث شده این سایت در بین سایت های معروف و پربازدید ایران قرار بگیرد. جالب است بدانید در حال حاضر رتبه رسانه تجارت نیوز در بین سایت های ایرانی حدوداً 22 و رتبه جهانی این سایت 531 است. این عدد و ارقام نشان از پیشرفت روزافزون سایت تجارت نیوز دارد. گوگل، سایت هایی که عمر بسیار بالایی دارند را بیشتر مورد توجه قرار می دهد و از آنجایی که رسانه تجارت نیوز حدود 13 سال است که مشغول به فعالیت است، خیلی خوب مورد توجه الگوریتم های گوگل قرار می گیرد و این یعنی اگر اقدام به خرید رپورتاژ آگهی در سایت تجارت نیوز کنید، می توانید شانس بیشتری را برای دیده شده و کسب اعتبار داشته باشید.


سخن آخر

همانطور که در ابتدا عرض کردیم، خرید رپورتاژ آگهی دقت های خاص خودش را می طلبد و نباید از هر سایت و دامنه ای اقدام به خرید رپورتاژ نمود. اعتبار سایت هایی که در آن؛ قصد به ثبت رساندن رپورتاژ آگهی را دارید، بسیار با اهمیت است. اگر فکر می کنید که سایتی از بازدیدکنندگان زیادی برخوردار است، به طوری که کاربران؛ آن سایت را به عنوان یک مرجع درست و با صداقت در نظر دارند، حتماً از آن سایت اقدام به خرید رپورتاژ آگهی کنید. سایت تجارت نیوز با داشتن چنین ویژگی هایی، می تواند یکی از موثرترین سایت‌هایی باشد که تاکنون اقدام به خرید رپورتاژ آگهی گرفته اید.

اگر برای خرید رپورتاژ در رسانه تجارت نیوز سوالاتی دارید، می توانید به بخش پشتیبان این سایت مراجعه کنید تا هر گونه ابهامی که در این خصوص دارید رفع شود. ناگفته نماند که شرایط پذیرش و هزینه های درج آگهی در رسانه تجارت نیوز کاملاً به نفع صاحبان کسب و کار می باشد و این نوید را به شما عزیزان می دهیم که با قیمت های مناسب یک رپورتاژ تأثیرگذار داشته باشید.

https://rozup.ir/view/3188316/TejartNews-Backlinka%20(1).jpg

آنالیز سئوی سایت تجارت نیوز www.tejaratnews.com

رسایت تجارت نیوز که در زمینه اقتصاد و بورس فعالیت دارد این سایت از سال 2007 شروع فعالیت جهت اطلاع رسانی به کاربران مطالب خود را انتشار میدهد. این سایت برای درج آگهی در زمینه های اقتصادی و آموزش بورس بسیار مفید و پربازده قرار میگیرد چون این سایت در بسیار از کلمات اقتصادی در صفحه اول قرار دارد. و انتشار رپورتاژ آگهی دائمی در این سایت برای سایت شما مفید و قابل رشد خواهد شد. برخی از آنالیز های این سایت در کادر زیر مشخص شده است.

 

www.tejaratnews.com

 

پیج اتوریتی 50
دامین اتوریتی 24
عمر دامنه 13 سال
ضریب اعتماد 7/90
بکلینک الکسا 
1400
رتبه الکسا  زیر 25 ایران 
ایندکس گوگل 140,000
اسپم اسکور 2%




هزینه درج رپورتاژ آگهی در تجارت نیوز www.tejaratnews.com

 

رپورتاژ آگهی دائمی
 امکان درج 3 لینک فالو
نمونه رپورتاژ در tejaratnews.com
هزینه رپورتاژ آگهی 1/000/000 تومان





مشاوره جهت سفارش آگهی در تجارت نیوز.کام

https://rozup.ir/view/3188314/whatsapp_100X100.pnghttps://rozup.ir/view/3188313/telegram_100X100.png

 

 تنظیم شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️