صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

خرید رپورتاژ آگهی افکار نیوز afkarnews.com

فروش رپورتـاژ آگهی در سایت افکار نیوز

برای دیده شدن و کسب و کار خود و امتیاز دادن به سایت تون، نیازمند رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر هستید و  یکی از دغدغه های مهم مدیران سایت ها اگر به فکر دیده شدن در سطح کلان در گوگل هستید، استفاده از سایت های خبرگزاری‌ مانند افکار نیوز بسیار موثر و با کیفیت خواهد بود.

 

 


بیوگرافی و عمر سایت افکارنیوز

افکار نیوز وب سایتی با موضوع خبری است که حدودا در جایگاه الکسای سیصد ایران و هفت هزار در جهان می باشد و فعالیت سایت 2009 میلادی شروع بکار کرده است. این وب سایت با بازدید روزانه بسیار بالا و همین طور پیچ اتوریتی و دامین اتوریتی بالای خود یکی از بهترین بستر ها برای گرفتن بک لینک است. بهترین نوع دریافت بک لینک رپورتاژ آگهی است که تاثیر بسیار زیادی بر روی سئو آف پیج شما دارد. افکار نیوز به عنوان یک وب سایت خبری در نزد موتور های جستجو به محض انتشار هر مطلب به سرعت بالایی ایندکس شده و مطالب آن در صفحات اول گوگل خواهند بود . این خود مزیتی است برای شما تا رپورتاژ آگهیتان هم توسط کاربران بیشتر دیده شده و ارزش آن را چندین برابر کند.

افکار نیوز جز برترین وب سایت های خبری ایرانی است که شامل اخبار در اکثر زمینه ها می باشد و این یک مزیت است تا شما رپورتاژ خود را متناسب با موضوع سایت خود در یکی از این دسته بندی ها قرار دهید.بخاطر سابقه ی بالای افکار نیوز و همین طور مدت زمان زیادی که از تاسیس آن میگذرد این وب سایت خبری در نزد گوگل از اعتبار و جایگاه خاصی برخوردار است. بازدید روزانه ی بالا، زمان ماندگاری بالای کاربران در سایت و همچنین محتوای یونیک در این وب سایت باعث شده تا سایر مقالات و رپورتاژ ها نیز به سرعت در نزد گوگل اعتبار یافته و تاثیری شگرف بر سایت شما داشته باشند.


 

 

چرا درج رپورتاژ آگهی در سایت افکارنیوز

همان طور که در قبل گفتم برای یک رپورتاژ خوب عواملی مختلفی سهیم هستند از سابقه و عمر سایت گرفته تا اعتبار و ارزش محتوای سایت پس از سری عواملی که افراد برای درج رپورتاژ آگهی باید رعایت کنند میتوان به عمر سایت ، اعتبار سایت ، یونیک بودن محتوای سایت ، تعداد کم بک لینک  ، نداشتن بک لینک بی کیفیت ، داشتن دامین اتوریتی و پیچ اتوریتی بالا ، بازدید روزانه بالا ، ماندگاری بالاتر کاربران در سایت و همین طور بروزرسانی مدام سایت اشاره کرد ، خب باید به شما تبریک بگویم زیرا افکار نیوز وب سایتی است که تمام این ویژگی ها را دارد . افکار نیوز در مدت تاسیس تا به امروز تمام تلاش خود را کرده تا با ارائه سریع و با کیفیت اخبار در زمینه های مختلف به عنوان یک پایگاه خبری معتبر در نزد کاربران و موتور های جستجو شناخته شود از مهم ترین ویژگی های دیگر این وب سایت این است که صرفا درج همه اخبار مد نظر نبوده و کیفیت تولید محتوا باعث شده تا هر مقاله  و خبری که در این پایگاه منتشر میشود به سرعت در نزد گوگل اعتبار یافته و در نخستین نتایج جستوجو باشد پس جالب میشود که بدانید بعد از انتشار رپورتاژ خود در این پایگاه خبری نه تنها از تمام قابلیت هایی که پیشتر گفتم بهرمند خواهید شد بلکه به سرعت رپورتاژی که در سایت منتشر کرده اید در صفحات سرچ گوگل دیده خواهد شد . پس این اطمینان به شما داده خواهد شد تا با گرفتن رپورتاژ از این پایگاه خبری تمام ویژگی های یک رپورتاژ کامل را داشته باشید و همچنین تاثیر سریع و قابل ملاحظه ایی را در بهبود سئو خود و همچنین کاهش رنکینک الکسای وب سایت خود مشاهده کنید . بسیاری از کاربران زمانی که متوجه میشوند که باید برای وب سایت خود رپورتاژ تهیه کنند صرفا به سمت قیمت پایین تر میروند و ناآگاه از این هستند که اگر وب سایتی شرایط کامل برای ارائه رپورتاژ را نداشته باشد نه تنها هزینه خود را به باد داده اند بلکه جایگاه آن ها بد تر هم خواهد شد ، پس در افکار نیوز سعی کردیم تا نه تنها رپورتاژ های حرفه ایی داشته باشیم بلکه قیمت پایینی را داشته باشیم.



ویژگی های انتشار رپورتاژ آگهی در سایت افکار نیوز

شاید شما از کسانی باشید که به تازگی با موضوع رپورتاژ آشنا شده ایید یا علاقه دارید که بیشتر در مورد این موضوع و به خصوص مزیت های انتشار رپورتاژ آگهی در پایگاه خبری افکار نیوز بدانید.

پس بیاید اول کمی در مورد تفاوت رپورتاژ آگهی و تبلیغات صحبت کنیم. در تبلیغات به شما مستقیم خواهند گفت که قصد فروش محصولی را دارند که یک سری ویژگی ها دارد و یا نهایتا یک سری اثر ها را بر زندگی شما خواهد داشت ، اما در رپورتاژ آگهی این تبلیغ مثل یک خبر موفقیت آمیز انجام میشود ، برای اینکه منظورم را بهتر متوجه دهید به این مثال توجه کنید . در یک تبلیغ به شما گفته میشود که افکار نیوز یک سایت خبری است و با حضور در این سایت شما میتوانید اخبار روز را بخوانید اما در رپورتاژ آگهی افکار نیوز به عنوان یک خلاقیت شناخته میشود و گفته میشود که شما دیگر نیاز نیست هزینه روزنامه بدهید و دیگر نیاز نیست صبح زود به سمت دکه های روزنامه فروشی بروید و کافی است با حضور در این وب سایت از خدمات آن استفاده کرده و به راحتی در همه زمینه ها اخبار را در سریعترین زمان مشاهده کنید.

زمانی که رپورتاژ آگهی را در افکار نیوز منتشر میکنید ، در نتایج جستوجو بهتر دیده میشوید ، دامین اتوریتی و پیج اتوریتی شما بهبود پیدا میکنند ، رتبه الکسای شما کمتر خواهد شد ، موتور های جستوجو ارزش بیشتری به شما میدهند و از همه مهم تر این است که در این زمان محصول یا خدماتی برای ارائه داشته باشید با بازدیدی که از طریق موتور های جستوجو دریافت میکنید میتوانید صد ها برابر هزینه ایی که برای درج رپورتاژ کرده ایید را دریافت کنید.


 

رپورتاژ آگهی سایت افکار نیوز برای چه کسانی مفید است؟

وبمستر ها و مدیران سایت و همچنین کسانی که خدمات سئو وب سایت انجام میدهند برای ارتقا کیفیت وب سایت و یا خدمات خود میتوانند از سایت افکار نیوز رپورتاژ آگهی بگیرند تا سریعتر به نتیجه دلخواه خود برسند ، اگر تا به حال از رپورتاژ های افکار نیوز استفاده نکرده ایید یک بار اینکار را انجام دهید تا ببینید که به چه سرعتی وب سایت شما جایگاه بسیار بهتری را خواهد داشت و کارفرما های شما چقدر از شما راضی خواهند بود ، مشتریان ما زمانی که برای بار دوم میخواهند از خدمات ما استفاده کنند میگویند کاش به جای هزینه های متعددی که هیچ سودی نداشت از همان ابتدا از رپورتاژ های افکار نیوز استفاده میکردیم تا بدون هیچ ترسی رتبه خود را بهبود دهیم و بعد از درج رپورتاژ آگهی نگران هیچ چیز دیگری نباشیم و روز به روز شاهد رشد وب سایت خود باشیم.


 https://rozup.ir/view/3203083/Afkarnews.com%20-%20Backlinka-IR%20(2).jpg

آنالیز سئوی سایت افکار نیوز www.afkarnews.com

افکار نیوز با عمر فعالیت 11 سال در موضوع خبری فعالیت میکند. این سایت با رتبه 360 ایران در الکسا قرار دارد و سایتی مناسب و تاثیرگذار برای انتشار رپورتاژ میباشد. که آنالیز سئوی افکار نیوز بصورت زیر است.

 

www.afkarnews.com

 

پیج اتوریتی 48
دامین اتوریتی 43
عمر دامنه 11 سال
ضریب اعتماد 6/75
بکلینک الکسا 
1100
رتبه الکسا  زیر 370 ایران 
ایندکس گوگل 870,000
اسپم اسکور 7%




هزینه درج رپورتاژ آگهی در افکار نیوز www.afkarnews.com

 

رپورتاژ آگهی دائمی
 امکان درج 3 لینک فالو
نمونه رپورتاژ در afkarnews.com
هزینه رپورتاژ آگهی 450/000 تومان




مشاوره جهت سفارش آگهی در افکار نیوز.کام

https://rozup.ir/view/3188314/whatsapp_100X100.pnghttps://rozup.ir/view/3188313/telegram_100X100.png

 

 تنظیم شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️