صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

خرید رپورتاژ آگهی ایران جیب iranjib.ir

انتشار رپـورتاژ آگهی در سایت ایران جیب

در فضای مجازی کسب و کارها را می‌توان با استفاده از روش‌های مختلف رونق داد. استفاده از بازاریابان حرفه‌ای، تبلیغات گسترده و همگانی در سایت‌های محبوب، بکارگیری از بک‌لینک‌های قدرتمند، تولید محتوا درجه یک و بالاخره استفاده از رپورتاژ در بازه‌های زمانی کوتاه و بلند مدت.

روش‌هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، هر یک به تنهایی می‌توانند عاملی برای رشد یک سایت و کسب و کار باشند اما امروزه مدیران سایت‌ها در پی استفاده از روشی هستند که هم کم‌هزینه‌تر باشد و هم بازدهی مناسب‌تری از خود بر جای بگذارد. البته با این حال باز هم باید از یکی از راه‌های عنوان شده وارد شوند اما این‌بار به طور حتم باید با دقت بیشتری نسبت به انجام آن تلاش کنند.اما راه مورد اطمینان کدام یک از این روش‌هاست؟ بدون هیچ شکی، استفاده از رپورتاژ به خوبی می‌تواند خواسته‌ها و رویاهای مدیران سایت را به واقعیت تبدیل کند، البته اگر به درستی از آن استفاده شود.

برای درج یک رپورتاژ باید سایت‌ها را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دارد. از جمله سایت‌هایی که معمولاً برای درج رپورتاژ مناسب هستند، سایت‌های خبری‌اند. این‌گونه سایت‌ها با توجه به اینکه در حوزه‌های مختلفی مشغول به فعالیت هستند می‌توانند سایت‌های زیادی را تحت پوشش رپورتاژ قرار دهند. حال اجازه دهید که در مورد یکی از همین سایت‌ها به نام وب‌سایت خبری ایران جیب با شما صحبت کنیم.

 

بیوگرافی و عمر سایت ایران جیب

سایت ایران جیب از جمله منابع پوشش‌دهی اخبار است که در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند. این سایت حداقل 10 سال سابقه‌ی فعالیت داشته و از روز نخست رویکرد خود را به بازبخش کلیه‌ی اخبار موثق و دست اول قرار داده است. در حال حاضر در این وب‌سایت بخش‌های مختلفی از جمله اقتصاد، نفت و پتروشیمی، خودرو، بورس، مسکن و عمران، محصولات کشاورزی، قیمت انواع ارز و بازار دیجیتال وجود دارد که به صورت لحظه‌ای اخبار موثقی از آنها بر روی سایت خواهد رفت.

ایران جیب از جمله سایت‌های معتبر و محبوب در زمینه انتشار اخبار است که به صورت روزانه دارای بازدیدکنندگان بی‌شماری است که سنین مختلفی را در بر می‌گیرد. محبوبیت این وب‌سایت خبری به حدی است که حتی در شبکه‌های مجازی نیز طرفداران خاص خود را دارد.

در واقع تمامی این مسائل سبب شده است تا از سایتایرانجیب بعنوان یکی از سایت‌هایی نام برده شود که انتشار رپورتاژ در آن به سود مدیران سایت‌ها خواهد بود. ما در ادامه به مزیت‌های استفاده از این سایت برای درج رپورتاژ صحبت خواهیم کرد.

 

 

ویژگی های منحصر به فرد درج آگهی رپورتاژ در ایران جیب

همان‌طور که عرض کردیم برای بررسی یک سایت برای درج رپورتاژ باید گزینه‌های متعددی را بررسی کرد. در سایت‌های خبری مانند ایران جیب نیز باید موارد لازم را در نظر گرفت. اولین موردی که از سایتایرانجیب قابل توجه است، رتبه‌های بی‌نظیری است که گوگل و سایت الکسا به این سایت داده است. اگر نگاهی به آمار و ارقام و رتبه‌های سایتایرانجیب بیندازید، متوجه خواهید شد که وضعیت این سایت کاملاً مناسب درج رپورتاژ خواهد بود. در واقع در حال حاضر رتبه این سایت در بین سایت‌های ایرانی نزدیک به 200 است که رتبه‌ی قابل توجهی است. گفتنی است که در بین کلیه‌ی سایت‌های موجود در سطح اینترنت نیز این سایت در رتبه 5 هزار قرار گرفته است. مسلماً این اعداد و ارقام نشان از محبوبیت این سایت خبری می‌دهد.

از طرف دیگر جایگاه قرارگیری رپورتاژ در سایتایرانجیب است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به طور کلی هدف از درج رپورتاژ یا بک لینک دائمی، دیده شدن و افزایش رتبه است که با توجه به اینکه مدیران سایتایرانجیب جایگاه مناسبی را برای انتشار رپورتاژ در نظر گرفته‌اند، کاملاً این امر به سود مدیران کسب و کارها خواهد بود. ناگفته نماند که در سایتایرانجیب بخشی به نام سایر اخبار وجود دارد که دارای بازدیدکنندگان روزانه‌ی فراوانی است به همین دلیل درج رپورتاژ در این قسمت از سایت می‌تواند کاملاً به سود کسب و کارها باشد چرا که افزایش بازدید از این طریق به افزایش رتبه سایت‌های رپورتاژ دهنده ختم خواهد شد. البته در نظر بگیرید که دو ویژگی مطرح شده، تنها ویژگی‌های سایت ایران جیب برای درج رپورتاژ نیست و در ادامه به موضوعات دیگر نیز اشاره خواهیم کرد.

 

 

رپورتاژ دائمی ایران جیب بیشتربرای کدام سایت ها موثرتر است؟

گفته می‌شود که برای درج رپورتاژ سعی کنید که از سایت‌های هم‌موضوع استفاده نمایید. البته این نظریه به طور کامل تأیید نشده است اما در حال حاضر به یک اصل برای انتخاب سایت مبدأ برای انتشار رپورتاژ تبدیل شده است. مزیت سایتایرانجیب این است که در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و دست مدیران بسیاری از سایت‌ها را باز گذاشته است که به راحتی از این سایت برای این منظور بهره ببرند. پس می‌توان ادعا کرد که سایتایرانجیب می‌تواند میزبان رپورتاژهای اکثر سایت‌ها با موضوعات مختلف باشد.

از طرف دیگر درج رپورتاژ در این سایت به صورت دائمی انجام خواهد شد. همانطور که اطلاع دارید، همیشگی بودن درج یک رپورتاژ در بلند مدت می‌تواند ارزش یک دامنه را تا حد چشم‌گیری افزایش دهد. در نظر داشته باشید که سایت ایران جیب از اندک سایت‌هایی است که چنین خدماتی را ارائه می‌دهد، لذا اگر قصد درج رپورتاژ در یک سایت معتبر را دارید، حتماً این سایت را زیر نظر بگیرید. ضمن اینکه سایتایرانجیب برای درج رپورتاژ به مدیران سایت‌ها این اجازه را داده است که از سه لینک به صورت فالو و همچنین سه تصویر در متن رپورتاژ استفاده کنند که این موضوع نیز در کمتر وب‌سایت ارائه دهنده‌ی رپورتاژی رخ می‌دهد.

به طور کلی استفاده از خدمات تیم ایران جیب می‌تواند به افزایش رتبه و ارتقا و پیشرفت یک سایت، حتی سایت‌های تازه تأسیس بانجامد. برای اینکه از روش خرید رپورتاژ در این سایت مطلع شوید بند آخر این مقاله را مرور کنید.

 

 

خرید رپورتاژ دائمی ایران جیب از بک لینکا

با توجه به مطالبی که در خصوص سایتایرانجیب ارائه شد، شاید بر آن شده‌اید که برای ارتقاء و پیشرفت سایت‌تان از خدمات درج رپورتاژ در این سایت استفاده کنید. برای این منظور کافی است که با استفاده از سایت بک لینکا درخواست انتشار رپورتاژ را برای سایتایرانجیب ارسال کنید.

در واقع بکارگیری از سایت بک لینکا برای این منظور می‌تواند برای مدیران وب‌سایت‌ها از دو جهت مهم باشد. ابتدا اینکه برای درج رپورتاژ در سایتایرانجیب با تخفیف ویژه‌ای برخوردار خواهید بود و از همه‌ مهم‌تر جایگاه بهتری از تبلیغات رپورتاژ در اختیار مدیران سایت‌ها قرار داده می‌شود. طبیعتاً همه‌ی افراد علاقه به بازدهی بیشتر از تبلیغاتی مانند درج رپورتاژ دارند به همین دلیل به شما کاربران عزیز پیشنهاد می‌دهیم که برای درج رپورتاژ در سایت ایران جیب از طریق راه‌های ارتباطی قرار داده شده در ادامه‌ی مطلب با مشاوران تیم بک لینکا در تماس باشید.

 https://rozup.ir/view/3310047/iranjib%20-%20Backlinka-Ir%20(2).jpg

آنالیز سئو سایت ایران جیب www.iranjib.ir

www.iranjib.ir  
پیج اتوریتی 51
دامین اتوریتی 27
عمر دامنه 10
ضریب اعتماد 6/55
بکلینک الکسا  880
رتبه الکسا  زیر 240 ایران
ایندکس گوگل  161,000
اسپم اسکور  19%

 


هزینه انتشار رپورتاژ آگهی در ایران جیب

 

رپورتاژ آگهی دائمی
 درج 3 لینک فالو
نمونه رپورتاژ ایران جیب
هزینه رپورتاژ آگهی 940/000 تومان

 



ارتباط جهت سفارش آگهی رپورتاژ در  ایران جیب.آی آر

https://rozup.ir/view/3188314/whatsapp_100X100.pnghttps://rozup.ir/view/3188313/telegram_100X100.png

  تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️