صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

خرید رپورتاژ آگهی فتوکده photokade.com

انتشار رپورتـاژ آگهی در سایت فتوکده

استفاده از رپورتاژ برای پیشرفت هر سایتی الزامی به نظر می‌رسد. با توجه به اینکه رقابت در سطح اینترنت بسیار تنگاتنگ شده است، مدیران انواع وب‌سایت‌ها و حتی کسب و کارها تلاش می‌کنند تا در بین سایت‌های رقیب یک سر و گردن بالاتر باشند. همانطور که می‌دانید روش‌های موثر زیادی برای افزایش بازدید و یا رتبه یک سایت وجود دارد که بر اساس تجربه می‌توان گفت که استفاده از رپورتاژهای مناسب تأثیرگذاری بیشتری دارند.

اما موضوعی که قبل از انتشار یک رپورتاژ باید به آن اهمیت داده شود، این است که باید سایت مناسبی را برای درج رپورتاژ انتخاب کرد. یک سایت باید از شرایط ویژه‌ای برخوردار باشد تا بتوان از آن بعنوان یکی از سایت‌های معتبر نام برد تا بدین صورت درج رپورتاژ در آن نیز موثر واقع شود.

با توجه به اینکه سایت‌های ایرانی زیادی وجود دارند که انتخاب از بین آنها برای درج رپورتاژ بسیار سخت خواهد بود، ما در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم که یکی از وب‌سایت‌های پربازدید و معتبر را برای انتشار رپورتاژ معرفی کنیم تا مدیران سایت‌های زیادی بتوانند از آن استفاده کنند. به احتمال زیاد نام سایت محبوب فتوکده را شنیده‌اید، سایتی که در زمینه‌های مختلف مشغول به فعالیت است.

 

بیوگرافی و عمر سایت مجله اینترنتی فتوکده

سایت فتوکده یکی از سایت‌های مجله‌ا‌ی موجود در فضای اینترنت است که در بخش‌های مختلف و البته محبوبی فعالیت می‌کند. گفتنی است که امروزه از جمله موضوعاتی که دارای اهمیت فراوانی برای کاربران است، شناخت افراد محبوب جامعه است که در قالب بیوگرافی در بیشتر سایت‌ها قرار گرفته است. سایت فتوکده نیز در این حوزه اطلاعات جامعی را برای کاربران در نظر گرفته است و می‌توان گفت که یکی از سایت‌های کامل در این خصوص است. اگر سری به این سایت بزنید، می‌توانید با بیوگرافیی انواع بازیگران، خوانندگان و حتی ورزشکاران ایران و جهان آشنا شوید. در مقابل اطلاعات پزشکی مناسبی نیز در این وب‌سایت درج می‌شود که طرفداران خاص خودش را دارد.

بخش دیگری که در فتوکده از محبوبیت فوق العاده‌ای برخوردار است، انواع عکس نوشته‌هاست که دارای ظاهر و متون بسیار دلچسبی هستند. بخش آشپزی، اطلاعات گردشگری، تعبیر خواب، فال روزانه و موارد دیگری از این دست در این مجله تفریحی قرار داده شده است.

توجه داشته باشید که مدیران این وب‌سایت مدت‌هاست که با استفاده از یک تیم قدرتمند توانسته‌اند مخاطبان زیادی را بدست آورند و هدف آنها از ایجاد چنین بستری تبادل اطلاعات در خصوص موضوعات مختلف بوده است. حال چنین سایتی که در موضوعات مهم و البته متفاوتی فعالیت می‌کند، به خوبی می‌تواند بستر مناسبی را برای درج رپورتاژ برای دیگر وب‌سایت‌های مرتبط با موضوعات سایت فراهم کند.

 

 

ویژگی های سفارش رپورتاژ درسایت فتوکده

به طور کلی هدف از درج رپورتاژ آگهی در سایت‌های پربازدیدی مانند فتوکده این است که افزایش رتبه مناسبی را بدست آورند. شاید اولین ویژگی که سایت فتوکده برای درج رپورتاژ دارد رتبه‌های فوق العاده خوبی است که از طرف گوگل و الکسا برای آن در نظر گرفته شده است. در حال حاضر که با شما صحبت می‌کنیم، وب‌سایت فتوکده در بین سایت‌های ایرانی رتبه 179 را به خود اختصاص داده است و این یعنی تعداد آی پی‌های روزانه وارد شده به این سایت غیر قابل تصور است. همچنین رتبه جهانی سایت فتوکده نیز در حدود 4200 است که مطلوب به نظر می‌رسد. پس با درج رپوتاژ آگهی در سایت فتوکده می‌توان به افزایش رتبه سایت نیز امیدوار بود.

ضمناً در نظر بگیرید که درج رپورتاژ در سایت فتوکده برای 24 ساعت در ابتدای مطالب مهم سایت اتفاق می‌افتد و این موضوع می‌تواند برای سایت رپورتاژ دهنده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد چرا که شانس دیده شدن رپورتاژ را افزایش می‌دهد. همچنین فتوکده به سفارش دهندگان رپورتاژ این نوید را می‌دهد که رپورتاژ ثبت شده را برای همیشه در سایت نگهداری کند که این موضوع نیز باعث خواهد شد تا تأثیرات بیشتری بر پیشرفت سایت داشته باشد.

 

درج رپورتاژ سایت فتوکده بیشتر برای کدام وبسایت ها موثراست؟

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، سایت فتوکده در موضوعات مختلفی مشغول به فعالیت است. بنابراین سایت‌هایی که در حیطه‌های کاری سایت فتوکده فعالیت می‌کنند، بدون هیچ شرطی می‌توانند اقدام به ثبت رپورتاژ کنند. احتمالاً در جریان هستید که یکی از موضوعات مهم در سئو ثبت رپورتاژ در وب‌سایت‌های هم‌موضوع است. بعنوان مثال اگر یک سایت کاملاً اختصاصی در خصوص آشپزی دارید، می‌توانید یک رپورتاژ بدون نقص را در بخش آشپزی سایت فتوکده به ثبت برسانید تا تأثیرات افزایش رتبه را در مدت زمان کوتاهی مشاهده نمایید.

البته ناگفته نماند که اگر دارای یک سایت مجله‌ای هستید و همه‌ی موضوعات سایت‌تان با رویه‌ی کلی سایت فتوکده هم‌خوانی ندارد، هیچ اشکالی در ثبت رپورتاژ پیش نخواهد آمد و شما مدیران عزیز با خیال راحت می‌توانید از چنین خدمات ارائه شده‌ای، به راحتی استفاده کنید. گفتنی است که درج رپورتاژ برای سایت‌های تازه تأسیس، بیشترین تأثیر را خواهد داشت و اگر در چنین زمینه‌هایی، سایت تازه‌ای راه‌اندازی کرده‌اید، حتماً به فکر استفاده از رپورتاژ در سایت‌های محبوبی مانند فتوکده باشید.

به طور کلی برای انتشار رپورتاژ آگهی یا بک لینک دائمی در فتوکده سایت‌هایی که در زمینه‌های بیوگرافی، عکس نوشته، سلامت، آشپزی و موضوعات تفریحی مانند فال فعالیت می‌کنند، بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانند از امکانات سایت استفاده کنند.

 

 

خرید رپورتاژ دائمی فتوکده از بک لینکا

مقاله‌ی امروز ما در جهت معرفی سایت فتوکده بوده است که استفاده از رپورتاژ در آن به خوبی می‌تواند سایت‌های مختلف را با افزایش رتبه همراه کند. حال اگر در حال حاضر تصمیم گرفته‌اید که از خدمات این سایت استفاده کنید، توصیه می‌کنیم که از طریق سایت بک لینکا اقدام به خرید رپورتاژ نمایید. گفتنی است که قیمت‌های درج رپورتاژ، آن هم در سایت‌هایی که از رتبه‌های مناسبی برخوردار هستند کمی بالا خواهد بود، اما نگران نباشید چرا که سایت بک لینکا در این‌گونه مواقع می‌تواند به دلیل واسطه بودن، افت قیمتی مناسبی را برای مشتریان در نظر بگیرد. بنابراین اگر از طریق این سایت اقدام به انتشار رپورتاژ در سایت فتوکده کنید، تخفیف مناسبی خواهید گرفت.

ضمناً در نظر بگیرید که اگر می‌خواهید رپورتاژتان را بدون هیچ وقفه‌ و انتظاری در سایت فتوکده به ثبت برسانید، می‌توانید همین حالا با مشاوران تیم بک لینکا تماس بگیرید تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

 https://rozup.ir/view/3315376/photokade%20-%20Backlinka%20(1).jpg

آنالیز سئو سایت فتوکده www.photokade.com

www.photokade.com  
پیج اتوریتی 48
دامین اتوریتی 19
عمر دامنه 8
ضریب اعتماد 6/54
بکلینک الکسا  880
رتبه الکسا  زیر 200 ایران
ایندکس گوگل  16,800
اسپم اسکور  6%

 


هزینه انتشار رپورتاژ آگهی در فتوکده

 

رپورتاژ آگهی دائمی
 درج 3 لینک فالو
نمونه رپورتاژ فتوکده
هزینه رپورتاژ آگهی 830/000 تومان

 



ارتباط جهت سفارش آگهی رپورتاژ در فتوکده.کام

https://rozup.ir/view/3188314/whatsapp_100X100.pnghttps://rozup.ir/view/3188313/telegram_100X100.png

  تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️