صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

تبلیغات گسترده در اینستاگرام

مقاله امروز ما در موضوع بازاریابی و نحوه کار در اینستاگرام

بررسی و نکات مهم در تبلیغ در اینستاگرام

تبلیغات در صفحات ایرانی اینستاگرام رو به شما دوستان راهنمایی میکنیم:

 

در بین شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب می‌توان به اینستاگرام اشاره کرد که در حال حاضر حدود 700 میلیون کاربر فعال دارد که این امر به عنوان یک نکته کلیدی برای تبلیغات در این شبکه محسوب می‌شود. اگر با ساز و کارهای اینستاگرام آشنا شوید و بتوانید ارتباط کلامی را به ارتباط تصویری تبدیل کنید می‌توانید کسب و کار خود را به راحتی در این شبکه اجتماعی تبلیغ کنید. تبلیغات هدفمند در این شبکه اجتماعی می‌تواندیک راه عالی برای جذب مخاطبان بالقوه باشد.

با توجه به همه گیر شدن شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، می‌توانید به راحتی محصولات و خدمات مختلف را در این شبکه اجتماعی بازاریابی کنید. برای این کار باید از مزایای تبلیغ در اینستاگرامبیشتر بدانید و در نظر بگیرید که چگونه می‌توان به جذب مخاطب پرداخت. اگر می‌خواهید در مورد مزایای تبلیغات در اینستاگرام بیشتر بدانید بهتر است تا انتها همراه ما باشید.

ممکن است که شما به جای اینکه اجناس خود را در مغازه به فروش برسانید, صاحب یک کسب و کار اینترنتی باشید! امروزه با توسعه نقش رسانه های اجتماعی در زندگی روزمره حتی خرید نیز به امری مبدل گشته که با استفاده از این آنلاین شاپ ها به آسانی انجام می گیرد. به طور قطع به دنبال افزایش درآمد خود به دنبال راه هایی مانند تبلیغات در اینستاگرام, فیس بوک, لینکدین و سایرین باشید, در بین تمامی رسانه های اجتماعی می توان اینستاگرام را یکی از مهم ترین و پررنگ ترین ها دانست چرا که با استفاده از اینستاگرام می توانید تبلیغات با نرخ بازگشت مبلغ را انجام دهید. این بدین معناست که تبلیغات پربازده در اینستاگرام باعث توسعه صفحه شما و به طور احتمالی باعث افزایش خرید و در نهایت باعث بازگشت پولی می شود که شما برای تبلیغات صرف کرده اید.  اما تبلیغات شما باید به چه صورتی باشد تا نهایت تاثیر خود را داشته باشد؟

  

تبلیغات گسترده در اینستاگرام

 

مزایای تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی پرمخاطب محسوب می‌شود که به دلیل داشتن کاربران فعال و محیط کاربری آن می‌تواند دارای مزایای زیادی برای صاحبان کسب و کارهای مختلف باشد. با توجه به این که سبک نرم افزار به شیوه تصویری بوده می‌توان از اینستاگرام به عنوان یک مکان عالی برای برند سازی اینترنتی استفاده کرد. اگر می‌خواهید تبلیغات هدفمندی را انجام دهید و بر روی برخی از قشرهای جامعه کار کنید این شبکه برای شما مناسب است.

به دلیل اتصال شبکه اینستاگرام و فیس‌بوک به یکدیگر می‌توانید به راحتی مخاطبان خود را به هم متصل کرده و به صورت همه جانبه وظیفه بازاریابی و تبلیغات را انجام دهید. تبلیغات اینستاگرام به گونه‌ای است که شما بدون مزاحمت برای مخاطب خود می‌توانید محصولات و خدمات خود را معرفیکنید. طبق آمارهای منتشر شده نرخ سرگرمی در این شبکه اجتماعی از سایر پلتفرم‌های دیگر بیشتر بوده و دارای بازدهی مناسب است.




چرا پیج خود را هنگام سفارش تبلیغات در اینستاگرام قفل کنیم؟

زمانی که قصد داریدیک تبلیغ اینستاگرامی را برای صفحات پربازدید و هم موضوع ارسال کنید بهتر است صفحه خود را در حالت پرایوت قرار دهید. شما با این کار می‌توانید دغدغه‌ی مخاطبان هدف خود را افزایش دهید و آنان را ترغیب به پیگیری صفحه خود کنید. به عنوان مثال اگر شما خدمات و محصولات مختلف را ارائه می‌دهید و قصد داریدیک تبلیغ مناسب در یک زمان عالی سفارش دهید بهتر است ابتدا صفحه‌ی خود را پرایوت کنید

در هنگام تبلیغات نمایش داده شده، کاربران پس از درخواست دوستی می‌توانند با مشاهده محصولات و خدمات مختلفی که ارائه می‌دهید در صفحه شما ماندگار شوند. این امر می‌تواند برای جذب مخاطب بسیار مفید و با اهمیت باشد که باعث افزایش تأثیرگذاری تبلیغات می‌شود. بیان این نکته حائز اهمیت است، در صورتی که صفحه خود را به صورت قفل شده تنظیم کنیددیگر مطالب شما در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده نمی‌شود که این امر به عنوان یک عیب کلیدی محسوب شده و مورد توجه صاحبان کسب و کار نیست.

 



روش‌های رسیدن به اکسپلور اینستاگرام

اکسپلور اینستاگرام به عنوان یکی از بخش‌های نرم افزار شبکه اجتماعی اینستاگرام محسوب شده که به عنوان یک تب در نظر گرفته شده است. در واقع اکسپلور اینستاگرام به عنوان یک بخش عمومی برای کاربران محسوب شده که به صورت هوشمندانه عمل می‌کند، این بخش به مخاطبان این امکان را می‌دهد که بتوانند ویدیو و تصاویر مورد علاقه خود را مشاهده کنند. یکی از دغدغه‌های مدیران کسب و کار در اینستاگرام روش‌های رسیدن به اکسپلور است که برای آنان دارای اهمیت بوده و می‌تواند سرنوشت ساز باشد

برای رسیدن به اکسپلور اینستاگرام مدیران کسب و کارهای مختلف باید ابتدا مخاطب هدف خود را بشناسند تا بتوانند تعامل بهتری با آنان داشته باشند که این امر برای رسیدن به هدف تعیین شده مفید است. استفاده از هشتک و لوکشین های مناسب می‌تواند از دیگر راه‌های رسیدن به اکسپلور باشد. یک مدیر موفق همیشه سعی دارد تا با فالوئرهای خود ارتباط نزدیکی داشته باشد چرا که می‌داند سرمایه اصلی، مخاطبان هستند. استفاده از کپشن های مختلف برای تشویقآنان می‌تواند بسیار کارساز باشد و همچنین بهتر است پست‌های اینستاگرامی در یک زمان مناسب و مشخص ارسال شود

تمامی فعالیت‌های بالا می‌تواند برای رسیدن به اکسپلور اینستاگرام مفید و مؤثر باشد. اگر می‌خواهید به یک موفقیت مناسب برسید بهتر است شرایط بیان شده را در نظر بگیرید چرا که می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

 
https://rozup.ir/view/2741407/insta-3.jpg

انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام

.   اینفلوئنسرمارکتینگ

یکی از روش هایی که شاید بیشترین تاثیر را در بالا بردن فالوئر و محبوبیت کسب و کار شما دارد اینفلوئنسر مارکتینگ نامیده می شود . در این روش شما با استفاده از یک اینفلوئنسر(Influencer) در فضایی مانند اینستاگرام کسب و کار خود را به صورت تجربه ای از زبان خواهیدشنید. این افراد معمولا کسانی هستند که در حوزه های مختلف مانند سبک زندگی, سفر, گردشگری, مد و زیبایی, دکوراسیون, عکاسی و ... تجربه ای کسب کرده و سپس به نقد استفاده از سایر برند ها پرداخته اند. همانطور که گفته شد این روش بیشترین تاثیر را در بین تبلیغات اینستاگرامی به خود اختصاص داده است چرا که بنقد صادقانه از زبان کسی که منتقدی صادق است باعث ایجاد اعتماد می شود. دقت داشته باشید که برای بازدهی بالا از این تبلیغ باید کیفیت کار خود را نیز تا حد قابل قبولی بالا ببرید چرا که اینفلوئنسر ها معمولا نقد خود را به صورت صادقانه بیان می کنند و چه بسا با تذکر نکات منفی اثر سو نیز بر کسب و کار شما داشته باشند.

در این روش این افراد به دو طریق مختلف به تبلیغ کار شما خواهند پرداخت. در روش اول به صورت جدی و سپس به صورت کمدی محصولات شما را تبلیغ خواهند کرد. نکته ی دیگر در انتخاب اینفلونسر این است که هرچه جدیت بیشتر باشد میزان تاثیرگذاری نیز بیشتر می شود. اما افراد طنز پرداز نیز از این قافله عقب نیستند چرا که معمولا فالوئر های بیشتری نسبت به سایرین دارند. دقت داشته باشید که طنز بیش از حد نیز می تواند برای شما مضر باشد پس در تولید محتوای تبلیغاتی توسط این افراد خط قرمز های خود را پیش از شروع کار مشخص کنید.


 

 

2. صفحات پر بازدید و تبلیغ پر بازده

صفحات پربازدید اینستاگرامیکی دیگر از جاهاییست که می توانید تبلیغات خود را به صورت پربازده انجام دهید! اما استفاده از این صفحات تا حد بسیار زیادی به کسب و کار خودتان مربوط است. در واقع شما باید صفحه ای را انتخاب کنید که از لحاظ موضوع به صفحه شما نزدیک باشد, در این صورت تاثیر بیشتری خواهد گذاشت. شما نمیتوانید با یک جست و جوی ده دقیقه ای به این نتیجه برسید بلکه باید ساعت ها وقت بگذارید و صفحه مورد نظر خودتان را پیدا کنید. میتوانید این کار را از طریق هشتگ ها انجام دهید چرا که معمولا صفحات پربازدید برای عکس های خود از هشتگ های پربازدید استفاده می کنند. در درجه دوم دقت داشته باشید که مخاطبین صفحه مورد نظرتان چه کسانی هستند, در واقع شما با استفاده از نظرات می توانید تا حدودی متوجه سن و مخاطبین صفحه مورد نظر خود شوید و صفحه ای را انتخاب کنید که برای تبلیغ کسب و کار شما از سایرین مناسب تر است.  برای انتخاب صفحه درست, از معیار های زیر استفاده کنید:


تعداد فالوورها: اگرچه همیشه تعداد نشان دهنده کیفیت نیست اما به دنبال صفحاتی باشید که فالوئرهای نسبتا زیادی دارند.

·    تعداد لایک و کامنت: شاید پیجی که شما انتخاب کرده اید فالوور های زیادی داشته باشد اما از نوع فیک! در این صورت به کامنت ها و لایک ها مراجعه کنید و در واقع تعداد آنها را با تعداد فالوئر ها بسنجید.

 

·    کیفیت کامنت ها: شاید کامنتی تبلیغاتی را بار ها و بارها در پیج های مختلف مشاهده کرده باشید, در این صورت دقت داشته باشید که صفحه مورد نظر شما نیز احتمالا کامنت های خود را خریداری میکند. اگر صفحه ای را تعداد کامنت متناسب با فالوئر و از نوع واقعییافتید بدانید که صفحه مورد نظر خود را پیدا کرده اید!



مواردی که باید برای تبلیغات اینستاگرام به آنها دقت کنید:

 

3. تعداد تبلیغات

شاید تصور کنید که هرچه تعداد تبلیغاتیک صفحه بیشتر باشد نشان دهنده این است که بازده تبلیغات در صفحه مورد نظر بیشتر است. دقت داشته باشید که هر چه تعداد پست ها بیشتر باشد احتمالا دیده شدن پست شما کمتر و کمتر خواهد شد.  اغلب پیج های که تبلیغات پر بازده انجام می دهند براییک روز کامل بعد از مطالب شما پستی را درک نخواهند کرد و اینگونه نیست که مطلب شما در انبوهی از پست های نامربوط گم شود.

 

4. زمان

بیشتر پیج های پربازدید, یک تعرفه ساعتی را برای خود در نظر گرفته اند که در این میان ساعات پربازدید هزینه بیشتری را نیز شامل می شوند. شما باید با توجه به شلوغی اینستاگرام ساعت مورد نظر خود را تعیین کنید. به طور کل ساعاتی مانند ساعات میانی روز و یا ساعات پایانی برای تبلیغات مناسب تر هستند. اگر مخاطبین شما جز دسته بزرگسال محسوب می شوند بهتر است که پست خود را در ساعات اداری قرار ندهید چرا که دی این صورت اغلب مخاطبین بالقوه خود را از دست خواهید داد.

 


5. مدت زمان قرار گرفتن پست شما در یک صفحه خاص

برخی از پیج های تبلیغاتی پست مورد نظر شما را برای ساعات خاصی روی صفحه خود قرار می دهند و پس از رسیدن موعد مقرر آن را پاک می کنند. دقت داشته باشید که زمانی که برای تبلیغ در نظر میگیرید به گونه ای باشد که شما زمان ارتباط با مشتری خود را داشته باشید. ممکن است که کسی پست شما را ببیند و به علت مشغله کاری و یا هر شکل دیگر بازدید از صفحه شما و یا وبسایت کسب و کارتان را به زمانی دیگر موکول کند, و در زمان بازگشت پست شما پاک شده باشد!

 


6. ربات های اینستاگرام!

یکی از روش هایی که هم اکنون برای تبلیغات در اینستاگرام بسیار رایج شده استفاده از ربات های اینستاگرام است. این ربات ها در عین اینکه میتوانند برای صفحه شما مفید باشند, با استفاده های نابجا می توانند اثر منفی نیز داشته باشند چرا که اینستاگرام در صورت مطلع شدن از استفاده ی ربات ها توسط پیج شما باعث می شود که پیجتان کمتر و کمتر دیده شود. با این حال همچنان ربات ها با صرفه جویی در زمان به شما کمک شایانی می کنند. این ربات ها میتوانند به صفحات مرتبطی که شما از قبل تعیین کرده اید رفته و افراد را فالو یا لایککنند. در این حالت به طور قطع فرد مورد نظر کنجکاو خواهد شد که موضوع پیج و کسب و کار شما چیست و در نهایت با بازدید از پیج شما آن را فالو خواهد کرد و در زمان نیاز از کسب و کارتان نیز استفاده می کند. ربات های اینستاگرام حتی می توانند که در ساعات خاصی که توسط شما برنامه ریزی شده است استوری های مورد نظر شما را روی پیج قرار داده و یا پست های شما را درج کنند. نکته قابل توجه این است که در استفاده از ربات ها احتیاط کنید و اگر هم مجبور به استفاده از آنها شدید حتما فواصل زمانی را چک کنید.



7. تبلیغات اسپانسری

شما میتوانید اسپانسر یک مسابقه هیجان انگیز در اینستاگرام باشید اما دقت کنید که این تبلیغات بیشرت مناسب کسب و کارهای بزرگ هستند چرا که شما باید مبلغی را خرج کنید و علاوه بر جوایز, دستمزدی نیز به اینفلوئنسر مورد نظر بدهید تا کسب و کارتان مورد حمایت واقع شود.

 


8. تبلیغات در استوری اینستاگرام

آمار ها نشان داده است که حدود 70 درصد افراد پیش از اینکه پست های جدید را چک کنند استوری ها را نگاه میکنند. این امر به دلیل آسان بودن و اینکه شما نیازی نیست کاری کنید و تنها نظاره گر استوری ها خواهید بود بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. کما اینکه استوری ها 24 ساعته هستند و پس از آن به طور خودکار توسط اینستاگرام پاک خواهند شد. این امر باعث می شود که مخاطب برای دیدن استوری ها نسب به پست ها عجله بیشتری داشته بشاد. همچنین امکان استفاده از لینک باعث می شود که به راحتی از پیج شما نیز دیدن کنند.



9. تبلیغات گسترده در اینستاگرام
تبلیغات گسترده در اینستاگرام به دو نوع انجام میشود که گزینه اول تبلیغات بصورت پست و گزینه دوم تبلیغات بصورت استوری در پیج ها بصورت گسترده انجام میشود. در این نوع تبلیغات مشتریان میتوانید موضوعات پیج ها را مشخص کنند که در چه موضوعی تبلیغان انها نمایش داده شود. این روش بسیار بازخورد را بیشتر و جذب فالوور طبق همون دسته یا موضوع مورد نظر مشتری افزایش فالوور برای پیج خود دریافت خواهد نمود. ما کیفیت پیج ها را چک میکنیم و پیج های که بازخورد خوبی ندارند از لیست حذف میکنیم که مشتری با بیشترین بازدهی بتونه جذب فالوور واقعی از تبلیغات برای پیج خود دریافت کند و رشد کسب و کار خود را به بهترین نحو افزایش دهد.

 

1- تبلیغات پست:

بصورت ویدیو یا تصویر اسلایدی طبق نظر مشتری در پیج ها قرار میگیرد که ما براساس ایمپرشن یا بصورت تعرفه هر پیج برای مشتری این نوع تبلیغات رو انجام خواهیم داد و در آخر بصورت اسکرین شات ویدیویی طبق آمار یا تعرفه و یا مبلغ خواسته شده تحویل مشتری خواهیم داد.



2- تبلیغات استوری:

 

این نوع تبلیغات در تمامی پیج های بیزینسی که امکان درج لینک ( سایت یا تلگرام ) دارند درج خواهیم نمود. در این نوع تبلیغات مشتری میتواند ویدیو ( 15 ثانیه ای ) یا ( عکس ) ارسال کند هر چند بازخورد ویدیو بیشتر است و سعی کنید ویدیو یا موشن گرافیک برای تبلیغات استوری آماده و پخش کنید. سفارش تبلیغات در استوری طبق ویو انجام میشه و ما میتوانیم روزانه بین ( 900K تا 3M ویو ) برای مشتری انجام بدیم. البته بیشتر از این ویو هم بخواید قابل انجام است که با پشتیانی در ارتباط باشید.


لطفا برای دریافت تعرفه تبلیغات در اینستاگرام با قیمت مناسب بصورت *پست یـا استوری* از آیدی تلگرام زیر با ما در ارتباط باشید.

 https://rozup.ir/view/2741408/m1.jpg

 
پربازده ‌ترین مجری پخش تبلیغات در اینستاگرام کدام است؟

 

مجری تبلیغات گسترده اینستاگرام رویـال با بیش از 200 پیج همکاری دارد که شما دوستان میتوانید بصورت پست و استوری سفارش دهید. گسترده رویال که در تمامی موضوعات با مدیران پیج ها همکاری دارد و در زمینه و موضوعات سینما و بازیگران، موزیک و فیلم، ورزشی، خودرو، آشپزی، بانوان،آموزشی، حیات وحش، مد و لباس، خوانندگان، فان و سرگرمی و گردشگری جهت تبلیغات گسترده در اینستاگرام همکاری میکند که شما در هر موضوعی که بخواید در آن موضوع و پیج تبلیغات شما درج خواهیم داد. هزینه های ما نسبت به سایر مجری ها بسیار مناسب است که میتوانید تعرفه را از مشاورین بگیرید.




گسترده رویال تبلیغات در اینستاگرام را از چه روش هایی انجام می‌دهد؟

1- پست بر حسب ایمپرشن
این نوع آگهی در پست های پیج اینستاگرام درج و برحسب ایمپرشن محاسبه خواهیم نمود.

2- استوری بر حسب ویو

این آگهی در استوری پیج ها درج میشوند و بر حسب ویو به مشتری تحویل خواهد داده شد.

3- پست تعرفه ای
در این نوع آگهی تعدادی پیج براساس موضوع انتخابی به مشتری ارسال خواهد شد و طبق تعرفه و همزمان در پیج های انتخابی تبلیغات مشتری قرار خواهد گرفت.

4- اینفلوئنسر ها

این سبک از آگهی که توسط اینفلوئنسر پیج در ویدیو گفته یــا بیان میشود و بصورت گسترده در اینستاگرام پخش خواهد شد.



سخن پایانی 

 

اگر میخواهید که تبلیغات شما در اینستاگرام تبلیغاتی پربازده باشد علاوه بر اینکه صفحات خوبی را انتخاب میکنید محتوای خوبی را نیز برای خود تهیه کنید. استفاده از یک عکس جذاب, یک نوشته روان و ساده می تواند در جذب مخاطب برای شما بسیار موثر باشد. قبل از هرچیز دقت کنید که اگر شما به جای مخاطب بودید به پستی که درج شده واکنش نشان میدهیدیا خیر. در هر صورت تبلیغات اینستاگرامی را یک قدم مهم برای توسعه کسب و کار خود بدانید و به درستی از آن استفاده کنید. ممکن است شما هم جز افرادی باشید که صاحب کسب و کار اینترنتی هستند. در این حالت برای اینکه کسب و کار خود را به سایرین معرفی کنید نیازمند رسانه های اجتماعی هستید.این رسانه ها شامل تلگرام،اینستاگرام و ...هستند. شما می توانید از طریق اینستاگرام تبلیغات پربازده و با نرخ بازگشت انجام دهید.



 
برای دیدن نمونه کار های انجام شده در اینستاگرام به پیج زیر مراجعه فرمایید.
www.instagram.com/Ads_Plus1



جهت سفارش تبلیغات گسترده در اینستاگرام

( بصورت استوری یــا پست )

از آیدی زیر در ارتباط باشید.

 https://rozup.ir/view/3145688/telegram-s.png

 

 تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️