صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

خرید رپورتاژ آگهی تابناک tabnak.ir

رپـورتاژ آگهی در سایت تابناک

برای جذب مخاطب و افزایش بازدیدکنندگان یک سایت، باید از روش‌های اصولی استفاده کرد که درج بهینه‌ی رپورتاژ دقیقاً چیزی است که مدیران وب‌سایت‌ها به دنبال آن هستند، چرا که یک رپورتاژ ایده‌آل به خوبی می‌تواند بازدهی یک سایت را بالا ببرد. همانطور که می‌دانید متن یک رپورتاژ باید دارای ویژگی‌های مطلوبی باشد تا بتواند تأثیرگذاری مناسبی بر روی مخاطب بگذارد. در واقع طریقه‌ی نوشتن یک رپورتاژ آگهی از اهمیت زیادی برخوردار است. در مرحله‌ی بعدی باید از سایت‌هایی برای درج رپورتاژ استفاده کرد که از محبوبیت خوبی نزد کاربران و همینطور ربات‌های گوگل برخوردار باشد تا بدین صورت بتواند اثر مطلوبی بر نتیجه‌ی کار داشته باشد. درست است که انتخاب یک سایت مناسب برای درج رپورتاژ آگهی کمی سخت به نظر می‌رسد اما با رعایت و در نظر گرفتن چند نکته به راحتی می‌توانید سایت‌های مدنظرتان را انتخاب کنید. ما در ادامه‌ی این مقاله ضمن معرفی سایت تابناک بعنوان یکی از برترین سایت‌ها به جهت درج رپورتاژ به یک‌سری نکات بسیار مهم نیز که باید در هنگام انتخاب سایت به همین جهت در نظر گرفته شود، اشاره خواهیم کرد.

 

بیوگرافی و عمر سایت تابناک

پایگاه اطلاع رسانی تابناک از جمله سایت‌هایی است که در زمینه‌های مختلف مانند فرهنگی، ورزشی، فیلم، اقتصادی و سیاسی مشغول به فعالیت است و در این زمینه‌ها اقدام به منتشر کردن خبرهای بروز می‌کند. هدف کلی این سایت ارتقای سطح بینش و آگاهی عمومی در نظر گرفته شده است و با توجه به سابقه‌ی چندین ساله و همچنین محبوبیت سایت تابناک می‌توان انتظار داشت که رتبه‌ی مناسبی را در هر یک از خبرهای منتشر شده در گوگل داشته باشد. این موضوع نشان‌دهنده‌ی مراجعه کنندگان بسیاری به این سایت است که اعتبار سایت تابناک را بالا برده است.  بسیاری از مدیرانی که برای سایت خود نیاز به یک رپورتاژ آگهی دارند، سعی می‌کنند که از وب‌سایت‌هایی بهره ببرند که به صورت روزانه پذیرای آی پی‌های یکتای بسیاری است. این موضوع می‌تواند به دیده شدن رپورتاژ آگهی بیشتر کمک کند. سایت تابناک نیز از چنین ویژگی برخوردار بوده که به همین دلیل مورد هدف انتخاب مدیران دیگر سایت‌ها برای درج رپورتاژ آگهی قرار گرفته است. اما دیگر ویژگی‌هایی که سایت تابناک را برای درج رپورتاژ آگهی مناسب کرده است چیست؟ ما در ادامه به این ویژگی‌های مهم اشاره خواهیم کرد.

 

ویژگی های انتشار رپورتاژ آگهی در سایت تابناک

همانطور که گفتیم به صورت روزانه تعداد آی پی‌های زیادی به سایت تابناک مراجعه می‌کنند که این موضوع به اولین مزیت انتخاب این سایت برای درج آگهی رپورتاژ تبدیل شده است. برای اطمینان خاطر از اینکه این سایت از چه تعداد آی پی یکتا در روز بهره می‌برد، می‌توانید با مدیران این سایت ارتباط برقرار کنید، هر چند اگر سری به خبرهای روز دنیا در اینترنت بزنید، خواهید دید که یکی از چند لینک ابتدایی موتور جستجوی گوگل در اختیار سایت تابناک بوده و این موضوع تأییدی بر گفته‌های ما است. پر واضح است که اگر بخواهید کسب و کارتان را با استفاده از درج رپورتاژ آگهی گسترش دهید، نیاز به سایتی دارید که مراجعه کنندگان زیادی داشته باشد. از طرف دیگر زمانی که یک رپورتاژ در سایت تابناک درج می‌شود، برای چند ساعت و یا حداکثر یک روز در ابتدای مقالات نگه داشته می‌شود و این موضوع می‌تواند در دیده شدن محصولات یا کسب و کارتان موثر باشد. ناگفته نماند که بسیاری از مدیران سایت چنین ویژگی برای درج رپورتاژ در اختیار مشتریان قرار نمی‌دهند اما مدیریت وب‌سایت تابناک با توجه به اصل مشتری‌مداری، به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته است. از دیگر مزیت‌های استفاده از سایت تابناک برای درج رپورتاژ آگهی، دارا بودن رتبه‌ی الکسای مناسب است. حتماً می‌دانید که هر چه رتبه سایت در سایت الکسا بهتر باشد، نشان از کیفیت بسیار مطلوب آن سایت خواهد داشت. سایت تابناک نیز چه در لیست سایت‌های جهانی و چه در لیست سایت‌های ایرانی از رتبه‌های فوق العاده‌ای برخوردار است که انتخاب آن به عنوان یک سایت معتبر برای درج رپورتاژ آگهی را آسان‌تر کرده است.

 

درج رپورتاژ آگهی در سایت تابناک پربازده خواهد بود؟

هدف همه‌ی مدیران سایت‌ها از درج رپورتاژ نتیجه گرفتن در حد ایده‌آل است، به همین دلیل تمام سعی خود را بکار می‌گیرند تا از سایت‌های معتبر در این زمینه استفاده کنند. همانطور که مشخص است سایت تابناک به دلیل اعتباری که در بین کاربران و همچنین گوگل دارد، گزینه‌ی مناسبی برای درج آگهی رپورتاژ است. اولین امتیازی که برای سایت‌هایی که در صفحه‌ی رسمی تابناک به درج رپورتاژ اقدام می‌کنند، افزایش اعتبار کسب و کارشان است. کاملاً مشخص است که یک سایت محبوب و معتبر هیچگاه با معرفی یک کسب و کار ضعیف و یا یک فروشگاه بی‌کیفیت یا یک متن بی‌محتوا، موقعیت خود را که مطمئناً با تلاش زیاد بدست آورده است، به خطر نمی‌اندازد. لذا به طور حتم، مدیران سایت‌ها می‌توانند با درج رپورتاژ آگهی در سایت تابناک اعتبار بسیار خوبی را برای سایت خود متصور باشند. از دیگر دلایلی که نشان می‌دهد درج رپورتاژ آگهی در سایت تابناک موثر بوده است، می‌توان به تجربیات دیگر مدیران سایت‌ها اشاره کرد. در واقع تا به الان هیچ مدیر سایتی از درج رپورتاژ آگهی در سایت تابناک اظهار پشیمانی نکرده است و این موضوع به یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های استفاده از سایت تابناک برای این منظور تبدیل شده است. برای اینکه رضایت یا عدم رضایت مدیران دیگر سایت‌ها را استعلام بگیرید، می‌توانید از مدیریت سایت تابناک لیستی از سایت‌هایی که اقدام به درج آگهی رپورتاژ گرده‌اند را درخواست کنید.

 

رپورتاژ آگهی تابناک نسبت به سایر سایت‌ها چه برتری دارد؟

بعد از انتخاب سایت مورد نظر برای درج آگهی رپورتاژ نوبت به بررسی قیمت‌های درج آگهی خواهد رسید. بدون شک تمامی مدیران در صدد انتخاب سایت‌هایی هستند که هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت در شرایط مناسبی قرار داشته باشند. البته این موضوع را نیز باید در نظر داشت که اگر بازدهی مناسبی از درج رپورتاژ آگهی می‌خواهید باید هزینه کنید. با این حال مدیریت سایت تابناک در این موضوع هم با مشتریان خود همراه شده است. در حال حاضر قیمت درج رپورتاژ در سایت تابناک آنقدر مناسب در نظر گرفته شده است که مطمنئاً با شنیدن آن بدون هیچ معطلی اقدام به ثبت سفارش خواهید کرد. این موضوع را نیز به یاد داشته باشید که کیفیت سایت‌های خبری این‌چنینی غیرقابل وصف است و اگر حتی هزینه‌های بالایی نیز برای درج آگهی رپورتاژ انجام دهید، در مدت زمان کوتاهی بازخورد چند برابر خواهید گرفت. ضمن اینکه ثبت رپورتاژ آگهی در سایت تابناک به صورت دائمی خواهد بود و این موضوع در کمتر سایتی رعایت می‌شود. دیده شده که بیشتر مدیران سایت بعد از چند وقت رپورتاژ آگهی ثبت شده را بدون هیچ دلیل منطقی از روی سایت بر می‌دارند و این موضوع ضایع شدن حق مشتری را به دنبال دارد، اما مدیریت سایت تابناک به هیچ عنوان چنین چیزی را تأیید نمی‌کند و تمامی رپورتاژهای ثبت شده را در سایت نگهداری خواهد کرد. ضمن اینکه این موضوع را نیز در نظر بگیرید که سایت تابناک یک سایت دائمی بوده و احتمال متوقف شدن فعالیت‌های آن وجود ندارد، این در حالی است که بعضی از سایت‌ها بعد از چند وقت فعالیت بدون هیچ دلیل قانع کننده‌ای به پایان راه خود نزدیک می‌شوند و اینجاست که تمامی رپورتاژهای ثبت شده در سایت بی ارزش خواهند شد. لذا توصیه می‌کنیم که اگر قصد خرید رپورتاژ دارید حتماً به این مسائل نیز توجه کنید.

 

سخن آخر

زمانی که پس از بررسی‌های لازم سایت مورد نظرتان را برای درج رپورتاژ آگهی انتخاب کرده‌اید، باید اقدام به برقراری ارتباط کنید تا بتوانید در یک زمان مشخص به ثبت رپورتاژ آگهی بپردازید. اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه می‌توانید با سایت‌های پربازدیدی مانند تابناک به راحتی ارتباط بگیرید و ضمناً بتوانید راحت‌تر اقدام به ثبت سفارش کنید. ما برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم. در واقع اگر به طور مستقیم با مدیریت وب‌سایت تابناک گفتگو کنید، دو مشکل اساسی خواهید داشت. اول اینکه مشخص نیست که آیا بتوانید به راحتی با آنها صحبت کنید یا خیر و دوم اینکه برای چه زمانی می‌توانید موفق به درج رپورتاژ شوید و آیا این وب‌سایت جایگاه خالی برای ثبت رپورتاژ دارد یا مجبور خواهید شد قید آن را بزنید. برای حل این دو مشکل، توصیه می‌کنیم که از وبسایت بک لینکا استفاده کنید. این سایت راه ارتباطی مناسبی بین شما و سایت تابناک خواهد بود. از مزیت‌های استفاده از این سایت، ثبت سفارش راحت‌تر و همچنین قیمت منصفانه‌تری است که در اختیار مشتریان قرار داده شده است. لذا اگر درصدد ثبت رپورتاژ در وب‌سایت معتبر تابناک هستید، توصیه می‌کنیم که از طریق بک لینکا اقدام به این کار کنید تا هم زودتر موفق به ثبت رپورتاژ آگهی شوید و هم بتوانید با قیمت معقولانه‌تری کار خود را به سرانجام برسانید.

 

 https://rozup.ir/view/3294383/Tabnak%20-%20Backlinka-IR%20(2).jpg

آنالیز سئوی سایت تابناک www.tabnak.ir

www.tabnak.ir  
پیج اتوریتی 64
دامین اتوریتی 60
عمر دامنه 8
ضریب اعتماد 8/40
بکلینک الکسا  13000
رتبه الکسا  زیر 80 ایران
ایندکس گوگل  1,840,000
اسپم اسکور  33%

 


هزینه انتشار رپورتاژ آگهی در تابناک

 

رپورتاژ آگهی دائمی
 درج 3 لینک فالو
نمونه رپورتاژ تابناک
هزینه رپورتاژ آگهی 1/380/000 تومان

 



سفارش درج آگهی رپورتاژ در سایت تابناک. آی آر

https://rozup.ir/view/3188314/whatsapp_100X100.pnghttps://rozup.ir/view/3188313/telegram_100X100.png

  تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️