صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

خرید رپورتاژ آگهی در سایت کنکور konkur.in

رپـورتاژ آگهی در سایت کنکورkonkur.in

اگر قصد دارید تا با ثبت رپورتاژ آگهی در یک سایت پربازدید، کاربران سایت خود را افزایش دهید و جایگاه سئو خود را ارتقا دهید، با ما همراه باشید تا سایت کنکور را به شما معرفی کنیم. سایت کنکور یکی از سایت های پرطرفدار و پر بازدید است که می تواند بهترین سایت برای ثبت رپورتاژ آگهی هایی باشد که دانش آموزان، کنکوری ها و دانشجویان مخاطبان آن ها هستند. اگر کسب و کار شما در عرصه آموزش فعال است، بدون شک می دانید که رقابت در دنیای آموزش بسیار تنگاتنگ و پیچیده است و ضرورت دارد حساب شده و حرفه ای قدم بردارید. ثبت رپورتاژ آگهی در یک سایت معتبر می تواند در جلب اعتماد مخاطبان شما بسیار موثر باشد.

 

بیوگرافی سایت کنکور

سایت کنکور یک سایت جامع و منسجم است که تمامی نیازهای آموزشی دانش آموزان، کنکوری ها و دانشجویان را تامین می کند. در واقع این سایت خدمات متنوعی را برای گروه های مختلف آموزشی در دو بخش قبل از کنکور و بعد از کنکور ارائه می نماید و گستره کاربران وسیعی دارد. در این سایت انواع جزوات درسی، ویدیوهای آموزشی عرضه می شود. امکان دانلود سوالات و آزمون ها فراهم است. موسسات زیادی در این سایت معرفی می شوند. کاربران می توانند مدرسان زبده ، کتب کمک درسی و ... مورد نیاز خود را به راحتی شناسایی و با کمترین هزینه ممکن تهیه نمایند. خدمات، اطلاعات و مشاوره های مفید و زیادی همچون معرفی دانشگاه ها، رشته ها و مشاوره انتخاب رشته حتی به صورت رایگان توسط این سایت عرضه می شود. سایت کنکور به دلیل تنوع خدمات و عملکرد جامع یکی از سایت های معتبر و پر مخاطب در حوزه آموزش محسوب می شود.

 

 

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت کنکور از نظر سئو چگونه است؟

یکی از مزیت های سایت کنکورپذیرش رپورتاژ آگهی است. کسب و کار های فعال در عرصه آموزش می توانند با ثبت رپورتاژ آگهی در این سایت علاوه بر افزایش بازدید و کاربران خود، جایگاه سئو سایت خود را با گرفتن بک لینک از این سایت افزایش دهند. ثبت رپورتاژ آگهی در این سایت از دو منظر برای سئومفید است. اول این که شما از یک سایت معتبر و پربازدید با جایگاه مناسب سئو، بک لینک می گیرید که می تواند در ارتقا جایگاه سئو سایت شما مفید باشد. دوم این که کاربران متعدد و گسترده این سایت با بک لینک به سایت شما، بازدید سایت شما را افزایش می دهند. افزایش بازدید و کاربران سایت، از تاثیرگذارترین عوامل بر بهبود سئو سایت شماست. دامیناتوریتی و پیجاتوریتی این سایت به ترتیب 20 و 51 می باشد. این سایت با لینک از دامنه بیش از 118 هزار و لینک از صفحه بیش از 304 هزار می تواند سایت ایده آلی برای ثبت رپورتاژ آگهی و ارتقا جایگاه سئو سایت شما باشد.

 

نقاط قوت سایت کنکور

سایت کنکور یک سایت جامع است که انواع نیاز های آموزشی مخاطبان خود را قبل و بعد از کنکور تامین می نماید. بنابراین این سایت در یک حوزه مشخص یعنی آموزش، مخاطبان بسیار گسترده ای دارد. اگر کسب و کار شما در عرصه آموزش فعال است، تمامی کاربران این سایت می توانند مشتریان بالقوه شما باشند. دوم این که کاربران این سایت، با اعتماد به آن، انواع خدمات و محصولات مورد نیاز خود را در برهه های زمانی مختلف از آن تامین می کنند. سایت کنکور همیشه از تمامی گروه های آموزشی، مخاطب دارد که به آن اعتماد می کنند. مخاطبان این سایت برای مدت طولانی کاربر آن خواهند بود چون خدمات این سایت در حوزه آموزش جامع و شامل قبل و بعد از کنکور است.
سئو مناسب
سرعت لود خوب

فعالیت و مطالب بروز شده

داشتن بک لینک های معمولی

برند در حوزه آموزشی

 و خدمات دیگر که برای کاربران نیازهای آموزشی،کنکور ،دانشجویان و مشاوره بسیار تاثیر گذار و پربازده برای سایت شما خواهد بود.

 

 

مزایای سفارش رپورتاژ آگهی و بک لینک در سایت konkur.in

با ثبت رپورتاژ آگهی در سایت کنکور می توانید میان مخاطبان و مشتریان بالقوه خود به خوبی و به دفعات مکرر دیده شوید. دسترسی به مخاطبان اصلی می تواند به شما در صرفه جویی هزینه های بازاریابی و دسترسی سریع به اهداف بازاریابی کسب و کارتان کمک نماید. این سایت می تواند در افزایش بازدید از سایت شما بسیار موثر باشد. ثبت رپورتاژ آگهی در سایت معتبر و مورد اعتماد می تواند در جلب اعتماد کاربران به شما کمک کند.
ثبت رپورتاژ آگهی در سایت پربازدید با جایگاه سئو مناسب، می تواند به ارتقا جایگاه سئو سایت شما نیز کمک کند. ارتقا جایگاه سئو بستر بسیار مناسبی را برای جلب مشتریان و موفقیت تاکتیک های بازاریابی دیجیتالی فراهم می آورد. همچنین جایگاه بهتر سئو در میان مخاطبان نوعی اعتبار محسوب شده و می تواند اعتماد آن­ها را جلب کند.

 

 https://rozup.ir/view/3139395/Konkur%20-%20Backlinka-iR%20(2).jpg

آنالیز سئوی سایت کنکور konkur.in

این سایت در حوزه مقاله یا پروژه های درسی تحقیق آزمون دانشجویی و ... خدمت میکند. تعداد مطالب سایت بالا هست و تعداد لینک های ثبت شده در الکسا بالای 2000 لینک و رتبه جهانی این سایت 45/000 است. و در کلماتکنکور و مشاوره کنکور در صفحات اول گوگل قرار گرفته است.

  

www.konkur.in

 

پیج اتوریتی 51
دامین اتوریتی 19
عمر دامنه 10 سال
ضریب اعتماد 7/10
بک لینک الکسا 
2,060
رتبه الکسا زیر 1200 ایران 
ایندکس گوگل 157,000
اسپم اسکور 20%



هزینه درج رپورتاژ آگهی در سایت کنکور  konkur.in


 رپورتاژ آگهی سایت کنکور دائمی
 امکان درج تا 3 لینک فالو و 3 تصویر
نمونه رپورتاز اگهی در کنکور
هزینه رپورتاژ آگهی 340/000 تومان




 هزینه درج بک لینک در سایت کنکور

 

 درج بک لینک 1 , 3 و 6 ماهه 
لینک فالو
نمونه بک لینک در Konkur.in
 هزینه 1 ماهه 50/000 تومان

 

 

 

 مشاوره و ارتباط جهت سفارش رپورتاژ آگهی در کنکور.این
https://rozup.ir/view/3123382/telgm.png

https://rozup.ir/view/3131273/Sefaresh%20-%20Backlinka.gif

 

منتظر نظرات و پیشنهادات شما دوستان عزیز هستیم✔️

 تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️