صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

خرید رپورتاژ آگهی در سایت آفتاب aftabir.com

رپورتاژ آگهـی در سایت آفتاب aftabir.com

رپورتاژ آگهی در سایت آفتاب به آدرس www.aftabir.com میتواند شامل حوزه های مختلفی چون حوزه اقتصاد و تجارت، فرهنگ و هنر، بهداشت و درمان و ... باشد.بازاریابی هدفمند و دیجیتال با رپورتاژ آگهی در سایت آفتاب به عنوان ابزاری جمعی برای اطلاع رسانی، می تواند موجب ترویج و افزایش فروش انواع محصولات شود از طرفی با این کار بستر لازم برای افزایش آگاهی ها و اطلاعات مشتریان در سریع ترین زمان ممکن نیز فراهم می شود.

شاید برای بسیاری از شما این پرسش پیش آمده باشد که رپورتاژ آگهی به چه معناست و چه شکلی از آگهی را شامل می شود. در حقیقت رپورتاژ نوعی آگهی است که به صورت یک گزارش نوشته می شود؛ گزارشی که مستقیما اشاره به یک محصول یا تبلیغ آن ندارد بلکه ذهن مخاطب را به صورت کاملا ماهرانه به سمت یک محصول یا ارائه خدمات سوق می دهد. رپورتاژ آگهی در سایت آفتاب aftabir.com با قیمت مناسب انجام می شود. اگر می خواهید محصولات یا خدمات خود را به صورت کاملا مدرن به جهانیان معرفی کنید میتوانید لذت این تجربه را با رپورتاژ آگهی محصول یا خدمات خود در سایت آفتاب که میلیون ها فارس زبان از طریق موتورهای جستجوی Google، Yahoo و غیره روزانه از آن بازدید می کنند، بچشید.

 

 

بیوگرافی سایت آفتاب

سایت آفتاب پورتالی برای تمام فارسی زبانان جهان است. این سایت از سال 1380 آغاز به فعالیت کرده و رسالت خود را افزایش توانایی های کاربران سایت در ابعاد مختلف زندگی می داند. در حقیقت استفاده از تکنولوژی روز برای رسیدن به هدف با استفاده از خدمات سایت آفتاب فراهم شده است.

 

 

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت آفتاب از نظر سئـو چگونه است؟

شاید بسیاری از شما با مفهوم سئو آشنا باشید یا تا به حال در مورد آن مطالبی دیده یا شنیده اید. سئو در حقیقت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. این بهینه سازی با رعایت نکاتی میسر می شود. متخصصین سئو با به کارگیری برخی از اصول و فنون سعی بر این دارند که سایت موردنظر به هنگام جستجو و وارد کردن کلمه کلیدی در گزینه های ابتدایی موتور جستجوی مدنظر ظاهر شود. رپورتاژ آگهی در سایت آفتاب پیش از انتشار از نظر رعایت نکات سئو مورد بررسی قرار می گیرد و از این رو بیشترین بازدید را دارد.

 

 

نقاط قوت سایت آفتاب

یکی از نقاط قوت سایت آفتاب سیاست آن در حفظ حریم خصوصی افراد است. علاوه بر این مورد نقاط قوت سایت آفتاب را می توان شامل موارد زیر دانست:

-         سایت آفتاب دیجیتال است و از این رو خواص چند رسانه ای از جمله متن، عکس، تصاویر ویدئویی، صدا، تصاویر زنده و ... را دارد.

-         سایت آفتاب یک سایت جهانی است و تمام فارسی زبانان در هر نقطه از کره زمین می توانند از آن بازدید و از مطالب آن استفاده کنند.

-         سایت آفتاب سایتی تعاملی است و کاربران توانایی فعالیت در آن را دارند به عنوان مثال می توانند خرید کنند، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنند و ... .

 

 


 

مزایای سفارش رپوتاژ آگهی و بک لینـک در سایت aftabir.com 

قطعا هر کسی که  حتی کمی در زمینه بک لینک و رپوتاژ آگهی مطالعه کرده باشد از تاثیر ویژه ی آن بر سئوی سایت غافل نیست  اما نکته مهم این است که افراد زیادی فکر میکنند هر بک لینکی میتواند برای سئو وب سایت  موثر باشد و همین طور رتبه الکسای آن ها را کاهش دهد  اما واقعیت این است که برخی از بک لینک ها نه تنها تاثیر مثبت ندارند بلکه باعث افت  سایت و در صورت زیاده روی در استفاده از بک لینک نا مناسب باعث حذف از صفحات گوگل میشوند   بک لینک های ویژه ایی را برای شما آماده کرده ایم که بعد aftabir.com ما در وب سایت از استفاده روز به روز شاهد پیشرفت سایتتان خواهید بود  بک لینک هایی که در آفتاب آنلاین ارائه میشود به صورت محدود بوده تا از ارزش بک لینک ها کم نشود ، زیرا همه ما میدانیم که بودن تعداد زیاد بک لینک در یک وب سایت از ارزش بک لینک ها میکاهد دامین اتوریتی و پیج اتوریتی عالی آفتاب آنلاین باعث ارزشمند تر شدن بک لینک ها شده بک لینک هایی که کلیک بیشتری روی آن ها میشود ارزش بالاتری دارند به همین خاطر رپوتاژ و بک لینک شما به صورتی در صفحات طراحی میشود تا بیشترین کلیک ممکن از سوی کاربران را داشته باشد طراحی متن های حرفه ایی توسط متخصصین مجرب برای رپورتاژ آگهی ها باعث خوانایی و ارزشمند تر شدن بک لینک هم از سوی کاربران و هم از سوی موتور های جستوجو میشودو ده ها دلیل دیگر که همه و همه در تولید یک بک لینک حرفه ایی به شما کمک میکنند.

 

 https://rozup.ir/view/3142944/Aftab-%20Backlinka-IR%20(2).jpg

آنالیز سئوی سایت آفتاب www.aftabir.com

خبرگزاری آفتاب که در زمینه ی اخبار اقتصادی، فرهنگی ،ورزشی، سیاسی، حوادث ،سلامت و خبر ایران و جهان محتوا انتشار میکند. آفتاب موضوع دیگر هم در زمینه تفریحی برای کاربران خود فراهم کرده و با موضوعات بازیگران و ... مقاله در سایت خود درج میکند. قالب سایت از نوع واکنشگرا که در گوشی موبایل هم قابل دسترس است میتونید سایت افتاب را دنبال کنید.در این سایت برای همه نوع تبلیغات مناسب است چون حوزه فعالیت در همه مقالات در سایت خود قرار میدن و هر چند که تبلیغات این سایت زیاد است. رتبه سایت افتاب در الکسا 12135 جهانی است و در کلماتی که بیشتر در صفحه اول گوگل قرار گرفته کلمات نیازمندی و نیاز روز است . تعداد لینک های این سایت 5300 لینک در الکسا ثبت شده و تعداد قابل توجهی است برای این موضوع سایت، و اینکه اسپم اسکور این سایت فقط 3% است که مقدار کمی برای این سایت میباشد.

  

www.aftabir.com

 

پیج اتوریتی 58
دامین اتوریتی 43
عمر دامنه 19 سال
ضریب اعتماد 8/01
بک لینک الکسا 
5319
رتبه الکسا  زیر 450 ایران 
ایندکس گوگل 1,210,000
اسپم اسکور 3%




هزینه درج رپورتاژ آگهی در سایت آفتاب aftabir.com

 

 رپورتاژ آگهی سایت آفتاب دائمی
 امکان درج تا 3 لینک فالو و 2 تصویر
نمونه رپورتاژ اگهی در aftabir.com
هزینه رپورتاژ آگهی 490/000 تومان




 هزینه درج بک لینک در سایت آفتاب

 درج بک لینک 1و 3 و 6 ماهه 
لینک فالو
نمونه بک لینک در آفتاب
 هزینه 1 ماهه 450/000 تومان
هزینه 3 ماهه 1/150/000 تومان

 

 



مشاوره و ارتباط جهت سفارش رپورتاژ آگهی در وب آفتاب.کام
https://rozup.ir/view/3123382/telgm.png

https://rozup.ir/view/3131273/Sefaresh%20-%20Backlinka.gif

 

همچنان منتظر نظرات و پیشنهادات شما دوستان عزیز هستیم✔️

 تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️