صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

خرید بک لینک گردشگری

خرید یا دریافت بک لینک برای همه سایت‌ها ضروری به نظر می رسد. پر واضح است که در کنار اینکه باید به تولید محتـوای مناسب پرداخت، برای رشد بیشترسایت، نیاز به ثبت لینک سایت در وب‌سایت های معتبر نیز حس می شود؛ فرقی هم نمی کند که در چه زمینه ای مشغول به فعالیت هستید. یکی از حوزه هایی که در چند سال اخیر فعالیت خود را در سطح اینترنت آغاز کرده و رشد گسترده ای نیز داشته است، حوزه خدمات رسانی گردشگری می باشد. برای رشد این حوزه و شناساندن آن به افراد بیشتر، مدیران این‌گونه سایت‌ها باید روش هایی از قبیل ثبت بک لینک و یا رپورتاژ را در دستور کار خود قرار دهند. به همین منظور در این مقاله قصد داریم در خصوص فواید و چگونگی خرید بک لینک گردشگری با شما صحبت کنیم.

 

 

فواید خرید بک لینک در موضوع گردشگری چیست؟

در نظر داشته باشید که بک لینک ها می توانند فواید زیادی برای ارتقا و پیشرفت یک سایت یا کسب و کار داشته باشند، با این حال ما در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد.


افزایش رتـبه سایت

بدون شک اولین انتظاری که بعد از خرید بک لینک گردشگری وجود دارد، تأثیر مستقیم آن بر روی افزایش رتبه سایت است. با این وجود اگر بتوانید برای هر یک از صفحات مهم سایت گردشگری خود بک لینک قدرتمند درج کنید، به طور حتم در یک بازه زمانی نسبتاً کوتاه مورد توجه موتورهای جستجو قرار خواهید گرفت که این امر نه تنها افزایش رتبه همان صفحه بلکه افزایش رتبه کلی سایت را در پی خواهد داشت.

 

ایندکس با سرعت بالا

زمانی که خرید بک لینک گردشگری انجام می دهید، خصوصاً اینکه اگر سایت گردشگری‌تان را به تازگی راه اندازی کرده باشید، این امر به موتورهای جستجو کمک خواهد کرد تا سریعتر به صفحات سایت شما سر بزند که در نتیجه ایندکس سریع مطالب سایت را در پی خواهد داشت. در این صورت اگر کلماتی که برای آنها بک لینک در نظر گرفته اید، در صورتی که توسط کاربران جستجو شوند، گوگل سعی می کند تا لینک های سریعتر ایندکس شده را به آنها نمایش دهد.

 

دریافت ترافیک

از دیگر مواردی که بعد از خرید بک لینک گردشگری مورد انتظار است، دریافت بازخورد از مراجعه کنندگان خواهد بود. با توجه به اینکه سایت های گردشگری کاملاً کاربر محور هستند، سرریز شدن کاربران بعد از درج بک لینک می تواند نشانه بسیار خوبی باشد از اینکه لینک خریداری شده را از سایت/سایت‌های مناسب دریافت کرده اید. افزایش ترافیک می تواند بر سئو و جایگاه کلمات بک لینک خریداری شده تأثیر بسزایی داشته باشد.


کسب اعتبار

بدون تردید بدست آوردن اعتبار کار راحتی نیست. با این حال می توان با خرید بک لینک گردشگری به این مهم دست پیدا کرد. همانطور که می دانید اعتبار برای کسب و کاری مانند گردشگری از اهمیت زیادی برخوردار است. به همن دلیل توصیه می شود که مدیران این‌گونه سایت ها برای بدست آوردن اعتماد بیشتر کاربران، از سایت های بزرگ و با آی پی زیاد بک لینک دریافت کنند تا در اینصورت بتوانند در مدت کوتاهی نگاه ها را به سمت خود داشته باشند.


 

انتشار بک لینک در زمینه ی گردشگری برای چه کسب و کاری مناسب است؟

همانطور که می دانید یک سایت گردشگری می تواند با کسب و کارهای زیادی در ارتباط باشد. بعنوان مثال برای یک مسافرت چند روزه، علاوه بر شناسایی مکان مورد نظر، باید کیفیت هتل ها، رستوران ها، مراکز دیدنی و غیره نیز در نظر گرفته شود. به همین دلیل مقوله‌ی گردشگری می تواند با کسب و کارهای زیادی در ارتباط باشد که همه‌ی این کسب و کارها می توانند با خرید بک لینک گردشگری سبب افزایش فروش خود شوند.


هتل‌ها

یکی از تارگت های همه مسافران در سفر انتخاب هتل های مناسب برای اسکان خواهد بود. به همین منظور مدیران هتل ها که به طور حتم خدمات خود را در سایت‌هایشان در معرض نمایش قرار می دهند، می توانند با خرید بک لینک از سایت های گردشگری، کاربران را برای اجاره کردن هتل‌شان ترغیب کنند.


رستوران‌ها

سایت های خدماتی رستوران نیز می توانند با استفاده از سایت های گردشگری، خدمات خود را به طور مفصل برای کاربران معرفی کنند. معرفی رستوران ها آن هم با خرید بک لینک در سایت‌های فروشگاهی می تواند خیل عظیمی از مراجعه کننده را به سمت کسب و کارشان روانه کند.


مکان های دیدنی

به طور حتم یکی از جنبه های هر مسافرت به بازدید از مکان های دیدن آن شهر بر می گردد. به همین منظور مدیران سایت هایی که امکان راحت تر بازدید از مکان های عمومی را در اختیار شهروندان قرار می دهند، می توانند برای شناخته شدن بیشتر، از سایت های گردشگری بک لینک بخرند تا خود را بیشتر در معرض توجه قرار داده باشند.

 

تاکسی سرویس‌ها

ممکن است که مسافران برای تردد در شهرها قصد داشته باشند تا از تاکسی سرویس‌ها استفاده کنند و این فرصت بسیار خوبی برای ارائه دهندگان این خدمات است تا با استفاده از خرید بک لینک از سایت های گردشگری، شانس خود را برای جذب مشتری امتحان کنند. در نظر داشته باشید که هر چه سایت گردشگری که برای خرید بک لینک انتخاب می کنید، کاربر محورتر باشد، شانس بیشتری برای ارتباط با مردم خواهید داشت.


 

ویژگی های سفارش بک لینک گردشگری

اگر در هر کسب و کاری که هستید و قصد دارید که در سایت های گردشگری بک لینک خریداری نمایید، توصیه می کنیم که موارد زیر را در نظر بگیرید:

·       سایت مد نظر گردشگری‌تان پربازدید باشد

·       رتبه بسیار خوبی از دید گوگل داشته باشد

·       در کلماتی مانند گردشگری و دیگر کلمات مختص به حوزه کاری‌تان در چند ردیف اول گوگل قرار داشته باشد

·       اسپم اسکور صفر و یا حداقل پایینی داشته باشد.

به طور کلی برای خرید بک لینک گردشگری می توانید بعد از بررسی، سایت های محبوب در این حوزه را شناسایی کرده و سپس اقدام به خریداری بک لینک کنید. در نظر داشته باشید که خرید بک لینک گردشگری به تنهایی برای کسب و کارتان مفید نخواهد بود و از تولید محتـوای مناسب و دیگر روش های بازاریابی نیز باید استفاده کنید.

 

https://rozup.ir/view/3171729/Gardesh%20-%20Backlinka-IR%20(1).jpg

1- آنالیز سئوی سایت کجارو www.kojaro.com

سایت گردشگری کجارو یکی از پربازدیدترین وب مسافرتی است این سیت در سال 1394 تاسیس شده و برای اطلاع‌رسانی درباره گردشگری ایران و جهان مقاله یونیک درج میکند. کجارو معرفی روستا ها و مناطق گردشگری میپردازد و هم اکنون در رتبه زیــر 560 ایران با تعداد لینک 1060 در الکسا قرار دارد. قدرت صفحه سایت یا اتوریتی 51 میباشد. و در کلماتی مهم در صفحه اول گوگل قرار دارد. پیشنهاد ما برای سفارش رپورتاژ آگهی در این سایت با موضوع گردشگری و مسافرتی که آگهی خود را انتشار دهند.

 

www.kojaro.com

 

پیج اتوریتی 51
دامین اتوریتی 30
عمر دامنه 5 سال
ضریب اعتماد 6/71
بک لینک الکسا 
1069
رتبه الکسا  زیر 560 ایران 
ایندکس گوگل 102,000
اسپم اسکور 3%


هزینه سفارش رپورتاژ آگهی در کجارو www.kojaro.com

 

رپورتاژ آگهی دائمی
 امکان درج 3 لینک فالو
نمونه رپورتاژ در kojaro.com
هزینه رپورتاژ آگهی 1/190/000 تومان



 

 

2- آنالیز سئوی سایت سیری در ایران www.seeiran.ir

پرتال سیری در ایران در زمینه ی معرفی و انتشار جاذبه های گردشگری و مقاصد توریستی ایران و خبر های بروز گردشگری تولید محتـوا انجام میدهد. این سایت با رتبـه جهانی زیر 50/000 و رتبـه ان در ایران زیر 1/800 با تعداد لینک 850 ثبت شده است. پیج اتـوریتی این سایت 47 و اسپم اسکـور دامنه 2% میباشد. در این سایت برای حوزه های گردشگری و مسافرتی بهترین گزینه برای انتخاب رپورتاژ آگهی و تبلیغات متنی است.

 

www.seeiran.ir

 

پیج اتوریتی 47
دامین اتوریتی 25
عمر دامنه 9 سال
ضریب اعتماد 6/51
بک لینک الکسا 
850
رتبه الکسا  زیر 1800 ایران 
ایندکس گوگل 85,000
اسپم اسکور 2%


هزینه سفارش رپورتاژ آگهی در سیری در ایران www.seeiran.ir

 

رپورتاژ آگهی دائمی
 امکان درج 3 لینک فالو
نمونه رپورتاژ در seeiran.ir
هزینه رپورتاژ آگهی 600/000 تومان





3- آنالیز سئوی سایت زوم لایف www.zoomlife.ir

زوم لایف یک مجله اینترنتی و گردشگری که در سال 1395 راه اندازی شده و در موضوعات مانند سلامت، سبک زندگی و سفر  فعالیت میکند. رتـبه الکسا زیـر 64/000 جهانی و زیـر 1/850 ایران قرار دارد. قدرت صفحه این سایت 39 میباشد. اسپم اسکور دامنه 2% است.

 

www.zoomlife.ir

 

پیج اتوریتی 39
دامین اتوریتی 16
عمر دامنه 4 سال
ضریب اعتماد 5/04
بک لینک الکسا 
80
رتبه الکسا  زیر 1850 ایران 
ایندکس گوگل 2,760
اسپم اسکور 2%


هزینه سفارش رپورتاژ آگهی در زوم لایف www.zoomlife.ir

 

رپورتاژ آگهی دائمی
 امکان درج 3 لینک فالو
نمونه رپورتاژ در zoomlife.ir
هزینه رپورتاژ آگهی 250/000 تومان





4- آنالیز سئوی سایت تور مسافرتی www.stipendije.net

زوم لایف یک مجله اینترنتی و گردشگری که در سال 1395 راه اندازی شده و در موضوعات مانند سلامت، سبک زندگی و سفر  فعالیت میکند. رتـبه الکسا زیـر 64/000 جهانی و زیـر 1/850 ایران قرار دارد. قدرت صفحه این سایت 39 میباشد. اسپم اسکور دامنه 2% است.

 

www.stipendije.net

 

پیج اتوریتی 28
دامین اتوریتی 6
عمر دامنه 4 سال
ضریب اعتماد 5/01
بک لینک الکسا 
79
رتبه الکسا  ... 
ایندکس گوگل 1,200
اسپم اسکور 8%


هزینه سفارش رپورتاژ آگهی در www.stipendije.net

 

رپورتاژ آگهی دائمی
 امکان درج 3 لینک فالو
نمونه رپورتاژ در stipendije.net
هزینه رپورتاژ آگهی 30/000 تومان






ارتباط و مشاوره جهت سفارش آگهی گردشگری

https://rozup.ir/view/3152200/Whatsapp-Backlinka-IR.jpghttps://rozup.ir/view/3152199/Telegram%20-Backlinka-IR.jpg

 

 تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️