صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ

افت در سئو

افت در سئو

 

دلیل افت در سئو ( افت در رتبه بندی) چیست؟

 

حتما عادت کرده اید رتبه عالی برای سایت خود داشته باشید، سایت خود را برای کلیدواژه های مختلف در موتورهای جستجو ببینید و ترافیک زیادی به سمت سایت داشته باشید که به کسب ادرس ایمیل، تماس تلفنی، تولید سرنخ وفروش منجر می شود. با اینحال ممکن است در یک بازه زمانی با افت در سئو یا همان افت در رتبه بندی مواجه شوید.  در این شرایط باید گزارش ابزارهای آنالیتیکی را بررسی کنید و ببینید چه چیزی باعث از دست رفتن ترافیک تان شده است.  حالا سوال اینجاست که چه چیزی باعث افت در رتبه بندی سایت می شود؟ در این مقاله به همین موضوع خواهیم پرداخت.

 

 

 

 

 به دنبال رتبه بندی اشتباهی هستید:

 در سال های اخیر زبان جستجو تغییرات زیادی کرده است. این روزها افراد زمانی که وارد موتورهای جستجو می شوند به جای استفاده از چند کلیدواژه ساده از زبان و جملات گفتاری کامل استفاده می کنند. اگر تنها کلمات کلیدی عمومی را پیگیری می کنید باید بدانید که استراتژی مرتبط با کلیدواژه شما قدیمی شده است. این روزها افراد به دنبال استفاده از عبارات جدید هستند.

 

 وبسایت جدیدی دارید:

 اگر طراحی سایت فعلی خود را آغاز کرده اید باید انتظار افت در سئو را داشته باشید. برای اینکه از بروز چنین شرایطی بکاهید بهتر است مطمئن شوید ریدایرکت 301 درستی را به کار ببرید.

 

 

 

لینک های بی کیفتی دارید:

بیشتر شرکت ها این روزها بک لینک های متعددی را با کمترین قیمت در اختیار شما قرار می دهند. با اینحال باید بدانید که به روزرسانی های زیادی از طرف گوگل انجام شده است و دیگر خرید این بک لینک ها ارزشی ندارد. اگر سایت شما بک لینک های بی کیفیتی داشته باشد از طرف گوگل جریمه خواهد شد.

 

 

 ممکن است دچار جریمه دستی یا الگوریتمی گوگل شده باشید:

 اگر رتبه بندی شما برای واژه های تجاری افت کرده است و  بک لینک مشکوکی به آن صفحه اشاره دارد، ممکن است این افت رتبه بندی به خاطر جریمه یا همان پنالتی گوگل رخ داده باشد.  پنالتی های گوگل معمولا یا به صورت دستی هستند یا به صورت الگوریتمی اعمال می شوند. در هر دو مورد، باید بلافاصله علت بروز مشکل را پیدا کنید و برطرف نمایید. در کنسول جستجوی گوگل، پیام های بخش manual action را بررسی کنید. این اولین جایی است که گوگل تلاش می کند جریمه های اعمال شده بر روی سایت را به اطلاع صاحبان آن برساند.

 

سایر علل افت سئو:

·       از دست دادن بک لینک های خوب

·       هاست بد

·       فایل Robots.txt نادرست

·       افزایش فعالیت رقبا

·       به روزرسانی های گوگل

·       پنالتی های گوگل

·       مشکلات فنی در سایت

·       مشکلات مرتبط با سرور

·       تغییر در رفتار جستجو

·       تغییر در نرخ کلیک

·       مشکل در ریدایرکت ها

دسته بندی شده در : آموزش سئو و بهینه سازی ,