صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

اسپم اسکور چیست

اسپم اسکور چیست

اسپم اسکـور چیست؟

در مورد کلمه Spam Score سوالات بسیاری ممکن است برای افراد پیش بیاید که متداول ترین این سوالات در اسپم اسکور چیست؟ خلاصه می شود.در جواب سوال اسپم اسکور چیست؟ می توان گفت که معنی لغوی این کلمه امتیازات دامنه و یا اعتبار دامنه می باشد که منظور از این اسپم اسکور ها، امتیازات و گزارشات مربوط به سایت های مختلف می باشد. اسپم اسکور از تمامی عوامل مخرب موجود در سایت های مختلف مطلع بوده و تمامی افراد را در این زمینه آگاه می سازد. یکی از پیشرفته ترین مواردی است که می توان با خیالت راحت به نتایج آن اعتماد کرد، زیرا به گونه ای طراحی شده است که کوچک ترین خطا را به شما نمایش داده و می توان خطاهای نمایش داده شده را رفع و امتیاز سایت خود را افزایش داد. همچنین تمامی افراد حتی می توانند با یک Spam Score ساده تمامی عوامل نامناسب سایت ها را مشاهده کنند. برای اینکه بدانیم اسپم اسکور چیست؟ بهتر است برخی از کاربردهای آن را باهم مرور می کنیم:

ارزیابی انواع لینک ها

افراد می توانند با تکیه بر توانایی های خود این لینک های مخرب را شناسایی کنند، اما استفاده از اسپم اسکور چیز دیگری است زیرا این کار برای اسپم اسکور پیش پا افتاده است و سریع می تواند این لینک ها را در کسری از زمان پیدا کند و به افراد نمایش دهد.

حذف برخی از پوشه ها

اسپم اسکور قادر به شناسایی تمامی عوامل مخرب نمی باشد و خود افراد نیز باید دست به کار شوند، اما اسپم اسکور می تواند کمک بزرگی در شناسایی عوامل مخرب محسوب شود.

بررسی لینک های اسپمی

اغلب وبسایت ها یکسری لینک های مخرب دارند که با استفاده از یک اسپم اسکور ساده اینلینک ها مشخص می شود.

پاکسازی لینک ها

از طاقت فرساترین کارها پاک سازی و مرتب کردن لینک ها می باشد که اسپم اسکور روند کار را بهبود می بخشد.



اسپم اسکور (Spam Score) یا همان امتیاز اسپم دامنه چیست؟

در زمان شنیدن کلمه ی اسپم اسکور، اولین سوالی که ذهن همه ی افراد مشغول می کند این است که اسپم اسکور چیست؟ از این رو در پاسخ این سوال می توان گفت که اسپم اسکور یک راهنما و یا نوعی هشدار جهت درک و آگاهی ازوجود عوامل و لینک های مخرب می باشد. در پاسخ سوال اسپم اسکور چیست؟ می توان گفت که اسپم اسکور یا همان اعتبار دامنه از امتیازات مهمی است که یک سایت دارد، از این رو اگر گزارشات تخلف سایت ها بیشتر از حد مجاز باشد موجب پنالتی شدن سایت می شود. و در واقع این امتیازات میزان اعتبار سایت مورد نظر را مشخص می کند و تعداد عوامل و لینک های مخرب موجود در آن را برای کاربران نمایش می دهد. جالب است بدانید که اسپم شدن سایت همیشه به این معنی نمی باشد که سایت مشکلی دارد و باید تغییری در آن ایجاد شود، یعنی اگر با وجود امتیاز اسپم بالا خطری متوجه سایت شما نمی شود سایت شما بنابر گزارشات اعلام شده بررسی گشته و به دلیل عدم وجود مشکل سایت جریمه نشده و می تواند به کار خود ادامه دهد.

https://rozup.ir/view/3164527/Spam%20Score%20-%20Backlinka-IR%20(1).jpg

اسپم اسکور و راه های کاهش آن؟

بدون شک ارقام موجود که نمره اسپم اسکور را نشان می دهد اگر از 1 تا 29 باشد جای نگرانی نیست چرا که این اعداد برای برخی از بزرگترین سایت ها ممکن است نمایش داده شود که در صورت نرمال نبودن این نرمه باید چه کرد؟ و سوال های بسیاری در زمینه ی اسپم اسکور در ذهن افراد وجود دارد مانند موارد زیر به وجود می آید:
اسپم اسکور چیست و کاهش اسپم اسکور چگونه ممکن است؟ و آیا همیشه نشان دهنده ی پنالتی و یا جریمه شدن سایت می باشد؟

در پاسخ این سوالات می توان گفت که اسپم اسکور مجموعه امتیازاتی می باشد که در صورت عبور از حد مجاز موجب بررسی و در صورت نیاز جریمه شدن سایت مورد نظر می شود. در پاسخ سوال راه کاهش اسپم اسکور چیست؟ و چگونه امکان پذیر بودن آن؛ می توان چنین گفت که افرادی که سایت ها را هدایت می کنند با رعایت و قوانین و همچنین 27 ویژگی که Spam Score تعیین کرده است می تواند از این مشکل در امان بماند.

1. سعی کنید از سایت های مختلفی برای لینک استفاده کنید.

2. کوتاه بودن مقالات سایت یکی دیگر از مواردی است که سبب نمایش اسپم اسکور می شود. مقاله سایت باید از 1000 کلمه بیشتر باشد.

3.یکی دیگر از راه های کاهش نمره اسپم اسکور این است که از کمتر لینک های خارجی استفاده کنید.

4.از لینک های داخلی بیشتری استفاده کنید.

5. اگر از لینک های مختلفی استفاده می کنید توجه داشته باشید که این سایت مخرب نباشد، زیرا توسط اسپم اسکور بررسی می شود.

6. یکی از اصلی ترین علل آسیب به سایت مخفی کردن لینک در قسمت های مختلف سایت است که آسیب جدی به سئو سایت مورد نظر وارد می کند.

7.به هیچ عنوان درون مقالات خود از کلمات اسپم استفاده نکنید.

8.محتوا را با کوچک کردن یا تغییر رنگ دادن مخفی نکنید.

از این رو افرادی که می خواهند اسپم اسکور سایت خود را کاهش دهند و میزان آن را به حداقل تعداد ممکن برسانند باید مواردی را که توسط اسپم اسکور مشخص شده اند را رعایت کرده و در صورت نیاز تغییراتی را در سایت ایجاد کنند تا اسپم اسکور سایت کاهش یابد. به عبارتی با کاهش دادن سیگنال های ممنوع موجود در سایت می توان میزان اسپم اسکور را نیز کاهش داد.

  https://rozup.ir/view/3164529/Spam%20Score%20-%20Backlinka-IR%20(3).jpg

با چه اسپم اسکوری باید نگران سایت خود باشیم؟

1-29 درصد باشد: مناسب و هیچ مشکلی نیست.
30-60 درصد باشد: احتیاج به مراقبت دارد.
61-100 درصد: محدوده خطرناک که باید تمامی خطا ها را رفع کنید.
1-29٪  میزان اسپم پایین
30-60٪ میزان اسپم متوسط
61-100٪ میزان اسپم بالا

Spam Score خود 27 مورد را مشخص کرده است که افراد با عدم رعایت آنها متخلف شناخته می شوند و در صورت رسیدن این امتیازات به محدوده ی قرمز، محتوا و لینک های موجود در سایت بررسی می شوند تا از صحت مشکلات اطمینان حاصل شود. در صورت عدم وجود مشکل سایت بدون ایجاد هیچ تغییری می تواند به ادامه ی فعالیت خود بپردازد. اما در صورتی که چندین مورد از 27 مورد مشخص شده توسط Spam Score در سایت مورد نظر مشاهده شده و تخلف آن ثبت شود، افراد باید نگران جریمه و یا پنالتی شدن سایت خود باشند. از مهم ترین مواردی که در صورت مشاهده می تواند موجب از بین رفتن سایت شود می توان موارد زیر را نام برد:

1.تعداد صفحات پایین

2.استفاده از کلمات متا تگ

3.نامگذاری وطول عجیب دامنه

4.استفاده از کلمات نامناسب

5.دامنه مورد استفاده

6.استفاده از صفحات تماس با ما

7.وجود تبلیغات دو کلیکی

این ها تنها 7 مورد از مواردی می باشد که می تواند موجبات پنالتی شدن سایت های متخلف را فراهم کند.

 https://rozup.ir/view/2988903/google%20-%20Baner%20-%20Backlinka-IR.gif

مواردی که می تواند موجب افزایش اسپم اسکور شوند؟

باتوجه به مطالب ذکر شده در مباحث قبل می توان دریافت مواردی که می تواند Spam Score را افزایش دهد چیزی جز استفاده از 27 مورد مشخص شده نمی باشد. یعنی اگر در سایت ها از 27 مورد نبایدی که وجود دارد توسط سازنده و هادی سایت استفاده شود، موجب Spam Score شده و می تواند در صورت گذشتن از حد مجاز سایت را پنالتی و یا متحمل جریمه کند. از میان 27 مورد که موجب افزایش Spam Score می شود می توان موارد زیر را نام برد:

لینکدهی به شبکه های اجتماعی

استفاده از سبک فونت های نا متعارف

استفاده از اعداد درنام دامنه

استفاده از پست الکترونیک

طول تیتر صفحات

رتبه ی بازدید سایت

طول توضیحات متا

موارد ذکر شده در دسته 27 تخلف مشخص شده قرار دارند و در صورت مشاهده Spam Score را افزایش می دهند که موجب جریمه و یا پنالتی شدن سایت ها می شود. بنابراین افرادی که می خواهند سایت خود را حفظ کرده و فعالیت در آن را ادامه دهند باید 27 مورد مشخص شده را رعایت کنند.

 

بررسی و چک کردن اسپم اسکور

از طریق سایت زیر میتوانید ارزیابی دامنه سایت خود را چک و میزان اسپم اسکور سایت تان را مشاهده کنید.

https://moz.com

https://spamscorechecker.net

 

https://rozup.ir/view/3164526/Telegram%201%20-%20Backlinka-IR.jpghttps://rozup.ir/view/3163423/InstaGram%20-%20Backlinka-IR.pnghttps://rozup.ir/view/3152200/Whatsapp-Backlinka-IR.jpghttps://rozup.ir/view/3152199/Telegram%20-Backlinka-IR.jpg

 تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️