صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

عملکرد هشتگ در انواع شبکه های اجتماعی

هَشتَگ یا هش تگ با نشان # (به انگلیسی: Hashtag)، یک نماد پیشوندی و یکی از تگ‌های فراداده است که در خدمات شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود.

 

عملکرد هشتگ در انواع شبکه های اجتماعی

 

هشتـگ چیست؟

برچسبی است که برای دسته‌بندی و به اشتراک گذاری پست‌ ها و نظرات درباره موضوعی خاص در سطح جهانی بکار می‌رود.

هشتگ ابزاری برای دسته‌بندی چنین پیام‌هایی فراهم می‌کند، تا افراد بتوانند آن هشتگ را جستجو کنند و مجموعه‌ای از پیام‌هایی را که شامل آن هستند به دست آورند.

هشتگ اولین بار به وسیله توییتر ایجاد شد و پس از آن توسط بسیاری از شبکه‌های اجتماعی از جمله گوگل پلاس، فیسبوک، فلیکر، اینستاگرام، فرندفید، یوتیوب و پینترست و تلگرام مورد استفاده قرار گرفت.

 
https://rozup.ir/view/2684866/backlinkaaaaaa1.jpg

 

مزایای هشتگ

 پست درج شده در هشتگ را همه می‌توانند مشاهده کنند و دیگر نیازی نیست هر شخصی پست را جداگانه به اشتراک بگذارد.

با مراجعه به هشتگ، نیازی به جستجوی موضوعتان نیست، میتوانید مطالب گوناگون مرتبط را مطالعه کنید. همچنین در جستجوی گوگل می‌توانید هشتگ مورد نظر را نوشته و مطالب مربوطه را پیدا کنید.

 

 

انواع هشتگ ها در شبکه اجتماعی:

 

https://rozup.ir/view/2684869/twitter_logo.png

 

هشتگ در توییتر

شبکه اجتماعی توییتر از بعضی کاراکترها مثل +، !، $، %، ^، &، * پشتیبانی نمی کند. و فقط از متن و اعداد قبول می کند. برای هشتگ ها در  توییتر هیچ محدودیت طول و تعداد تا زمانی که تعداد کاراکترهای آن به 140 نرسید باشد، وجود ندارد.

در هنگام جستجو در توییتر بر اساس هشتگ، نتایج جستجو بر اساس محبوب ترین ها نمایش داده می شود و در صورتی که دکمه همه انتخاب شود نتایج بر اساس تاریخ فیلتر می شود.

 https://rozup.ir/view/2684915/what-is-hastag-twitter.png

 

 

 

هشتگ در اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام از بعضی کاراکترها خاص مثل +، !، $، %، ^، &، * پشتیبانی نمی کند. در اینستاگرام شما می توانید تا 30 هشتگ برای یک عکس ایجاد نمایید. شما حتی می توانید بعد از انتشار یک عکس هشتگ ها را برای آن ایجاد نمایید.

هشتگ ها در اینستاگرام بصورت معجزه آسایی دنبال کنندگان شما را افزایش می دهند.

هشتگ هایی که بر پایه موقعیت مکانی می باشند نیز در اینستاگرام بخوبی کار می کنند. نتایج جستجو در اینستاگرام بر اساس بیشترین هشتگ های اخیر نمایش داده می شود.

 

 https://rozup.ir/view/2684868/images2222.jpg

 

 

 

هشتگ در گوگل پلاس

گوگل پلاس برای استفاده از هشتگ ها از همه کاراکترها می توانید استفاده کنید و هیچ محدودیتی وجود ندارد ولی تنها قاعده ای که در استفاده از هشتگ ها در گوگل پلاس وجود دارد این است که بین کاراکترها نباید هیچ فاصله ای باشد.

یکی از قابلیت های رسانه اجتماعی گوگل پلاس هشتگ های خودکار است و هنگامی که متن شما فاقد هشتگ باشد این هشتگ ها بصورت خودکار برای متن شما ایجاد می شود.

هشتگ های گوگل پلاس برای بیان تغییرات طیف وسیع تری از افراد را شامل خواهد شد. در هنگام استفاده از هشتگ ها افراد بیشتری از پست های شما بازدید می کنند.

 

https://rozup.ir/view/2077503/images.png

 

 

 

هشتگ در فیسبوک

هشتگ ها در فیسبوک از کاراکترهای استانداردی که در اکثر رسانه های اجتماعی استفاده می شوند، پشتیبانی می کنند. هیچ محدودیتی از نظر تعداد هشتگ در رسانه اجتماعی فیسبوک جهت استفاده در پست ها وجود ندارد.

یکی از راه های ساده در فیس بوک برای جستجو بر اساس هشتگ نوشتن کلمه مورد نظر بعد از آدرس زیر است:

facebook.com/hashtag/ (e.g

صفحه نتایج جستجو در فیسبوک بر اساس هشتگ بر اساس الگوریتم های پیچیده ای نمایش داده می شود. در این الگوریتم به معیارهایی نظیر ارتباط اشخاص در پست ها، زمان بروزرسانی، تعداد اقدامات انجام شده روی پست ها  توجه می شود.

 

https://rozup.ir/view/2684867/images111.png

 

 

https://rozup.ir/view/2988903/google%20-%20Baner%20-%20Backlinka-IR.gif

 

لطفا نظرات خودتون در مورد این مطلب کامنت کنید✔️

 تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️