صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

بهترین ابزار آنالیز بک لینک

امروز سعی داریم چندین وبسایت معتبر جهت آنالیز بک لینک های سایت شما معرفی نماییم :

افزایش رتبه‌ی سئو از طریق ابزارهای انالیز بک لینک

معرفی ابزارهای آنـالیز بک لینک

غیر از کار روی کلمات کلیدی، هیچ چیزدیگری نمی‌تواند بیشتر از داشتن حجم بالای بک‌لینک با کیفیت بالا نسبت به سایت‌های دیگر، موقعیت شما را درموتورهای جستجو بهبود دهد. در این مقاله برخی از بهترین منابع بازاریابی آنلاین،که شما را به استاد ساخت لینک تبدیل می‌کند، معرفی شده است. این مقاله بهترین چک‌کننده‌ های آنلاین بک‌ لینک و ابزارهای آنالیز بک‌لینک را به شما معرفی می‌کند.


 https://rozup.ir/view/2718019/analiz---1.jpg

 

با بررسی این ابزارها، متوجه خواهید شد که می‌توانید بک‌لینک‌های منحصر به فرد داشته و آنها را مهندسی معکوس کنید. هنگامی که این ابزارها بک‌لینک های جدید را دریافت می‌کنند و زمانی که آنلاین می‌شوند، به شما هشدار می‌دهند.

با استفاده از این بک لینک‌ها شما قادر به تحقیق در مورد نوع خاصی از محتوا برای جذببک‌لینک‌ها، اشتراک اجتماعی و نحوه بهره‌برداری از آن‌هاخواهید شد. علاوه بر این، خواهید آموخت که چگونه از صفحات خراب، مرده و یا غیرفعال و بسته شده مربوط به حاشیه، به شیوه کاملاً اخلاقی و کلاه سفید به نفع خود استفاده کنید.

این ابزارهای بکلینک موجب صرفه‌جویی در زمان شده، به شما کمک می‌کند تا مطالب خود را به صورت فوق‌العاده تصحیح کنید و روش‌های بسیار مطمئنی برای بهبود صفحه، خدمات و کسب پول بیشتر هستند.



آیا برای آنالیز بک لینک و نحوه‌ی بررسی نتایج به کمک نیاز دارید؟

در این مقاله بهترین ابزارهای آنالیز بک‌لینک معرفی می‌شوندکه می‌توانید با استفاده از آنها پروفایل لینک خود را آنالیز کنید.



Ahrefs.com بهترین ابزار آنالیز بک‌لینک

با این ابزار، بک‌لینک‌ها، کلمات کلیدی واشاره‌گر نام تجاری خود را دنبال کنید و بدانید که رقبا چه کار می‌کنند.

Ahrefs ابزاری خاص و مورد علاقه در میان متخصصان بازاریابی آنلاین بوده که تمامی ابزارهایی را که برای پیگیری بک‌لینک‌ها و کلمات کلیدی خود نیاز دارید، برای شما فراهم می‌کند. علاوه بر این،یک نگاه درونی از آنچه که روی آن رقابت می‌شود، کسب می‌کنید.

باAhrefs، هرگز نگران صحت اطلاعات و یا آخرین داده‌های بک لینک نباشید. با نسخه آزمایشی رایگان 14 روزه، با نگاهی دقیق‌تر به این ابزار بررسی‌کننده‌ی لینک و ویژگی های مختلف آن، هیچ چیزی را از دست نمی‌دهید.

یک جستجوی سریع،داده‌های به روز و دقیق مرتبط با پروفایل لینک شما فراهم می‌کند:

 

https://rozup.ir/view/2717965/Abzar%201%20-%20Backlinka.png

 

با یان ابزار، علاوه بر تعداد کل بک‌لینک‌ها، شما می‌توانید هر یک از آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که از کیفیت آن راضی هستیدیا نه.

درادامه‌ی این مقاله ابزارهای آنالیز بک لینک زیادی معرفی میشود که به شما کمک می‌کند تا پروفایل لینک خود را بهتر درک کنید. با این حال، هیچیک به پایAhrefsنمی‌رسد.


Linkody ابزار آنالیز

از لحظه‌ای که از صفحه اصلی
Linkody دیدنمی‌کنید، متوجه می‌شوید که چه ابزارهای آنالیز لینکی را برای کاربران خود در نظر گرفته است:

"هرگز لینک‌ها را دوباره به صورت دستی بررسی نکنید،Linkody تمام فرآیند را خودکار انجام می‌دهد."

اگر تا به حال تلاش می‌کردید به صورت دستی بک‌لینک را بررسی کنید، باید فهمیده باشید که با این ابزار به دو چیزدست یافتهاید: صرفه جویی در زمان و اینکه نگه داشتن زمان غیر ممکن است.

چنانچه یک لینک را از دست داده‌اید و می‌خواهید از آن مطلع شوید و اگر لینکی را به دست آوریده‌اید، به همان اندازه اهمیّت دارد که منبع و تأثیربالقوه‌ی آن را در رتبه‌بندی موتور جستجوی خود بدانید.

ویژگی مهم دیگر این ابزار آنالیز بک‌لینک این است که شما می‌توانید اعلان‌های روزانه ایمیل را تنظیم کنید. با استفاده از این ویژگی، شما یک گزارش روزانه دریافت خواهید کرد و از سلامت پروفایل لینک خود مطمئن می‌شوید.

 

https://rozup.ir/view/2717966/Abzar%202%20-%20Backlinka.png

 

 

cognitiveSEO ابزار آنالیز
cognitiveSEOانواع ابزارهای بازاریابی اینترنتی را ارائه می‌کند که هر کدام می‌توانندموجب پیشرفت کسب و کار شما شوند. اما از آنجایی که در این مقاله می‌خواهیم روی ابزارهای آنالیز بک‌لینک تمرکز کنیم، این ابزار خیلی جالب و مرتبط نخواهد بود.

برای مثال، شما میتوانیداز سیستم هشدارcognitiveSEOبرای ایجاد محرک‌ها و اعلان‌ها رویوب سایت خود یاسایت رقبایتان استفاده کنید. با استفاده از این ویژگی، اطلاعات به طور مستقیم به صندوق ورودی شما ارسال شده و در زمان صرفه‌جویی می‌شود.

نحوه ارائه اطلاعات در بالای صفحه این ابزار بک‌لینک به صورت زیر است:

 

https://rozup.ir/view/2717967/Abzar%203%20-%20Backlinka.png

 

که از این قسمت می‌توانید، سرعت لینک، عدم دنبال در مقابل دنبال کردن، خرابی هر لینک، شامل نفوذ بر لینک و دامنه را ببینید.


Kerbooابزار آنالیز
Kerboo، امکان "نظارت بر اینکهلینک‌ها زنده یامرده هستند، ساخت لینکیا حذف لینک و آگاهی از بررسی‌های روزانه " را فراهم می‌کند. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایKerboo توانایی ایجاد فهرستی از لینک‌هایی که بسیار مهم هستند، می‌باشد. این موارد لینک‌هایی هستند که می‌خواهید حفظ کنید. با این قابلیت، سیستم به طور خودکار لینک‌ها را روزانه بررسی می‌کند. اگر به هر دلیلی، لینک خراب شده باشد یا برای سه روز متوالی دنبال نشده باشد، به شما اطلاع می‌دهد. این کار به شما فرصت می‌دهد تا به دنبال یافتن پاسخ برای این مشکل باشید.

 

https://rozup.ir/view/2717968/Abzar%204%20-%20Backlinka.png

 

 

LinkResearchToolsابزار آنالیز
نام این ابزار نشان دهنده‌یویژگی‌های آن است، اما برای اینکه متوجه شوید آیا برایوب سایت و رویکرد شما مناسب است یا نه، لازم است آن را بیشتر بشناسید.

یکی از ویژگی‌های برتر این ابزار، ادغام آن با داده‌های 24 لینک backend است. با این کار، شما مطمئن می‌شوید که بهترین آنالیز بک‌لینک موجود را دریافتمی‌کنید. ویژگی جالب دیگر این ابزار، کامل‌ترین بازدید پروفایل بک‌لینک است. با استفاده از این قابلیت،می‌توانید هر لینک را از طریق 97 معیار منحصر به فرد تجزیه و تحلیل کنید. حتی بهتر از آن، می‌توانید فیلترها و معیارها را در این ابزار آنالیز بک‌لینک برایبرآورده ساختن نیازهای تحقیق خود سفارشی کنید.

 

https://rozup.ir/view/2717969/Abzar%205%20-%20Backlinka.png

 

 

Majestic SEOابزار آنالیز
Majestic SEOبه عنوان یکی از برندهای بزرگ در فضای بازاریابی آنلاین، فرصت‌های زیادی به کسانی که علاقه خاصی به پروفایل لینک خود دارند، ارائه می‌دهد. شروع به کار آنقدر ساده است که تنها کافیستURL خود را در کادر جستجو وارد کنید. ابزار SEO تمام کارها را برای شما انجام خواهد داد. در اینجایک نمونه از نتایج برایوب سایت ، NeilPatel.comنشان داده شده است:

 

https://rozup.ir/view/2717970/Abzar%206%20-%20Backlinka.png

 

سایر ابزارهای آنالیز بک‌لینک عبارتند از:

https://rozup.ir/view/2718051/Abzar-linka-1.jpg

 

Linkminer

پیدا کردن بک‌لینک‌هایی که می‌توانید به راحتی تکرار کنید.

Brokenlinkbuilding.com

ابزاری برای پیدا کردن فرصت‌های ایجاد بک‌لینک‌هایشکسته.

Linkresearchtools.com

پلت فرم لینک داده

Urlprofiler

یک ابزار قدرتمند سئوبرای پیگیری سریع لینک‌های ممیزی

Link Detox

بازیابی و محافظت از سایتدر برابرپنگوئنگوگلو اقدامات دستی.

OpenLinkProfiler

دریافت آنالیز عمیق از تازه‌ترینبک‌لینک‌هایزنده.

Monitor Backlinks

ساده‌ترین راه برای بررسی لینک‌های بد شما و لینک‌های خوب رقبای شما.

MOZ Open Site Explorer

بک‌لینک‌های تحقیقاتی، یافتن فرصت‌ های ایجاد لینک و لینک‌ های آسیب‌پذیر بالقوه.

Majestic.com

فهمیدن این که چگونه تمام وبسایت‌هاروی اینترنت با بزرگ‌ترین پایگاه دادهلینک هوشمند در سیارهبا یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند.

به طور خلاصه، بک‌لینک‌ها دروبسایت‌های دیگر،باتوجه به وبسایت شما متصل می‌شوند که لینک‌های ورودی نام دارند. به طورمعمول، بک‌لینک‌های بیشتر یک وبسایت ،منجر به نتایج جستجوی بهتر صفحات درموتورجستجو خواهدشد. همچنین،کیفیت بالاتر بک‌لینک‌های شما، شانس رتبه‌ بندی سئو  را بالاتر می‌برد. بنابراین انتخاب بهترین ابزار آنالیز بک‌لینک برای افزایش رتبه سئوی سایت شما اهمیت بسزایی دارد.

 

و در آخر

حجم بالای بک‌لینک با کیفیت بالا، موقعیت شما را درموتورهای جستجو بهبود می‌دهد. ابزارهای بک لینک موجب صرفه‌جویی در زمان شده و روش‌های بسیار مطمئنی برای بهبود صفحه، خدمات و کسب پول بیشتر هستند.

 Ahrefs بهترین ابزار آنالیز بک‌لینک در میان متخصصان بازاریابی آنلاین بوده که تمامی ابزارهایی را که برای پیگیری بک‌لینک‌ ها و کلمات کلیدی خود نیاز دارید، برای شما فراهم می‌کند. در این مقاله به معرفی ابزارهای آنالیز بک لینک پرداخته می‌شود.

 


https://rozup.ir/view/3119680/Reportazh%209-%20Backlinka-IR.gif

لطفا نظرات خود را در مورد این مطلب ارسال نمایید✔️

 تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️