صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

خرید رپورتاژ آگهی در سایت خبر فارسی khabarfarsi.com

 امروزه با گسترش دنیای وب و در دسترس قرار گرفتن اینترنت برای همه مسیر تبلیغات از حالت قبل خارج شده و رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته است. شما میتوانید با استفاده از روش های تبلیغ امروزی خود را به یکی از پربازدید ترین ها، در صنعت خود تبدیل کنید، و یا با هزینه در راه اشتباه خود را به ورشکستگی برسانید و متحمل خسارت شوید. یکی از روش های پر بازده و خوب امروزی که میتوانید از آن استفاده کنید رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر است. شما برای رپورتاژ نیاز دارید تا متنی با شرایط خاص فراهم کرده و آن را در جای درست منتشر کنید. اما توجه داشته باشید در صورت انتخاب نادرست برای هر یک از عناصر متن و یا سایت منتشر کننده. تبلیغاتتان بی اثر شده و بازدهی نخواهد داشت. شاید این سختی کار شما را کمی نگران کند! نگران نباشید. ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین روش رپورتاژ یعنی رپورتاژ آگهی در سایت خبر فارسی، را برای شما معرفی کنیم. شما با رپورتاژ آگهی در سایت خبر فارسی از مزایای چشمگیری بهره مند میشوید که در ادامه این مطلب به آن خواهیم پرداخت.




بیوگرافی خبر فارسی، یک جست و جو گر هوشمند خبری

ابتدا اجازه دهید نگاهی به بیوگرافی سایت خبر فارسی(khabarfarsi.com) بیاندازیم. سایت خبر فارسی یک سایت جست و جوی خبری است که به صورت لحظه ایوب را مورد بررسی قرار داده و اخبار جدید را با استفاده از برترین الگوریتم های هوش مصنوعی جمع آوری میکند. شما میتوانید از طریق این سایت به کلیه اخبار موجود در اینترنت به صورت لحظه ای و با طرز کار ساده، دسترسی داشته باشید. سایت خبر فارسی از سال 1388 توسط شرکت دانش بنیان پرتوتک سامانه راه اندازی شده است. این سایت کار بررسی و جست و جوی اخبار را با بررسی متن و تیتر خبر ها انجام میدهد و کار آن برمبنای Rss نمیباشد.

رپورتاژ آگهی در سایت خبر فارسی با توجه به تعداد بازدیدکنندگان و محتوای سایت یک تبلیغ عالی برای شما به حساب می آید. از طرفی محیط این سایت و جو خبری آن باعث شده است که اغلب مخاطبان آن را افراد جدی و مستعد تشکیل دهند، و شما میتوانید اطمینان داشته باشید، ترافیکی که با استفاده از رپورتاژ آگهی در سایت خبر فارسی بدست خواهید آورد یک ترافیک کاربردی و موثر است. در ادامه در مورد مزایای رپورتاژ آگهی در سایت خبر فارسی(khabarfarsi.com) صحبت خواهیم رد.

 

 

 

مزایای سفارش رپورتاژ آگهی در سایت خبر فارسی

در این بخش می خواهیم به این امر بپردازیم که چرا رپورتاژ آگهی در سایت خبر فارسییکی از بهترین گزینه های انتخابی شماست و نقاط قوت سایت خبر فارسی کدامند. اگر شما به نوع و ماهیت این سایت دقت کنید درمییابید که این سایت خبری روزانه بازدید کنندگانی را دارد که با اعتماد کامل به آن مراجعه کرده و از خبر های آن استفاده می کنند. البته که این اعتماد به سادگی شکل نگرفته است و بیش از ده سال از فعالیت این سایت می گذرد، و این که این سایت بتواند این جایگاه را برای خود کسب کند ده سال زمان برده است. حال شما میتوانید با رپورتاژ آگهی در سایت خبر فارسی از تجربه و اعتبار این سایت استفاده کنید.

اگر شما به طراحی و ساخت سایت نیز دقت بکنید، سایتی را خواهید دید که در عین سادگی پرهیز از زرق و برق بیجا و قالب های گرافیکی امروزه، یک سایت روان و قابل اطمینان  را به شما ارائه می دهد. این سایت در واقع با این سادگی جدیت کار خود را عنوان میکند و می توانید اطمینان داشته باشید مخاطبینی که به سراغ می آیند برای وقت گذرانی به آن سر نزده اند. پس داراییک ترافیک قابل اطمینان و مستعد است. رپورتاژ آگهی در سایت خبر فارسی میتواند کسانی را با استفاده از لینک ها به سایت شما راهنمایی کند. که مطمئن باشید از محتوا و محصولات شما استفاده خواهند کرد.


ویژگی های رپورتاژ آگهی در سایت خبر فارسی

وب سایت خبرفارسی یک آر اس اس ریدر نیست
این جست و جو خبر ها با تکنولوژی هوش مصنوعی بر روی عنوان و توضیحات خبر پردازش میشود.

البته خبرفارسی به طور پیشرفته خبرهای تکرای و خبرهای مرتبط را شناسایی و جدا خواهد نمود.

ارسال خبرنامه برای کاربران توسط خبرفارسی روزانه انجام خواهد شد تا از آخرین خبر های روز دینا در فضای مجازی با خبر شوند.

اماز دیگر خدمات که در خبرفارسی امکان سفارش است تبلیغات به شیوه خرید رپورتاژ خبری است که امکان درج در این سایت پربازدید و معتبر ویژگی این سایت را متمایز میکند.




انتشار رپورتاژ آگهی در سایت خبر فارسی از نظر سئو

قطعا یکی از سوالاتی که ذهنتان را مشغول کرده است این است که انتشار رپورتاژ آگهی در سایت خبر فارسی از نظر سئو چگونه میباشد؟ یکی از مهم ترین عواملی که میتواند سایت شما را از نظر سئو تقویت کند استفاده از بک لینک ها می باشد. در صورتی که شما اقدام به رپورتاژ آگهی در سایت خبر فارسی بکنید. برای سایت خود تعدادی زیادی بک لینک بسیار قدرتمند تهیه کرده اید. با توجه به خبری بودن سایت خبر فارسی و لینک های زیاد آن و کلیک های متعددی که در این سایت انجام میپذیرد. گوگل ارزش بالایی را برای ترافیک حاصله از این سایت در نظر میگیرد. و رپورتاژ آگهی در سایت خبر فارسی میتواند کمک بسیار خوبی برای افزایش رتبه سایت شما باشد. و به این دلیل است که ما رپورتاژ آگهی در سایت خبر فارسی را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

 

 

نقاط قوت سایت خبر فارسی

سئو خوب
سرعت لود معمولی در موزیلا
خبر های بروز
تعداد بکلینک ها زیاد و با کیفیت
ایندکس مطالب در گوگل بالا

به طور کلی بازدید بالا و دیده شدن مقاله رپورتاژ، جذب مخاطب موثر و ترافیک با بازدهی بالا، بالاتر رفتن رتبه سایت شما، بدست آوردن بک لینک های ارزشمند و از همه مهتر دیده شدن در کنار سایت های معتبر و شناخته شدن به عنوان یکی از آن ها با توجه به تجربه کاری سایت خبر فارسی را میتوان به عنوان مزایای رپورتاژ آگهی در سایت خبر فارسی(khabarfarsi.com) برشمرد. اگر تمایل دارید که برای سایت خود یکرپورتاژ حرفه ای انجام دهید و آن را از هر لحاظ بهبود ببخشید، از رپورتاژ آگهی در سایت خبر فارسی غافل نشوید.


 https://rozup.ir/view/3143559/khabarfarsi-com%20-%20Backlinka-IR%20(1).jpg

آنالیز سئو سایت خبر فارسی  www.khabarfarsi.com

خبرفارسی سایتی برای جست و جو خبر های روز دنیا از سراسر اینترنت میباشد که در سال 1388 راه اندازی شد. این جست و جو گر میتوانید ده ها هزار خبر از اینترنت براساس هوش مصنوعی در اختیار کاربران دهد.  بhاین سایت با رتبه 1105 جهانی در الکسا و تعداد لینک های ثبت شده 6850 در الکسا رتبه قابل قبولی دارد. و با کلمات شهر خبر و خبرگزاری فارس در صفحات اول گوگل قرار گرفته است.

  

www.khabarfarsi.com

 

پیج اتوریتی 56
دامین اتوریتی 46
عمر دامنه 11 سال
ضریب اعتماد 8/06
بک لینک الکسا 
6,860
رتبه الکسا  67 ایران 
ایندکس گوگل 5,120,000
اسپم اسکور 67%




هزینه درج رپورتاژ آگهی در سایت خبر فارسی  khabarfarsi.com

 

 رپورتاژ آگهی سایت خبرفارسی دائمی
 امکان درج تا 3 لینک فالو و 3 تصویر
نمونه رپورتاژ اگهی در khabarfarsi.com
هزینه رپورتاژ آگهی 870/000 تومان




 هزینه درج بک لینک در سایت خبرفارسی

 

 درج لینک های ویژه 1 ماهه  
لینک فالو
نمونه لینک در خبرفارسی
 هزینه 7 روزه 520/000 تومان
هزینه 1 ماهه 1/500/000 تومان

 


 ارتباط سریع جهت سفارش آگهی در وب خبرفارسی.کام
https://rozup.ir/view/3123382/telgm.png

https://rozup.ir/view/3131273/Sefaresh%20-%20Backlinka.gif

 

نظرات و پیشنهادات خود را از بخش پایین وب سایت ارسال بفرمایید✔️

 تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️