صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

سریعترین روش جهت افزایش رتبه وب

مقدمه:

سریع ترین روش جهت افزایش رتبـه وب سایت جهت دیده شدن را در این مقاله توضیح خواهیم داد:

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که پس از طراحی سایتتان به دنبال پاسخ پرسش چگونه رتبه وب سایت خود را افزایش دهیم دنبال سریع ترین روش جهت افزایش رتبه وب سایت مورد نظرتان در گوگل باشید. باید بدانید که در سال های اخیر گوگل مطالب جدید و متفاوت را جا الگوریتم هایش برای افزایش رتبه سایت ها قرار داده است .بنابراین شاهد رشد مطالب سایت ها و حذف تدریجی کلـمات کلیدی در سال های اخیر میباشیم.هدف اغلب افراد از راه اندازی وبسایت ایجاد یک شغل برای خود و فراهم سازی یک بستر مناسب برای کسب و کار است. اما زمانی وب سایت شما به بازدهی می رسد که از یک رتبه خوب و میزان بالایی بازدید برخوردار باشد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با روش هایی برای افزایش رتبه وب سایت آشنا کنیم.

 

 Dwell timeچیست؟

Dwell time یا زمان ماندگاری، مدت زمانی است که هر فرد در وبسایت شما صرف می کند؛ این عامل می تواند تاثیر بسزایی در بهبود رتبه سایت شما داشته باشد.

برای افزایش زمان ماندگاری؛ کیفیت مطالب خود را بالا ببرید. این امر موجب می شود تا فرد زمان بیشتری را در وب سایت شما صرف کند و یا حتی مایل باشد تا در باره سایر مطالب نیز در وب سایت شما به جست و جو بپردازد.

نتایج نشان می دهند مطالبی که محتوای آنها بین 2000 تا 2500 کلمه باشد بیشترین میزان بازدید را به خود اختصاص می دهند.

ایجاد مطالب طولانی علاوه بر اینکه موجب افزایش بازدید مطلب خواهد شد، فرد را نیز مدت زمان بیشتری در وب سایت شما نگه خواهد داشت و موجب بالا رفتن زمان ماندگاری در وب سایت شما خواهد شد.

 

https://rozup.ir/view/2911958/Rotbeh%201%20-%20Backlinka%20(2).jpg

چگونه رتبه وب سایت خود را افزایش دهیم؟

سرعت بار گذاری صفحه

سرعت بارگذاری صفحه تاثیر بسیار زیادی در رتبه بندی موتور های جست و جو قدرت مندی همچون گوگل و بینگ دارد.

سرعت بارگذاری پائین صفحات می تواند موجب فراری دادن بازدید کننده ها شود.

برای بالا بردن سرعت بارگذاری سایت می توانید از روش هایی همچون فشرده سازی عکس ها و یا پلاگین های ذخیره سازی استفاده کنید.

استفاده از تصاویر مناسب می تواند به جذب بازدید کننده و به موازات آن افزایش رتبه وب سایت را در پی داشته باشد.

 

تصاویرتان را بهینه سازی کنید

علاوه بر فشرده سازی می توانید با تغییر فرمت تصاویر به بهینه سازی تصاویر و سئو سایت خود کمک کنید.

همچنین می توانید با استفاده از کلمات کلیدی برای نام فایل تصویر، برچسب آلت، عنوان، توضیحات و عنوان سر صفحه رتبه سایت خود را افزایش دهید.

 

سر تیتر ها

یک ظاهر آراسته موجب می شود تا کاربر از مرور کردن مطالب شما لذت ببرد؛ همین امر کاربر را به یک بازدید کننده ثابت از سایت شما تبدیل می کند.

استفاده از سر تیتر های مناسب مانند H2و به کار گیری کلمات کلیدی در آنها موجب می شود تا موتور های جستجو گر را به سمت خود جلب کنید.

شما می توانید با استفاده از سر تیتر های مناسب مطالب خود را به بخش های مختلف دسته بندی کنید و مرور وب سایت خود را برای کاربران لذت بخش تر کنید.

 

لینک های خارجی

در مطالب خود از لینک های های خارجی استفاده کنید تا اعتبار بیشتری به مطلب خود ببخشید. استفاده از لینک های خارجی موجب می شود تا موتور های جستجو مطلب شما را مطلبی معتبر شناسایی کنند و آنرا در اولویت خود قرار دهند.

سعی کنید برای لینک دادن از سایت های معتبر استفاده کنید و مطالب خود را به سایت ها معتبر لینک دهید.

البته توجه داشته باشید که نباید تعداد این لینک ها زیاد باشد؛ زیرا موجب سر در گمی خواننده خواهد شد و گوگل نیز مطلب شما را به عنوان نوعی اسپم شناسایی خواهد کرد.

حتما از تبلیغات رپورتاژ آگهی برای دریافت لینک های خارجی تهیه نمایید این آگهی باعث میشه  که عناوین سایت تون سریعتر ایندکس و مطالب شما رشد بیشتری خواهد داشت البته که لینک هاتون به مرور افزایش خواهد یافت و رشد بسیار خوبی در نتایج گوگل دریافت خواهید کرد.

 

افزایش جذابیت

سعی کنید با استفاده از موارد مختلفی همچون عکس، فیلم، صدا و یا حتی فایل های زمیمه مطالب خود را برای کاربران جذاب نر کنید.

همچنین استفاده از این موارد موجب می شود تا اعتبار مطلب بالاتر نزد موتور های جستجو افزایش پیدا کند.

نتایج بررسی ها نشان می دهد وب سایت هایی که در مطالب خود از ویدئو استفاده می کنند نرخ بازدید بالاتری را به خود اختصاص داده اند.

 

خوانایی مطلب

خوانایی مطلب موجب اعتبار بخشی به وب سایت شما می شود. خواننده علاقمند است تا از یک منبع موثق برای کسب اطلاعات استفاده کند.

پاراگراف های طولانی موجب می شوند تا فرد از مطالعه مطلب خسته شود، همچنین پاراگراف های خیلی کوتاه احساس بی اهمیت بودن را در خواننده القا می کنند.

سعی کنید متحوای شما قابل خواندن باشد؛ یک مطلب بشدت تخصصی موجب فراری دادن مخاطب خواهد شد زیرا اکثر کاربران شما افراد عادی هستند.

شما می توانید از این ابزار ها برای بهبود خوانایی مطالب خود استفاده کنید:

 

·         Readability-Score.com

·         The Readability Test Tool

·         Readability statistics in MS Word

 

 

8 راه پیشنهادی ما به شما به عنوان سریع ترین روش جهت افزایش رتبه وب سایت:

شماره 1 - با توجه به اینکه بعد از طراحی سایت تولید محتوا بر اساس نوع عملکرد گوگل از مهم ترین مسائل و به  نوعی سریع ترین روش جهت افزایش رتبه وب سایت میباشد،تمام سعی تان را بکنید تا هرروز محتوای سایتتان بروز رسانی شود،توجه داشته باشید شما برای بروز رسانی تخصصی سایتتان و استفاده از محتواهایی که بازدید کنندگان بیشتر به دنبال آن هستند نیاز به متخصصی دارید تا در تولید محتوا مناسب و ارتقا رتبه سایت های شما را کمک کند و توجه به این نکته داشته باشید که تولید محتوا از وظایف متخصصان سئو نمی باشد و در حیطه ی کاری آنان نیست.

 

شماره 2 - سعی کنید تبادل لینک با سایت های دارای رنکینگ بالا داشته باشید،این روش کلاسیک و اولیه امروزه نیز در  میان صاحبان سایت لز استقبال برخوردار است و باعث افزایش رنکینگ می باشد.

 

شماره 3 - همانطور که در ابتدا مقاله اشاره کردیم سریع ترین روش جهت افزایش رتبه وب سایت تولید محتوا  مناسب و بروزرسانی می باشد اما از موارد مهمی که بر سرعت کار شما و افزایش رتبه سایت شما تاثیر بالایی خواهد داشت آن است که تعداد لینک هایی که به وب سایت شما متصل می باشند که پیوند ورودی نام دارد و در دایرکتوری ها ثبت نمایید. با این روش رتبه سایتتان را بالا خواهید برد .

 

شماره 4- سایتتان را به مدت زمان طولانی قطع نکنید به گونه ای که خارج از دسترس کاربران قرار گیرد و سعی کنید  در اکثر مواقع آنلاین باشید ،در صورت آفلاین بودن شما به مدت زمان طولانی و عدم توانایی کاربران از سایت شما گوگل برای وب سایتتان رتبه منفی در نظر خواهد کرفت.

 

شماره 5 - از جمله مواردی که بر سریع ترین روش جهت افزایش رتبه وب سایت تاثیر اساسی دارد بالا بودن تعداد  صفحات وبسایت شما می باشد،البته سعی نکنید برای افزایش کمیت صفحات کیفیت آن را کاهش دهید واز روش هایی مانند ایجاد صفحات تکراری و بی فایده استفاده کنید در این صورت گوگل برای سایت شما نمره منفی ثبت میکند.


شماره 6 - امروزه و با توجه به اینکه بیشتر مردم و کاربران فضای مجازی و اینترنت در شبکه های اجتماعی در حال  فعالیت هستند شما میتوانید با اشتراک گذاشتن وبسایتتان در این شبکه ها،ترافیک سایت و بازدهی سایتتان را بالا ببرید.


شماره 7 - نام دامنه ی مناسب انتخاب کنید هرچه دامنه تان کوتاه تر و ساده تر باشد نام و آدرس آن به راحتی در ذهن خوانندگان شکل خواهد گرفت و شنوندگان نیز به سهولت آن را به خاطر خواهند سپرد.


شماره 8 - دنبال روشی هستید که در کوتاه ترین زمان بهترین مشتریان اینترنتی را که به دنبال سایتی مطمئن در  گوگل می باشد را جذب کنید بهتر است بدانید از نکات تاثیر گذار و سریع ترین روش جهت افزایش رتبه وب سایت می توان به تنوع لینک ورودی اشاره کرد،این روش جز تکنیک های مهم و پر بازده میباشد که شما علاوه بر معرفی سایتتان ،رتبه خود را به صورت خودکار در موتورهای جست و جو گوگل بالا برده اید.

 https://rozup.ir/view/2976419/Baner%20-%20Sakht%20Link%201-Backlinka.gif

لطفا نظرات خودتون راجب این مطلب بفرمایید!

 تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا