صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

خرید رپورتاژ آگهی گجت نیوز gadgetnews.net

رپورتاژ آگهی اصطلاحاً به متنی گفته می‌شود که در آن به توضیح اصولی یک خبر، واقعه و یا معرفی یک محصول پرداخته می‌شود که در این متن استفاده از لینک‌های متعدد برای معرفی بهتر موضوع مدنظر، بکار گرفته خواهد شد. در واقع در حوزه‌ی سئو، درج رپورتاژآگهی در سایت‌های واجد شرایط یکی از عوامل پیشرفت یک وب‌سایت بوده که اکثر مدیران در فواصل مختلف ماهانه از آن استفاده می‌کنند. اما سوال اینجاست که سایت‌های مناسب درج آگهی رپورتاژ باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

ابتدا باید در نظر داشته باشید که برای انتخاب سایت،‌ جهت درج رپورتاژ آگهی موضوع رپورتاژ با موضوع سایت انتخابی‌تان یکی باشد و یا حداقل در یک راستا باشند. بعنوان مثال اگر می‌خواهید محصولات خود را که مربوط به حوزه فناوری است را به فروش برسانید، حتماً برای درج رپورتاژ آگهی، سایت‌هایی را انتخاب کنید که در همین حوزه مشغول به فعالیت هستند.

اتفاقا در این مقاله می‌خواهیم در خصوص سایت گجت نیوز صحبت کنیم که سال‌هاست در حیطه‌ی فناوری مشغول به خدمت‌رسانی به علاقمندان است. در این سایت خبری، می‌توانید هر گونه مطلب در خصوص انواع گوشی‌ها، خبرهای تازه پزشکی، انواع گجت‌ها، کامپیوتر و نرم افزارها را پیگیری کنید. حال قصد داریم در ادامه‌ی این مطلب درباره‌ی دلایل برتری این سایت به جهت درج رپورتاژ آگهی صحبت کنیم.


 

بیوگرافی و عمر گجت نیوز

اگر در سطح اینترنت جستجویی انجام دهید به سایت‎‌های زیادی در خصوص فناوری خواهید رسید که هر کدام از آنها به نحوی به ارائه اطلاعات در خصوص موارد مرتبط با فناوری مشغول هستند. اما کمتر وب‌سایتی وجود دارد که با رعایت تمامی موارد به این امر مهم پرداخته باشد. وب‌سایت گجت نیوز از جمله وب‌سایت‌هایی محسوب می‌شود که تمامی مطالب آن به صورت ترجمه و کاملاً به روز در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد، در واقع در این مجله خبری نمی‌توانید مطلبی پیدا کنید که از خواندن آن پشیمان شوید.

هدف از راه‌اندازی سایت گجت نیوز ارائه اطلاعات بروز و دسته اول به مخاطبان در خصوص آخرین تکنولوژی‌های جهان گزارش شده است. گفتنی است که تمامی مطالب این وب‌سایت توسط نویسندگان حرفه‌ای ترجمه شده و در سایت بارگزاری می‌شود. دقت کنید که یکی از عواملی که باید برای درج آگهی رپورتاژ به آن دقت کرد، عمر سایت است که از این لحاظ سایت گجت نیوز شرایط ایده‌آلی دارد که عمر تقریبی آن به حداقل 9 سال می‌رسد. در واقع آغاز به کار این وب‌سایت در تاریخ دی ماه 1390 بوده است و ارائه فعالیت‌های جدی‌تر سایت از تقریباً یک سال بعد و در تیر ماه 1393 استارت خورده است. به جرأت می‌توان گفت که سایت گجت نیوز در حال حاضر یکی از بهترین سایت‌ها در حوزه فناوری است که قدمت آن نیز اشاره به همین موضوع دارد.



ویژگی های انتشار رپورتاژ آگهی در سایت گجت نیوز

اولین موضوعی که برای انتخاب سایت گجت نیوز برای درج رپورتاژ آگهی دارای اهمیت خواهد بود، تعداد بازدیدکنندگان روزانه‌ی آن است. در واقع زمانی که یک وب‌سایت به صورت روزانه بازدیدکننده‌های یکتای بالایی دارد، یکی از مولفه‌های انتخاب درج رپورتاژ را کسب کرده است. پر واضح است که برای هزینه‌ای که در قبال درج رپورتاژ انجام می‌شود، باید بازخورد مناسبی دریافت کرد که از این لحاظ وب‌سایت گجت نیوز با دارا بودن آی پی‌های بسیار زیاد نوید یک بازخورد عالی را می‌دهد.

در مرحله‌ی بعدی محبوبیت سایت گجت نیوز است که این موضوع نشان‌دهنده‌ی این است که رپورتاژ آگهی‌تان به طور حتم دیده خواهد شد. اگر نگاهی به رنکینگ سایت گجت نیوز انداخته باشید، حتماً متوجه شده‌اید که هم از دید گوگل و هم از دید الکسا، این وب‌سایت دارای رتبه‌های شگفت انگیزی است که تمامی این موارد بازدید از رپورتاژ خبری‌ تان را تضمین می‌کند. گفتنی است که در حال حاضر رتبه الکسای سایت گجت نیوز در بین سایت‌های جهانی 1140 و در بین سایت‌های ایرانی زیـر 80 است که از این لحاظ دستاورد بزرگی برای مدیران این سایت خواهد بود.

 

 

درج رپورتاژ آگهی در سایت گجت نیوز موثر و پربازده است؟

برای پاسخ به این سوال کافی است که در جستجوگر گوگل موضوعات مختلفی را در خصوص موبایل، کامپیوتر، پزشکی و یا موضوعاتی از این دست را جستجو کنید. مشاهده خواهید کرد که آدرس وب‌سایت گجت نیوز در همان صفحه اول گوگل با کلمات کلیدی مشخص شده هویدا می‌شود. این موضوع اعتبار یک سایت را به شما گوشزد می‌کند و اعتبار تنها چیزی است که مدیران برندهای مختلف دنبال آن هستند.

لذا با در نظر گرفتن این موضوع، خیلی راحت می‌توانید از طریق یک وب‌سایت اعتبار شرکت و یا برند و محصولات خود را افزایش دهید. این موضوع را نیز در نظر بگیرید که با ثبت رپورتاژ آگهی در سایت گجت نیوز، مطلب شما برای مدتی در ابتدای مقالات سایت قرار می‌گیرد و این بدان معناست که رپورتاژ آگهی شما چاره‌ای جز بازدهی مناسب نخواهد داشت. ناگفته نماند که تجربه مدیران سایت‌هایی که تاکنون اقدام به درج رپورتاژ آگهی در سایت گجت نیوز کرده‌اند نیز گویای موثر بودن درج آگهی در این وب‌سایت بوده است.

 

 

رپورتاژ آگهی گجت نیوز نسبت به سایت های دیگر چه برتری دارد؟

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چرا باید اقدام به درج رپورتاژ آگهی در سایت گجت نیوز کرد. در واقع دو مولفه‌ی بسیار مناسب دیگری برای وب‌سایت گجت نیوز وجود دارد که دیگر؛ دلیلی برای استفاده نکردن از این سایت به جهت درج آگهی رپورتاژ باقی نمی‌گذارد. اولین مورد به هزینه‌ی بسیار معقول آن مربوط می‌شود. با اینکه سایت گجت نیوز از بازدیدکنندگان روزانه‌ی بسیاری برخوردار است اما قیمت درج آگهی رپورتاژ برای تمامی مدیران سایت‌ها کاملاً معقول در نظر گرفته شده است تا همه‌ی مدیران بتوانند از این امکان استفاده کنند.

در نظر داشته باشید که سایت‌های مشابه‌ی زیادی وجود دارند که با کیفیت کاری کمتر، اقدام به دریافت هزینه‌های هنگفت برای درج رپورتاژ آگهی در سایت‌شان می‌کنند که هزینه دریافتی از طرف سایت گجت نیوز در مقابل آنها بسیار ناچیز است. لذا این موضوع برای اکثر مدیران سایت‌ها جذاب است که باعث شده به صورت متوالی از سایت گجت نیوز درخواست بک لینک دائمی و رپورتاژ آگهی کنند.

مورد بعدی در خصوص دامین اتوریتی و پیج اتوریتی سایت گجت نیوز است. همانطور که می‌دانید بالا بودن رتبه سایت‌ها در این دو مولفه، به معنای پرتقاضا بودن و مهم بودن آن از طرف گوگل است. در واقع کمتر سایتی را در حوزه فناوری پیدا خواهید کرد که پیج و دامین اتوریتی آن بسیار مناسب برای رپورتاژ آگهی باشد.



فروش بک لینک سایت گجت نیوز از بک لینکا

برای خرید رپورتاژ آگهی در سایت گجت نیوز دو راه حل وجود دارد. ابتدا اینکه مستقیماً با مدیران این وب‌سایت در تماس باشید و درخواست رپورتاژ آگهی کنید. طبیعتاً در این‌گونه موارد، حتماً در لیست انتظار قرار خواهید گرفت و با توجه به قیمت بسیار مناسب درج رپورتاژ، احتمال اینکه تخفیفی برایتان اعمال شود، بسیار ناچیز است. اما راه دوم استفاده از سایت بک لینکا برای درج رپورتاژ آگهی در سایت گجت نیوز است.

در واقع ما توصیه می‌کنیم که از راه دوم اقدام کنید. این موضوع دو دلیل دارد. اول اینکه به علت حجم بالای درخواست درج رپورتاژ در این وب‌سایت، نوبت‌دهی به شما ممکن است به ماه‌های آینده موکول شود، اما استفاده از سایت بک لینکا می‌تواند این موضوع را برایتان تا حد زیادی حل کند. در وهله‌ی بعدی تخفیف بیشتری است که از طرف گجت نیوز به شما به جهت درج رپورتاژ آگهی داده می‌شود. لذا برای درخواست رپورتاژ آگهی در سایت گجت نیوز حتماً به این موارد توجه کنید.

 https://rozup.ir/view/3226009/Gajet%20-%20Backlinka-IR%20(2).jpg

آنالیز سئوی سایت گجت نیوز www.gadgetnews.net


www.gadgetnews.net  
پیج اتوریتی 45
دامین اتوریتی 33
عمر دامنه 9
ضریب اعتماد 7/26
بکلینک الکسا  1090
رتبه الکسا  زیر 80 ایران
ایندکس گوگل  150,000
اسپم اسکور  1%

 


هزینه انتشار رپورتاژ آگهی در گجت نیوز

 

رپورتاژ آگهی دائمی
 درج 3 لینک فالو
نمونه رپورتاژ گجت نیوز
هزینه رپورتاژ آگهی 1/280/000 تومان

 



سفارش درج آگهی رپورتاژ در سایت گجت نیوز.نت

https://rozup.ir/view/3188314/whatsapp_100X100.pnghttps://rozup.ir/view/3188313/telegram_100X100.png

 

 تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️