صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

جلوگیری از جریمه شدن توسط الگوریتم پاندای گوگل

 اینترنت یک فضای بسیار گسترده است و کاربرانی که در این فضا به دنبال مطالب خاصی می‌گردند، انتظار دارند تا گوگل و سایر موتورهای جستجو مقالات کاربردی و حرفه‌ای را در اختیار آنها قرار دهد.

این الگوریتم به دنبال وبسایت‌های که محتوای بی‌کیفیت و کپی دارند می‌گردد تا بتواند رتبه‌بندی سایت‌ها را بر اساس کیفیت محتوا اعمال کند.

همچنین بسیاری از سایت‌هایی که به هر دلیلی توسط گوگل پاندا بی‌کیفیت شناخته می‌شود با جریمه‌های گوگل روبرو می‌شوند که برخی از آنها قابل رفع و برخی دیگر همیشگی هستند.

  الگوریتم گوگل پاندا به دنبال این است که رضایت کاربران را بدست آورد و در واقع الگوریتم‌هایی که توسط گوگل ارائه می‌شود، همگی برای بهبود وضعیت و کیفیت وبسایت‌ها هستند.

 

https://rozup.ir/view/2437693/Mohtava%20New.jpeg

 

جلوگیری از جریمه شدن توسط گوگل

 

تولید محتـوا با کیفیت

اولین موردی که برای کاربران و موتورهای جستجو اهمیت دارد کیفیت بالای مطالب است. کیفیت مطالب از جمله مهم‌ترین مواردی است که اگر نتوانید آن را تا حد قابل قبولی رعایت کنید در آینده توسط موتور جستجو جریمه می‌شوید. اولین موضوعی که برای تولید محتوای باکیفیت باید رعایت کنید، انتخاب یک منبع مناسب، جامع و معتبر است تا بتوانید اخبار آن را در سایت خود درج کنید. 

لینک دادن به منبع معتبر در رتبه‌بندی سایت شما تاثیر دارد و اگر به یک سایت ضعیف به عنوان منبع لینک بدهید، گوگل نیز آن مقاله را در صدر نتایج خود نمایش نمی‌دهد. 

برخی از کاربران نیز به تعداد کلمات و طول مقاله توجه بسیار زیادی می‌کنند اما کیفیت محتوا را فراموش می‌کنند تمامی این موارد در رتبه‌بندی سایت شما با استفاده از الگوریتم پاندا و سایر الگوریتم‌های گوگل موثر هستند که باید در تولید محتوا رعایت کنید.

از طرفی باید سعی کنید که طول مقالات با کلمات کلیدی مورد استفاده در مقاله متناسب باشد و تعداد آن بیش از حد یا کمتر از میزان منطقی نباشد؛ لینک‌دهی به کلمات کلیدی نیز بسیار مهم است و اگر بتوانید لینک‌های خود را به صورت منطقی و حرفه‌ای به صفحات دیگر ارجاع دهید، این امر در رتبه‌بندی صفحات شما در نتایج جستجوی گوگل بسیار موثر است.

طول تعداد کلمات مقاله هم مهم است بشرطی که محتوا و متن کاملا مفهوم را برساند و سعی کنید به محتوای با کیفیت فکر کنید.

 

 

تولید محتوای منحصر به فرد

یکی دیگر از موضوع مهم که وبمستران قرار می‌گیرد، تولید محتوای منحصر به فرد است! اگر در گوگل عبارت کلیدی موردنظر خود را جستجو کنید، متوجه می‌شوید که بسیاری از سایت‌ها از ایده‌های یکدیگر کپی کرده‌اند و تنها نوع نگارش آنها متفاوت است! گوگل پاندا با این عملکرد مخالف است

و به سایت‌هایی که محتوای منحصر به فرد داشته باشند، توجه بیشتری می‌کند.

اگر شما مدیر یک سایتی هستید حتما به دنبال منحصر به فرد بودن مقالات آنها باشید و از انتشار محتوای تکراری خودداری کنید.

اینکار علاوه بر اینکه بر روی برند سایت شما تاثیرگذار است، خطر جریمه شدن توسط گوگل پاندا را نیز تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد.

سعی کنید مطالب خود را در شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک، گوگل‌پلاس، و … منتشر کنید تا در صورت بروزرسانی الگوریتم‌های گوگل با مشکل مواجه نشوید.

 

 

نتیجه‌گیری: مهم‌ترین بخش یک وبسایت را تولید محتوای آن تشکیل می‌دهد و الگوریتم پاندا منحصرا به بررسی محتوای سایت شما و البته رتبه‌دهی کلی به سایت می‌پردازد.

 

سایت مپ و انواع آن

 

https://rozup.ir/view/2988903/google%20-%20Baner%20-%20Backlinka-IR.gif

لطفا نظرات خودتون در مورد این مطلب کامنت کنید✔️

 تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️

دسته بندی شده در : بک لینک , آموزش سئو و بهینه سازی ,