صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

خرید رپورتاژ آگهی فرارو fararu.com

رپورتـاژ آگهی در سایت فرارو

روش‌های مختلفی برای جذب مخاطب وجود دارد که یکی از بهترین آنها رپورتاژ آگهی است. رپورتاژها اگر به شکل درست استفاده شوند، می‌توانند تأثیرات شگرفی در پیشرفت یک سایت یا حتی افزایش فروش یک محصول داشته باشند. نحوه نوشتن یک رپورتاژ در درجه اول از اهمیت بسزایی برخوردار است و در وهله‌ی بعدی سایت‌هایی که در آن رپورتاژ به ثبت می‌رسد مورد بحث قرار می‌گیرند.

همانطور که اطلاع دارید، از هر نوع سایت با هر موضوعی نمی‌توان برای ثبت رپورتاژ آگهی استفاده کرد. در واقع مرتبط بودن موضوع سایت مبدأ با موضوع رپورتاژتان اولین لازمه‌ی ثبت رپورتاژ خواهد بود. سایت‌های زیادی وجود دارند که از بخش‌های مختلفی بهره می‌برند که در واقع می‌توان گفت که در زمینه‌های زیادی مشغول به فعالیت هستند، در این‌گونه از سایت‌ها می‌توان در بخش‌های مرتبط با موضوع؛ اقدام به سفارش رپورتاژ آگهی کرد.

از جمله سایت‌هایی که در این مقاله نیز به توصیف بیشتر آن خواهیم پرداخت، سایت فرارو است که از امتیازات لازم برای درج آگهی برخوردار است. اما سوال اینجاست که چرا سایت فرارو مناسب ثبت رپورتاژ آگهی است؟ ما در ادامه قصد داریم دلایل منطقی برای به ثبت رساندن رپورتاژ در این وب‌سایت ارزشمند را با شما در میان بگذاریم.


 

بیوگرافی و عمر سایت فرارو

فرارو یک سایت تجزیه و تحلیل است که در راستای محافظت از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران قدم در این راه نهاده است. مدیریت فرارو تنها هدف فعالیت‌های این سایت را حفظ ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران عنوان کرده است و فرارو را متعلق به هیچ حزب و جناح خاصی نمی‌داند. همانطور که از عناوین و تیترهای این سایت مشخص است، فرارو در حوزه‌های مختلف کشور مانند سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فعالیت می‌کند و تا اینجا توانسته است از نظرات فرهیختگان زیادیاستفاده کند. از جمله اهداف وب‌سایت فرارو، صداقت و درستی در انتشار اخبار است.

به طور حتم اگر در موتورهای جستجو عناوی خبری مختلف را جستجو کنید، تیتری از این وبسایت نیز مشاهده خواهید کرد که نشان‌دهنده‌ی معتبر بودن سایت فرارو است.عمر سایت فرارو به چندین سال می‌رسد که فعالیت‌های پی در پی مدیران این سایت و استفاده از اخبار گوناگون نیز مشخص کننده تجربه مدیران و همکاران این سایت است. در حال حاضر به جرأت می‌توان گفت که وب‌سایت فرارو با بازدیدکنندگان روزانه میلیونی یکی از بهترین وبسایت‌هایی است که افراد مختلف می‌توانند برای درج رپورتاژ آگهی روی آن حساب باز کنند. ما در ادامه به بررسی بیشتر این وبسایت به جهت درج رپورتاژ آگهی در سایت فرارو خواهیم پرداخت.



ویژگی های انتشار رپورتاژ آگهی درسایت فرارو

زمانی که یک وب‌سایت از محبوبیت عمومی برخوردار باشد، می‌توان گفت که اولین لازمه برای درج رپورتاژ آگهی را داراست. برای اینکه متوجه‌ی این موضوع شوید، کافی است که از مدیریت سایت فرارو درخواست اطلاعات و آمار کنید، به طور حتم با تعداد آی پی‌هایی که به صورت روزانه به این سایت سرازیر می‌شوند، اطمینان خواهید یافت که این وب‌سایت از محبوبیت خوبی برخوردار است. در نظر داشته باشید زمانی که یک وبسایت از ورودی‌های مناسبی برخوردار است نشان‌دهنده‌ی این است که مطالب درج شده در آن برای عموم مردم مفید بود است، به همین دلیل است که می‌توان امیدوار بود تا با درج رپورتاژتان، کاملاً دیده شوید و کسب و کارتان برای افراد بیشتری به نمایش دربیاید.

از طرف دیگر زمانی که یک سایت از دید گوگل محبوب باشد نیز می‌توان در انتخاب آن برای درج رپورتاژ تردید نکرد. اگر همین الان مطلب یا موضوعی را در گوگل سرچ کنید، بدون شک یکی از لینک‌های نمایش داده شده، برای سایت فرارو است و این یعنی گوگل نیز امتیاز خوبی به این سایت داده است. در کنار این موضوع رتبه بسیار مناسب الکسا، تضمینی بر ادعاهای ما مبنی بر محبوبیت کلی سایت فرارو است.


 

درج رپورتاژ آگهی در سایت فرارو موثر و پربازده است؟

همه‌ی مدیران وب‌سایت‌ها زمانی که به فکر درج رپورتاژ آگهی هستند، دیده شدن رپورتاژ یا کسب و کارشان برایشان در اولویت است. با این حساب اگر در سایتی که به صورت روزانه بازدید فوق العاده‌ای دارد، به ثبت رپورتاژ اقدام کنید، طبیعتاً شانس افزایش مشاهده کسب و کارتان بالا خواهد رفت. این ویژگی در سایت فرارو وجود دارد که به محض منتشر شدن رپورتاژ آگهی‌تان آمار و ارقام بازدید پست‌تان افزایش خواهد یافت. ضمن اینکه چون رپورتاژتان در یک سایت معتبر درج شده است، می‌تواند به اعتبار سایت یا کسب و کارتان نیز کمک کند. این دو مورد از اهمیت بسیار زیادی برای مدیران وب‌سایت‌هایی که علاقمند به درج رپورتاژ هستند برخوردار است.

ضمن اینکه به دلیل آنکه درج رپورتاژ برای چند ساعت اولیه و یا حتی با هماهنگی‌های لازم با سایت فرارو برای یک روز در ابتدای تمامی مطالب سایت قرار می‌گیرد، می‌تواند امکان بازدهی فوق العاده‌ای را برای کسب و کارتان فراهم کند. در واقع فرض کنید که رپورتاژ آگهی‌تان برای حداقل چند ساعت در ابتدای تمامی مطالب همان روز قرار گرفته باشد، که این موضوع به خوبی می‌تواند بازدهی بیشتری را برایتان رقم بزند.

 

 


رپورتاژ آگهی فرارو نسبت به سایت های دیگر چه برتری دارد؟

با توجه به مطالب گفته شده برای درج رپورتاژ آگهی، باید قیمت‌های درج آگهی نیز مورد بررسی قرار بگیرد. ارزشمند بودن یک رپورتاژ آگهی آن جایی مشخص می‌شود که با هزینه‌ی معقولی انجام شود. سایت فرارو از جمله سایت‌هایی است که برای خدمات درج رپورتاژ هزینه‌های بسیار مناسبی را برای مدیران دیگر وب‌سایت‌ها در نظر گرفته است و با توجه به اینکه کیفیت و بازدهی مطالب سایت بسیار بالاست، کاملاً برای درج آگهی بصرفه خواهد بود. در واقع زمانی که به درج رپورتاژ در وب‌سایت فرارو اقدام می‌کنید، می‌توانید با خیال راحت از بازدهی آن نسبت به هزینه‌ای که انجام می‌دهید مطمئن باشید.

از طرف دیگر همیشگی بودن رپورتاژ و ثبت دائمی آن در فرارو نکته‌ی قابل توجهی است که در کمتر سایتی دیده می‌شود. در واقع متاسفانه بعضی از همکاران ما در دیگر سایت‌ها چند ماه بعد از ثبت آگهی اقدام به برداشتن آن می‌کنند و یا وب‌سایت را به هر دلیلی نیمه کاره رها کرده تا بازدهی کلی سایت بعد از مدتی به پایین‌ترین حد آن می‌رسد که در نتیجه منجر به بی‌اثر شدن ثبت رپورتاژ آگهی‌تان خواهد شد. اما فرارو متعهد است که در سال‌های متمادی از رپورتاژ ثبت شده‌تان محافظت کند و این موضوع امتیازی است که کمتر سایتی از آن بهره می‌برد.


 

سخن آخر

به طور کلی زمانی که از یک وبسایت برای درج آگهی مطمئن می‌شوید باید برای ثبت آن اقدام کنید. دم دست‌ترین راه، ارتباط با مدیران سایت است که البته در مورد سایت فرارو چنین توصیه‌ای به شما نداریم. چرا که ارتباط گرفتن با مدیران این سایت زمانبر خواهد بود و شاید چند ماهی پشت خط برای درج رپورتاژ آگهی بمانید و موضوع بعدی اینکه در این صورت از تخفیفات ویژه‌ای نیز برخوردار نخواهید شد. اما راه حل چیست؟

برای ثبت رپورتاژ آگهی در سایت فرارو بهتر است که از سایت بک لینکا استفاده کنید. نوبت‌دهی آسان و استفاده از تخفیفات فوق العاده مناسب از ویژگی‌های استفاده از بک لینکا برای درج رپورتاژ آگهی در سایت فرارو است. برای این منظور می‌توانید به سایت بک لینکا مراجعه کنید و با زدن چند کلیک درخواست خود را مبنی بر ثبت رپورتاژ آگهی ارسال کنید.

همچنین برای رفع هر گونه ابهام از چگونگی مراحل ثبت رپورتاژ در سایت فرارو می‌توانید با راه‌های ارتباطی در سایت بک لینکا با مدیریت این سایت تماس حاصل کنید تا در کمترین زمان پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

https://rozup.ir/view/3249973/Fararu%20-%20Backlinka-IR%20(1).jpg

آنالیز سئوی سایت فرارو www.fararu.com

www.fararu.com  
پیج اتوریتی 57
دامین اتوریتی 52
عمر دامنه 7
ضریب اعتماد 7/82
بکلینک الکسا  5000
رتبه الکسا  زیر 120 ایران
ایندکس گوگل  570,000
اسپم اسکور  28%

 


هزینه انتشار رپورتاژ آگهی در فرارو

رپورتاژ آگهی دائمی
 درج 3 لینک فالو
نمونه رپورتاژ فرارو
هزینه رپورتاژ آگهی 900/000 تومان

 



سفارش درج آگهی رپورتاژ در سایت فرارو.کام

https://rozup.ir/view/3188314/whatsapp_100X100.pnghttps://rozup.ir/view/3188313/telegram_100X100.png

 

 تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️