صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

خرید رپورتاژ آگهی طلا tala.ir

انتشار رپـورتاژ آگهی در سایت طلا

امروزه روش‌های بسیاری نوینی برای افزایش رتبه و بازدیدکنندگان یک سایت وجود دارد که مدیران سایت‌ها طبق اطلاعاتی که از آنها دارند، سعی می‌کنند که به بهترین وجه ممکن، عملیات مربوط به هر کدام را بر روی وب‌سایت‌هایشان پیاده‌سازی کنند تا در کوتاه یا بلند مدت به نتایج دلخواه خود دست یابند.

استفاده از درج بک‌لینک، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، بکارگیری انواع تبلیغات در سایت‌های پربازدید از جمله روش‌های رسیدگی به سایت است که در حال حاضر توسط مدیران وب‌سایت‌ها در نظر گرفته می‌شود اما همانطور که می‌دانید از جمله بهترین شیوه‌های رسیدگی به یک سایت به جهت افزایش بازدید آن، استفاده از انتشار رپورتاژ در سایت‌های معتبر است ولی باید در نظر داشت که برای انتخاب سایت‌ برای ثبت رپورتاژ باید یک‌سری ویژگی‌های مناسب را در نظر گرفت که ما در این مقاله ضمن معرفی یک سایت خوب، به این ویژگی‌ها اشاره خواهیم کرد. قبل از هر چیزی عنوان کنیم که اگر دارای سایت خبری هستید، حتماً مقاله امروز ما را تا انتها مطالعه کنید چرا که قصد درباره‌ی سایت طلا که جزو بهترین سایت‌های خبری در ایران است صحبت کنیم.

 

بیوگرافی و عمر سایت طلا tala.ir

پایگاه آموزشی، اطلاع‌رسانی و خبری طلا از بهترین سایت‌هایی است که در حوزه‌های مختلف به ارائه خدمات مشغول است. در واقع اگر به این سایت سری بزنید مشاهده خواهید کرد که مدیران و همکاران این سایت به انتشار موضوعات مهمی مانند بازار جهانی، اقتصاد ایران، اقتصاد سیاسی، اخبار صنفی، آموزش و مقالات و هر گونه خبرهای دسته اول می‌پردازند. هدف سایتطلاکه سابقه‌ی چندین و چند ساله در بازنشر خبرهای روز دارد، طبق گفته‌ی مدیران ارشد این سایت، صیانت از اصل خبرها و انتشار آنها بدون کم و کاست است که تا به امروز توانسته‌ استچنین رویه‌ای را به خوبی طی کنند که نتیجه‌ی آن افزایش بازدیدکنندگان سایت بوده است.

با این حال سایت طلا در انتشار خبرهای دیگر حوزه‌ها مانند ورزشی نیز فعالیت می‌کند و به طور کلی هر گونه خبر تازه‌ای که انتشار آن بتواند گره‌ای از کار کاربران را باز کند، در دستور کار خود قرار می‌دهد. همانطور که متوجه شده‌اید سیاست و عملکرد سایتطلا، اکثرِ موضوعات جامعه را در بر می‌گیرد و این موضوع علاوه بر مهم بودن آن برای بازدیدکنندگان برای مدیران دیگر سایت‌ها نیز از اهمیت خاصی برخوردار است آن هم به این دلیل که به راحتی می‌توانند از امکان درج رپورتاژ در این‌ سایت استفاده کنند. حال با ما همراه باشید تا به دلایل مهم درج رپورتاژ در سایت طلا اشاره کنیم.

 

ویژگی های سفارش تبلیغات رپورتاژ در سایت طلا

زمانی که یک سایت مانند سایت طلا برای درج رپورتاژ انتخاب می‌شود، به طور حتم همه‌ی جوانب آن در نظر گرفته شده است که یکی از آنها بازدهی قطعی بعد از ثبت سفارش است. همانطور که عنوان کردیمسایتطلا از جمله سایت‌های بسیار محبوب در حوزه انتشار انواع خبر است که اگر در گوگل به دنبال خبر دلخواه‌تان باشید، به طور حتم یکی از چند سایت ابتدایی گوگل از تیترهای جذاب سایت طلا خواهد بود. همین یک ویژگی آنقدر برای الگوریتم‌های گوگل دارای اهمیت است که اگر رپورتاژی را در این سایت به ثبت برسانید، حتی در کوتاه مدت نیز می‌توان به کسب نتیجه دلخواه امیدوار بود.

حال که از الگوریتم‌های گوگل صحبت کردیم، عنوان کنیم که انتشار رپورتاژ در سایت طلا سبب می‌شود که لینک‌های درون رپورتاژ از افزایش رتبه‌ی قابل توجهی برخوردار شوند، چرا که این سایت دارای بازدیدکنندگان بی‌شماری است که اگر 10 درصد آنها روی لینک‌های رپورتاژ کلیک کنند، به خوبی می‌تواند بر روی افزایش نرخ کلیک صفحه مدنظر و حتی دامنه اصلی تأثیرگذار باشد.

ویژگی دیگر ثبت رپورتاژ در سایت طلا ماندگاری همیشگی رپورتاژ در سایت است. این موضوع در بلند مدت افزایش رتبه بسیار خوبی را برای وب‌سایت‌تان در نظر خواهد گرفت. ضمناً الکسا که یکی از سایت‌های رتبه‌دهنده به تمامی سایت‌های دنیا است، در تازه‌ترین رده‌بندی خود سایت طلا را در رتبه 629 ایران قرار داده است که نشان می‌دهد این سایت از محبوبیت زیادی نزد کاربران برخوردار است. گفتنی است که رتبه این سایت در بین کلیه‌ی سایت‌های دنیا در حدود 24 هزار است که مطلوب به نظر می‌رسد.

 


درج رپورتاژ در خبرگزاری طلا بیشتر برای کدام وبسایت ها موثراست؟

همانطور که عرض کردیم پوشش‌دهی سایت طلا برای انواع خبر حرکت مثبتی برای سایر مدیران سایت‌هاست که از این طریق بتوانند به سایت خود رونق دهند. حتماً می‌دانید که گفته می‌شود برای ثبت رپورتاژ باید از سایت‌های هم‌موضوع استفاده کرد چرا که فقط در این صورت است که می‌توان از نتایج شگفت انگیز آن لذت برد. حال با توجه به اینکه سایت طلا در بیشتر حوزه‌های روز دنیا فعالیت می‌کند دست صاحبان سایت‌ها را برای انتخاب این سایت به جهت درج رپورتاژ آگهی باز گذاشته است.

ضمناً باید در نظر داشته باشید که رپورتاژتان با هر موضوعی در بخش بخصوصی از سایت طلا منتشر می‌شود تا تأثیرگذاری آن بیش از پیش باشد. البته ناگفته نماند با توجه به اینکه قدرت دامنه و اعتبار سایت طلا بسیار زیاد است، حتی شاید برای سایت‌هایی که با موضوعات این سایت هم‌خوانی ندارد هم مفید باشد. البته دقت کنید که برای این‌گونه سایت‌ها قبل از هر کاری با یک سئوکار حرفه‌ای مشورت کنید تا بتوانند بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید.

نکته مهم دیگر در خصوص چگونگی انتشار رپورتاژ آگهی یا همان بک لینک دائمی در سایت طلا، این است که تمامی رپورتاژ در بخش‌های مختص به خود و در ابتدای خبرها قرار داده می‌شوند و حداقل به مدت 1 شبانه‌روز در همان قسمت نگهداری می‌شوند تا شانس مشاهده رپورتاژ توسط بازدیدکنندگان افزایش یابد.

 

 

خرید رپورتاژ دائمی طلا از آژانس تبلیغاتی بک لینکا

حال اگر با توجه به مطالب عنوان شده در خصوص اهمیت درج رپورتاژ در سایت طلا، علاقه به استفاده از خدمات این تیم مدیریتی دارید، توصیه می‌کنیم بدون هیچ تردیدی اقدام به این کار کنید. البته در نظر بگیرید که برای انتشار رپورتاژ آگهی در این سایت بهتر است که از طریق آژانس تبلیغاتی بک لینکا این کار را به سرانجام برسانید چرا که بک لینکا دو مزیت بسیار مهم را در اختیار مدیران سایت‌ها قرار می‌دهد که بسیار ارزشمند است.

ابتدا اینکه درج رپورتاژ در سایت طلا با استفاده از خدمات آژانس تبلیغاتی بک لینکا با سرعت بیشتری انجام می‌شود و نیازی به دریافت نوبت و یا اصطلاحاً ملزم به قرار گرفتن در صف به منظور انتشار آگهی رپورتاژ نخواهید بود. در کنار این موضوع تخفیفات بسیار ویژه‌ای توسط تیم تبلیغاتی بک لینکا به شما عزیزان داده می‌شود که اگر به صورت مستقیم با سایت طلا برای درج رپورتاژ وارد مذاکره شوید، از آن بی‌نصیب خواهید شد.

در هر صورت برای هر گونه ارتباط با سایت بک لینکا می‌توانید با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مشاوران این تیم تخصصی، تماس بگیرید تا شما را از خصوص چگونگی درج رپورتاژ در سایت طلا آگاه کنند.

 
https://rozup.ir/view/3325926/Tala%20-%20Backlinka-IR%20(1).jpg

آنالیز سئو سایت طلا www.tala.ir

www.tala.ir  
پیج اتوریتی 51
دامین اتوریتی 18
عمر دامنه 7
ضریب اعتماد 6/40
بکلینک الکسا  700
رتبه الکسا  زیر 650 ایران
ایندکس گوگل   139,000
اسپم اسکور  5%

 


هزینه انتشار رپورتاژ آگهی در طلا

 

رپورتاژ آگهی دائمی
 درج 3 لینک فالو
نمونه رپورتاژ سایت طلا
هزینه رپورتاژ آگهی 1/100/000 تومان

 



ارتباط جهت سفارش آگهی رپورتاژ در طلا.آی آر

https://rozup.ir/view/3188314/whatsapp_100X100.pnghttps://rozup.ir/view/3188313/telegram_100X100.png

  تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️