صفحه اول گوگل حق شماست. فـروش بک لینک فـروش رپورتاژ آگهی تـولید محتوا پـشتیبانی سایت خرید رپورتاژ خبری

چگونه در سال 2019 بک لینک سازی کنیم؟

 چگونه در سال 2019 بک لینک سازی کنیم؟

 

 

 همه ما به خوبی می دانیم که استفاده از استراتژی های لینک بیلدینگ کلاه سفید سئو  کار بسیار دشوار و البته زمانبری است.  چه این موضوع را دوست داشته باشید و چه دوست نداشته باشید باید برای سایت خود بک لینک های با کیفیت تولید نمایید. تحقیقات انجام شده نشان می دهد ساخت بک لینک با کیفیت یکی از سه فاکتور مهم رتبه بندی در گوگل است.  خوب حالا سوال اینجاست که چگونه می توان بدون استفاده از تکنیک های کلاه سیاه لینک بیلدینگ؛ بک لینک ساخت و رتبه خوبی در گوگل به دست آورد؟ در این مقاله چند استراتژی برای لینک بیلدینگ در سال 2019 را با هم بررسی خواهیم کرد.

 

 موضوع یا محتوای همیشه سبز انتخاب کنید:

 اگر می خواهید بک لینک های با کیفیتی برای سایت خود در سال 2019 ایجاد کنید باید موضوع جذابی بر روی سایت داشته باشید که افراد به دنبال لینک دادن به آن باشند. ابتدا به دنبال موضوع یا کلیدواژه های همیشه سبز در گوگل باشید.  محتوای همیشه سبز همان محتوایی است که افراد سال ها می توانند از آن استفاده کنند. به عنوان مثال اگر سایتی در حوزه تناسب اندام دارید می توانید در گوگل به دنبال این واژه بگردید و محتوایی ایجاد کنید که افراد همیشه بدان نیاز داشته باشند.

 

 

 موضوع همیشه سبز خود را به محتوای همیشه سبز تبدیل کنید:

 خوب حالا که یک موضوع همیشه سبز پیدا کردید، می توانید آن را به یک پست وبلاگی جذاب تبدیل کنید.

 از کجا می توانید متوجه شوید که محتوای جذاب و مفیدی تولید می کنید؟ سوالات زیر را از خود بپرسید:

·       آیا محتوای شما از 10 محتوای رتبه دار در گوگل، طولانی تر است؟

·        محتوای شما از لحاظ بصری جذاب است؟

·       محتوایتان به روز است؟

·        محتوایتان به راحتی خوانده می شود؟

·        نکات عملی و کاربردی دارد؟

·        نیت کاربر را برطرف می کند؟

 

بیشتر افراد بر این باورند که بک لینک های با کیفیت به طور طبیعی به سوی محتوای همیشه سبز جریان پیدا می کند. اما واقعیت چنین نیست. حتی اگر محتوای با کیفیتی داشته باشید باز هم نمی توانید بنشینید و نظاره گر باشید. به دنبال ترویج و تبلیغ محتوای خود بروید.

 

https://rozup.ir/view/3110721/Faktor%202020%20-%20Backlinka-Ir%20(4).jpg

 

 بک لینک های با کیفیت رقبا را بیابید:

به دنبال کلیدواژه های هدف خود در گوگل بگردید. در مثال بالا و برای وبلاگ تناسب اندام می توان از واژه هایی همچون کاهش وزن استفاده کرد.  همه 10 نتیجه برتری که در گوگل می بینید را وارد اکسل کنید.

حالا باید بک لینک هایی که به این سایت ها داده شده است را بیابید. از سایت های آنالیتیکی رایگان و پولی همچون ahref یا MOZ استفاده کنید و بک لینک های رقبا را بیاید و از آن ها به نفع خود استفاده کنید.

 

 

 از صفحه منبع برای لینک بیلدینگ استفاده کنید:

 صفحه منبع یک صفحه بر روی سایت یا وبلاگ است که لینک ها و منابع مفید برای موضوع یا موضوعات خاص را فهرست کرده است. در این شرایط سایت یا صفحه شما در این فهرست قرار می گیرد.

 

 

 استراتژی لینک بیلدینگ شکسته را فراموش نکنید:

این گزینه یکی از ساده ترین و موثرترین روش های لینک بیلدینگ است. شما به صاحب سایت مدنظر اطلاع می دهید که لینکی شکسته در آن وجود دارد.  حالا می توانید به جای آن لینک شکسته ، یک محتوای با کیفیت را پیشنهاد کنید.

 

 

 از محتوای جذاب برای پست نویسی مهمان استفاده کنید:

 پست نویسی یا وبلاگ نویسی مهمان هنوز هم یکی از روش های ساده برای ایجاد بک لینک است. اما به خاطر داشته باشید که شما نمی توانید بر روی وبلاگ های تصادفی مطلب بنویسید. باید سایت ها را به دقت انتخاب کنید تا به موضوع سایتتان مرتبط باشد. قبل از هر چیزی اتوریتی دامنه وبلاگ را بررسی کنید.سپس ببینید لینک های فالوو یا نوفالو ارائه می کند؟ سپس ایمیلی برای صاحب سایت ارسال کنید و از او بخواهید اجازه دهد مطلبی برایش بنویسید .

 

 

 به دنبال مشکل در سایت دیگران باشید:

یکی از روش های هوشمندانه برای کسب بک لینک های با کیفیت اسکن کردن سایت های دیگران و یافتن مشکل  راه حل برای آن هاست. این اطلاعات برای صاحب سایت می تواند بسیار ارزشمند باشد. بعد از اینکه راه حلی برای مشکلشان پیدا کردید می توانید درخواست بک لینک کنید.

 

https://rozup.ir/view/3110771/Repr%20-%20Backlinka-ir.jpg

 

لطفا نظرات خودتون در مورد این مطلب کامنت کنید✔️

 تهیه شده توسط وبـ سایت بکـ.لینکا✔️

دسته بندی شده در : بک لینک , آموزش سئو و بهینه سازی ,